Näin Tampereen keskustassa kauneimman naisen ikinä.
Siis wow. Mustahiuksinen pitkä upea nainen. Nyt harmittaa etten lähtenyt perään. Onko olemassa väyliä mitä kautta voisi naista etsitä M 36. Täällä varmaan osataan auttaa?
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Mä niin tiedän kenestä kyse.
Ahhaha kiva että tuli taas kirjoittelemaan itsestään :D
Olispa aika erikoista jos tuo tumma kaunotar nyt onkin juuri se jota muut täällä ajattelee ja ap etsii. Mun näkemä nainen ei tainnut puhua suomea, hänkö kyseessä? Ehkä 25-35 (vaikea sanoa jotenkin iätön), hieman vanhempi mies, todella näyttävä tyyli mutta sanoisin että ei tyrkky vaan glamouristi tyylikäs oli kuitenkin, ja viidenkymmenen metrin aura, siis sellainen karisma :). Ihmettelin niitä korkoja, ja etenkin sitä että itse näyttäisin niissä ihan pelleltä mutta hänelle ne sopi.
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.
Ennemmin voisi sanoa, mahtaako sellainen nainen olla edes suomalainen. Täällä Suomessa kun 99% vastaantulevista naisista on paksujalkaisia tukevia Suomimaatuskoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän haluaisin kyllä löytää. En ole nähnyt elämäni aikana vastaavaa. Pitkä nainen, mustat todella pitkät ja paksut hiukset. Korkosaappaat ja ylväs olemus. Ihan kuin joku hollywood stara.. Mahtoikohan edes olla tamperelainen. nyt ottaa päähän.
Ennemmin voisi sanoa, mahtaako sellainen nainen olla edes suomalainen. Täällä Suomessa kun 99% vastaantulevista naisista on paksujalkaisia tukevia Suomimaatuskoja.
Ja vielä lisättävä se, että minäkin olen joskus kaupungilla nähnyt todella upeita ja kauniita naisia, mutta eivätköhän vain ole kielenä puhuneet lähes aina jotain muuta, kuin Suomen kieltä. Eli sekin jo osoittaa, että kaunottaret ovat muita kuin suomalaisia suurin osa.
Varmasti ulkomaalainen. Harmi että päästit karkuun..
Sen tiedän ettet ainakaan täältä palstalta sitä löydä :D
Nainen oli tyylikäs ei lortohtava niinkuin joku aiemmin kuvaili. t.ap
Oisko ollu Jussi Lampi, joka ei ole käynyt parturissa hetkeen ja ehkä värjännyt kuontalonsa jotakin roolia varten. Pituutta löytyy.
Oivoi, nyt tuli mieleen vanha ketju julkkiksista jossa joka ikinen oli nähnyt Jussi Lammen jossain yhteydessä, usein Kalliossa kaljalla...
Aika tympeää muuten että Suomessa "korkeat korot" riittävät joitakin tekemään ihmisestä "lortahtavan". Eipä tartte äijät ihmetellä jos suominainen ei niitä uskalla jalkaansa laittaa! Ulkomaalainen ei onneksi välttämättä moista tiedä eikä ymmärrä supinoitakaan.
Jos olit, olet upea, onneksi olkoon!
Täytyy käyttää muita keinoja. Kiitos kuitenkin. t.ap
ÖÖ, suomalaiset pinup naiset on kyllä kaikki tosi isoja.. ei missään mallinmitoissa todellakaan.. Ihme juttu sekin. Amerikassa on todellisia pinup naisia..
Tulee kuvauksesta mieleen ketjut joissa kuvailtiin Jarkko Aholan väitettyä naisystävää ....
^^ Ahhah. Sillä pitkäletillä nyt mitään hollywood muijaa ole. :D
^ näin väitettiin. Että on. Se siinä yhteydessä mainittu nainen on ainakin todella poikkeuksellisen kaunis, pitkäksi mainittu ja omaa paksun, mustan tukan.
Tuskinpa lortohtava ilmestys löytyy mallitoimistosta. Selaamaan sivuja jonne voi ladata itse kuvansa? Tai suomalaisille pin-up-sivuille? Todennäköisempi löytöpaikka.