Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka pian synnytyksestä pääsee sterilisaatioon?

Vierailija
07.01.2016 |

Kolmas ja viimeinen tulossa keväällä. Enempää lapsia en halua eikä myöskään mies halua. Kuinka pian synnytyksestä pääsee siis sterilisaatioon? Ja minä siis menen, mieshän voisi mennä vaikka heti :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen voi hoitaa samalla, ainakin jos synnyttää sektiolla, muuten en valitettavasti osaa sanoa.

Vierailija
2/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samalla hoituu! Mutta hommaa paperityöt valmiiksi ajoissa! Ota asia puheeksi neuvolassa heti seuraavalla kerralla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaan kaikki menee putkeen, niin alakautta pistetään perinteisesti pihalle. Siihen samaan syssyyn sen mielellään ottaisin kyllä. Otanko neuvolassa puheeksi siis vai ..? Ainakin seuraavassa lääkärin tarkastuksessa aion oma lääkärille sanoa. Hän on vaan nihkeä asian suhteen, kun aiemminkin ollaan asiasta juteltu, pitäisi mies kuulemma painostaa menemään... Mutta entäs jos mies vaihtuukin jossain kohtaa? Laitatko seuraavankin katkaisuun, koska MINÄ en halua enempää lapsia... Huoh

Ap

Vierailija
4/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdon kommentoida itse ennen toisen viestin lukemista :) kiitos!! Ap

Vierailija
5/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin seuraavassa lääkärin tarkastuksessa aion oma lääkärille sanoa. Hän on vaan nihkeä asian suhteen, kun aiemminkin ollaan asiasta juteltu, pitäisi mies kuulemma painostaa menemään...

Lääkärillä ei ole asiaan mitään nokan koputtamista eikä nihkeilyn aihetta. Laki sanoo että sulla on oikeus sterilisaatioon, ja se on yksinomaan sun päätös. Lääkäristä voi tehdä ilmoituksen jos se alkaa kiellellä tai edes kyseenalaistaa sun päätöstä. 

Vierailija
6/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksestä seuraavana päivänä.

Hoidat asiat etukäteen valmiiksi. Kyllähän lääkäri tutkiskelee sun päätöksen pitävyyttä, ei sen kummempaa. Multakin kysyttiin että olenko varma etten halua lisää lapsia(3. tulossa) ja olenko varma vaikka kaikki lapseni kuolisivat onnettomuudessa esim. Kyllä, minä olin ihan varma. Olin kuitenkin jo 35 kuopuksen syntyessä.

Vierailija
7/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan jonotusajan verran? Ellet sitten yksityisesti mene. Alatiesynnytyksen jälkeen ei samaan syssyyn steriloida. Meillä mies menee heti lääkärin puheille jos/kun olemme saaneet lapsen elävänä maailmaan. En tässä raskausaikana häntä kyllä steriloisi. Minua ei steriloida koska ikä eikä lapsikriteeri (3kpl) täyty.

Vierailija
8/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan jonotusajan verran? Ellet sitten yksityisesti mene. Alatiesynnytyksen jälkeen ei samaan syssyyn steriloida. Meillä mies menee heti lääkärin puheille jos/kun olemme saaneet lapsen elävänä maailmaan. En tässä raskausaikana häntä kyllä steriloisi. Minua ei steriloida koska ikä eikä lapsikriteeri (3kpl) täyty.

Ainakin vuonna 2000 steriloitiin. 

Vierailija
9/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen ohessa saa putket tukkoon, anteeksi tietoni ovat 80 luvulta.

Vierailija
10/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon vasta 25, mutta oon tasan tätä mieltä. Jokainen raskaus töistään vaikeampi ja ensimmäisenä aloitettiin raskausmyrkytyksellä... Senhän takia se lääkärikin niin nihkeä oli, kun olen näin nuori, mutta kroppa ja järki ei kestä enempää raskauksia. Jos esimerkiksi kaikki kuolisivat, niin ei uudet lapset menetettyjä korvaisi! Sitten elettäisiin sellaista elämää.

Mutta otanpa asian heti seuraavalla kerralla rohkeasti esiin. Kiitos vastauksista kaikille! Ap

Vierailija
11/11 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitsi kun olisin tiennyt, että piuhat voi laittaa poikki jo synnytyksessä.

Itselläni on parin viikon päästä la (kolmas lapsi, ikäkin riittäisi sterilisaatioon) joten on liian myöhäistä ottaa puheeksi enää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan