Vierailija

https://faces.ethz.ch/

Tästä oli tuolla aiemmin keskustelua ja kaikki on saanut vähintään hottia keskustelun mukaan. No minä olen kuvitellut aina olevan kaunis/nätti kasvoista, mutta tuon mukaan saan korkeintaan ok:n ja suurimmaksi osaksi vain hmmm.. :D

Sivut

Kommentit (87)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Uskaltaako tuonne muka ladata oman naaman,

Minä uskaltauduin. Voihan ne jo nettiin laitetut kuvat muutenkin levitä mihin lie tuolla.

ap

Merja51

Mikä tota siis pyörittää? vapaaehtoiset?
Ja uskaltaako laittaa kuvaa etteivät vaa tallentais sitä tai näy mun fb kamuille ton käyttäminen.

Vierailija

Merja51 kirjoitti:
Mikä tota siis pyörittää? vapaaehtoiset?
Ja uskaltaako laittaa kuvaa etteivät vaa tallentais sitä tai näy mun fb kamuille ton käyttäminen.

Ei ainakaan fb kavereille näy ja kyllä tuolla lukee, että ei tallenna kuvia. Joku vapaaehtois tiimi vissiin. Etsii sponsoriakin.

Vierailija

Mäkin uskaltauduin laittamaan. Yhdestä illalla ilman meikkiä otetusta kuvasta tulI "ok", mutta meikillä otetusta tuli "stunning". Nähtävästi vaihtelee noi tulokset,sillä yhdestä meikkikuvasta tuli stunningin sijaan hot. Iäks laitto mulle 21 ja oon oikeesti 18.

Vierailija

Mä en yhtään käsitä miten toi toimii. Tiettekö kun on niitä erilaisia koneita, jotka etsii julkkiksia, jonka kasvonpiirteet on muka samanlaisia kun omassa kuvassasi? Kun niitä julkkiksia, jolla on muka saman laisia kasvonpiirteitä kokeilee niin kaikki saa stunning tai godlike ja minä sillä kuvallani "hmm" tai korkeintaan sen "ok"

Tyhmiä koneita ja silti jää nakertamaan :D

-ap

Vierailija

Sama kuin ap:llä, eli tutuilta ja tuntemattomilta saamieni ulkonäköön liittyvien kommenttien ja robotin arvion välillä on aika suuri ero. Robotilta OK:ta koko ajan, eli joko algoritmissä on jokin pielessä tai mulle on aina valehdeltu. Olis kyllä kiinnostava myös tietää, mikä robotin mukaan on "hot" ja mikä ei, se kun ei ole niin absoluuttista todellisuudessa...

Vierailija

Laitoin kolme kuvaa. Kahdesta tuli hot (mv, meikitön ja meikillinen) ja värillisestä "hmm". Ja arvioi ikäni 4-5 -vuotta nuoremmaksi. Oikeassa elämässä olen varmaan "ok" tai parhaimmillani ehkä "nice". Lol.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Sama kuin ap:llä, eli tutuilta ja tuntemattomilta saamieni ulkonäköön liittyvien kommenttien ja robotin arvion välillä on aika suuri ero. Robotilta OK:ta koko ajan, eli joko algoritmissä on jokin pielessä tai mulle on aina valehdeltu. Olis kyllä kiinnostava myös tietää, mikä robotin mukaan on "hot" ja mikä ei, se kun ei ole niin absoluuttista todellisuudessa...

No just näin. Mulla on aina ollut paljon vientiä. Mua on aina kehunut niin naiset kuin miehetkin kauniiksi, söpöksi, nätiksi jne. Olen aina itsekin pitänyt itseäni kauniina, enkä ole halunnut kasvoistani muuttaa koskaan mitään. Nyt aloin miettimään näänkö jotenkin kierosti itseni peilistä ja kuvista ja kuvittelenko vaan olevani nätti vaikka oikeasti olen ruma. Tyhmää kun kyse on vaan tollasesta koneesta, mutta silti!

-ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Latasin kaksi eri kuvaa molemmista tuli stunning ja ikää antoi 27 - N22

-Sinäänsä ehkä paikkaansa pitävä saan paljon kehuja ulkonäöstäni, jopa kaupassa.

Vierailija

Monta kuvaa olen laittanut. Ainoastaan hyväksyi yhden meikittömän kuvan ja arvioi ikäni nippa nappa 18-vuotiaaksi ja antoi "hmm". Botti väittää kiven kovaan, että olen alle 18 v.

Nyt latasin sinne kunnon herderp-kuvan, jossa on kaksoisleuka. Botin mielestä olen 33-vuotias mies ja arvioi minut ok:ksi. :D

t. Edellisen sivun 27-vuotias nainen

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No just näin. Mulla on aina ollut paljon vientiä. Mua on aina kehunut niin naiset kuin miehetkin kauniiksi, söpöksi, nätiksi jne. Olen aina itsekin pitänyt itseäni kauniina, enkä ole halunnut kasvoistani muuttaa koskaan mitään. Nyt aloin miettimään näänkö jotenkin kierosti itseni peilistä ja kuvista ja kuvittelenko vaan olevani nätti vaikka oikeasti olen ruma. Tyhmää kun kyse on vaan tollasesta koneesta, mutta silti!

-ap

Jos ihmiset ovat sinua kehuneet, kuvista on vaikea arvioida, joten luottaisin enemmän ihmisten sanoihin. Olet varmasti kaunis!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat