Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihaan ihmisiä

Vierailija
08.01.2016 |

Minua on kiusattu koulussa, armeijassa, työelämässä ja kaikkialla. Suurinosa ihmisistä ei pidä minusta, vaikka olen ollut yrittänyt olla ystävällinen niin silti olen kai liian poikkeava. Vihaan ihmisiä ja erityisesti ihmisiä jotka kiusaavat muita. Vihaan naisia koska naiset tykkäävät usein koulukiusaajista, evoluutio vietti. Olen nykyään hyvin aggressiivinen ja vihainen, vaikka en sitä ulospäin näytä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän vihaat,ei haittaa minua.

Vierailija
2/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisit vihaamisen sijaan trollaamaan paremmin, senkin tytttö joka leikkii poikaa. Häpeäisit edes.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mäkin vihaan. En erityisesti kuitenkaan miehiä, vaikka heidän käyttäytymisessä on paljon vikaa ollutkin. T: nainen

Vierailija
4/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minua on koulukiusattu ilman mitään syytä.

Olen edelleen vihainen kiusaajille. Siksi suhtaudun epäilevästi muihinkin ihmisiin.

Millainen ihminen nauttii kiusaamisesta? En voi käsittää.

Vierailija
5/5 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukaviakin ihmisiä löytyy, kunhan luopuu vihastaan. Liiallinen yrittäminen ei yleensä herätä kiinnostusta, yritä keskittyä parantamaan omaa oloasi ja löytämään asioita, jotka tekevät onnelliseksi. Mukavia ihmisiä saattaa tulla siinä sivussa. Myös ikä auttaa, alle 30v voi olla vähemmän mukavaa aikaa. Ja naisia ei kannata vihata miesten tekemisten takia. Kyllä se siitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yksi