Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näin Tampereen keskustassa kauneimman naisen ikinä.

Vierailija
08.01.2016 |

Siis wow. Mustahiuksinen pitkä upea nainen. Nyt harmittaa etten lähtenyt perään. Onko olemassa väyliä mitä kautta voisi naista etsitä M 36. Täällä varmaan osataan auttaa?

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selaa mallitoimistojen sivuja. Josko löytyisi sieltä.

Tuskinpa lortohtava ilmestys löytyy mallitoimistosta. Selaamaan sivuja jonne voi ladata itse kuvansa? Tai suomalaisille pin-up-sivuille? Todennäköisempi löytöpaikka.

Vierailija
22/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä niin tiedän kenestä kyse.

Ahhaha kiva että tuli taas kirjoittelemaan itsestään :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olispa aika erikoista jos tuo tumma kaunotar nyt onkin juuri se jota muut täällä ajattelee ja ap etsii. Mun näkemä nainen ei tainnut puhua suomea, hänkö kyseessä? Ehkä 25-35 (vaikea sanoa jotenkin iätön), hieman vanhempi mies, todella näyttävä tyyli mutta sanoisin että ei tyrkky vaan glamouristi tyylikäs oli kuitenkin, ja viidenkymmenen metrin aura, siis sellainen karisma :). Ihmettelin niitä korkoja, ja etenkin sitä että itse näyttäisin niissä ihan pelleltä mutta hänelle ne sopi.

Vierailija
24/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.

Ennemmin voisi sanoa, mahtaako sellainen nainen olla edes suomalainen. Täällä Suomessa kun 99% vastaantulevista naisista on paksujalkaisia tukevia Suomimaatuskoja.

Vierailija
25/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.

Ennemmin voisi sanoa, mahtaako sellainen nainen olla edes suomalainen. Täällä Suomessa kun 99% vastaantulevista naisista on paksujalkaisia tukevia Suomimaatuskoja.

Ja vielä lisättävä se, että minäkin olen joskus kaupungilla nähnyt todella upeita ja kauniita naisia, mutta eivätköhän vain ole kielenä puhuneet lähes aina jotain muuta, kuin Suomen kieltä. Eli sekin jo osoittaa, että kaunottaret ovat muita kuin suomalaisia suurin osa.

Vierailija
26/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti ulkomaalainen. Harmi että päästit karkuun..

Vierailija
27/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen tiedän ettet ainakaan täältä palstalta sitä löydä :D

Vierailija
28/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen oli tyylikäs ei lortohtava niinkuin joku aiemmin kuvaili. t.ap

Vierailija
29/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko ollu Jussi Lampi, joka ei ole käynyt parturissa hetkeen ja ehkä värjännyt kuontalonsa jotakin roolia varten. Pituutta löytyy.

Vierailija
30/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oivoi, nyt tuli mieleen vanha ketju julkkiksista jossa joka ikinen oli nähnyt Jussi Lammen jossain yhteydessä, usein Kalliossa kaljalla...

Vierailija
31/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tympeää muuten että Suomessa "korkeat korot" riittävät joitakin tekemään ihmisestä "lortahtavan". Eipä tartte äijät ihmetellä jos suominainen ei niitä uskalla jalkaansa laittaa! Ulkomaalainen ei onneksi välttämättä moista tiedä eikä ymmärrä supinoitakaan.

Vierailija
32/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*joillekin

Vierailija
33/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olin mina. Olen transu.

Vierailija
34/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olit, olet upea, onneksi olkoon!

Vierailija
35/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy käyttää muita keinoja. Kiitos kuitenkin. t.ap

Vierailija
36/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÖÖ, suomalaiset pinup naiset on kyllä kaikki tosi isoja.. ei missään mallinmitoissa todellakaan.. Ihme juttu sekin. Amerikassa on todellisia pinup naisia..

Vierailija
37/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee kuvauksesta mieleen ketjut joissa kuvailtiin Jarkko Aholan väitettyä naisystävää ....

Vierailija
38/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^^ Ahhah. Sillä pitkäletillä nyt mitään hollywood muijaa ole. :D

Vierailija
39/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ näin väitettiin. Että on. Se siinä yhteydessä mainittu nainen on ainakin todella poikkeuksellisen kaunis, pitkäksi mainittu ja omaa paksun, mustan tukan.

Vierailija
40/41 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Joo vai?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kolme