Robotti arvioi ulkonäkösi, osuuko oikeaan?
Pistin ohiksena toiseen ketjuun mutta kukaan ei vastannut, joten kokeile ja kerro miten hyvin se mielestäsi osuu. Itse sain eri kuvilla ok, nice ja hot. Ilmeisesti en saisi hymyillä... :(
Please keep in mind the following points when using our tool:
Attractiveness is highly subjective and its perception differs from culture to culture.
Our algorithm is trained on the pictures of the BLINQ community that is mainly based in Switzerland. In other parts of the world the perception might be very different.
We do not show results for underaged people. Please only use our tool if you have reached adult age.
We do not save the uploaded image.
Have fun and don’t take the results too seriously.
Kommentit (60)
Vierailija kirjoitti:
Kuva-arvioissa 99-prosenttia näyttää huomattavasti ikäistään nuoremmilta ja valtaosa näyttää kauniilta tai upealta...
Tekipä arvion ihan kuka tahansa.
Koomisinta on, että ihmiset uskovat noihin arvioihin.
Laitoin muokkaamattomilla kuvilla niin varsin hyvin mielestäni osui. Mutta tuo onkin tehty sveitsiläisen sovelluksen pohjalta. Suomalaisten kasvonpiirteitä pidetään maailmalla lapsekkaina.
Vierailija kirjoitti:
Kuva-arvioissa 99-prosenttia näyttää huomattavasti ikäistään nuoremmilta ja valtaosa näyttää kauniilta tai upealta...
Tekipä arvion ihan kuka tahansa.
Koomisinta on, että ihmiset uskovat noihin arvioihin.
Mutta miks mulle antaa iän vanhemmaksi!?
Hain kyllä porukan kaljat jo 15-vuotiaana ja baareissa kävin säännöllisesti alkaen 16v:sta... Ehkä sitten vaan näytän vanhalta :(
Minusta nuo julkkisten kuvilla tehdyt arviot menevät hyvin lähelle. Jos laittaa hyvin valaistun, kohtuudella meikatun kuvan kasvot eteenpäin saa varmaan parhaan arvion.
Minusta ihan pätevän oloinen sovellus. Tosin ihmettelen, että eniten positiivista kommenttia facebookiin olen saanut niistä kuvista, joista ohjelma antaa huonoimman arvion. Joko kertoo jotain sovelluksesta tai sitten kavereistani. :D
Hjallis on nice ja 56.
Oikeasti se on 62. Ja panee edelleen sydärin uhallakin, joten kai se sitten on naisten mielestä nice.
Sain suurimmaksi osaksi stunningia ja goodlikeä ja iäksi 22-24, N19
Vierailija kirjoitti:
Minusta nuo julkkisten kuvilla tehdyt arviot menevät hyvin lähelle. Jos laittaa hyvin valaistun, kohtuudella meikatun kuvan kasvot eteenpäin saa varmaan parhaan arvion.
Minusta ihan pätevän oloinen sovellus. Tosin ihmettelen, että eniten positiivista kommenttia facebookiin olen saanut niistä kuvista, joista ohjelma antaa huonoimman arvion. Joko kertoo jotain sovelluksesta tai sitten kavereistani. :D
Tuo robottihan arvioi kasvojen mittasuhteita. Eli parhaan arvion saa kun laittaa kuvan, joka on otettu edestäpäin ja henkilö katsoo kameraan. Ei mitään hämääviä varjoja tai outoa irvistystä naamalla.
Vierailija kirjoitti:
Minä sain tuolla Chigagoiidan kuvalla Hmm... 25vee
http://farm4.staticflickr.com/3898/14707440979_36be9f2013_b.jpg
Hajosin :D
Että ihminen voikin näyttää perseeltä.
Hei testasin huvikseen suomalaisten missien kuvilla
Pia Pakarinen: Godlike, 23v
Lotta Hintsa: Hot, 26v
Viivi Pumpanen: Stunning, 22v
Sara Chafak: Stunning, 29 v
Bea Toivonen: Stunning, 27 v
Anne Pohtamo: Stunning
Armi Kuusela: Stunning
Te tapoitte sen, ei ota kuvia vastaan, likaa käyttäjiä.
Latasin ensin kolme kuvaa, joissa mielestäni olen ihan ok näköinen. Ikäarvioksi tuli 31 - 44 vuotta (olen kuvissa 53 - 55-v.) ja kaikista hmm... Sitten laitoin kuvan, joka on täysin epäonnistunut, sellainen passikuvatyylinen. Siinä olenkin sitten hot ja 32-v. (oikeasti 55-v.). Kaikkea sitä pitääkin testata.
Redditissä on jo todistettu, että tämä sivu on roskaa.
Vierailija kirjoitti:
Redditissä on jo todistettu, että tämä sivu on roskaa.
Älä? Enpä olisi uskonut. Olipa hyvä kun kerroit.
Kolme eri kuvaa: 2x ok ja 1x nice. Tuntuu että miehille antaa paljon huonompia arvosanoja.
Vierailija kirjoitti:
Kolme eri kuvaa: 2x ok ja 1x nice. Tuntuu että miehille antaa paljon huonompia arvosanoja.
Miehet vaan on rumempia :D
t. mies :(
Juuh latailkaa vaan kuvia sinne. Eiköhän ne jonnekin arkistoidu :)
Piti testata, kuka mies sitten on omalla "tasolla". Laitoin sinne jotain omasta mielestäni taviksen oloisia julkkiksia.
Peltsi - hot
Riku Rantala - hot
Tunna Milonoff - nice
Ville Haapasalo - ok
Timo Soini - hmmm
Juha Sipilä oli myös hmmm ja Jyrki Katainen ok.
Eli jos on leveänenäinen pottunaama niin ei ole kuumis.