Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vihreiden perustaja-isä Pentti Linkola tv 1

Vierailija
07.01.2016 |

Pentti pitää väestöräjähdystä ja maahanmuuttoa pahimpana

http://areena.yle.fi/tv/suorat/yle-tv1#autoplay=truetrue

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihminen tulee tän maapallon tuhoamaan. Suurin apina mitä vaivaa liiallinen älykkyys. Linkola on ihan asiallinen. Tapaus.

Älykkyyttä ihmisellä on liikaa viisauteen nähden. Ihmisen lajinimen keksijät oli vitsiniekkoja, "viisas ihminen"... Pah! Nerokas ehkä, mutta viisautta on aivan liian harvalla yksilöllä.

Vierailija
22/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mua usein tätäkin palstaa lukiessa helpottaa Linkolan ajatukset siitä, kuinka idiootit tulevat katoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkola on 1930-luvun lapsi ja omaksunut paljon maailmankatsomuksestaan silloin. Vihreä liike syntyi liberaalissa USAssa 1830-luvulla ja eteni 1900-luvulle. Saksalaiset kansallisromantikot hellivät ajatusta myös ja sitä kautta Hitler edisti myös luononsuojelua, perusti järjestöjä ja kansallispuistoja ja laati lakeja yms, mutta väänsi sitä  myös omien tarkoitusperiensä mukaiseksi. Linkola on omaksunut tuon fasismin koskettaman vihreän ajattelun, jossa kaikkia ihmisiä ei pidetäkään luontokappaleina ja arvokkaina, vaan sopivat ihmisryhmät leimataan virheiksi, jotka voi ikäänkuin suuren luonnon auttamiseksi "poistaa". Yhdysvaltalainen vihreä liike säilyi kaikkea luontoa kunnoittavana ja länsimainen vihreä aate edustaa sitä, linkolalaiset ekofasistit ovat sakasalaisten fasistisen vihreyden vaikutteita kannattavia.

Vierailija
24/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Linkola on raadollisesti oikeassa.

Sitä vaan me ei kestetä. En minä ainakaan.

Jos hän on oikeassa, miksi hän ei elä puheidensa mukaisesti?

Vierailija
25/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi niitä, joiden sanat on jo vuosikymmenet ollut helppo ohittaa ja mitätöidä.

Tulevaisuus näyttää, kenellä oli realistisin käsitys ihmiskunnan ja maapallon kohtalosta. Jälkiviisaus on sitten kuitenkin turhaa, ts. uskon ja näen Linkolan olleen oikeassa.

Linkola sanoi 80-luvun lopussa että Suomessa kaikki pitäisi tappaa ja jättää 5000 parhaiten pärjäävää eloon. Eli sellaiset joilla riittää kuntoa ja älykkyyttä aloittaa elämä ilman sähköä ja tavaroita ja luoda eliolosuhteet ihan itse uudestaan. Sellaiset jotka ovat terveitä ja pystyvät synnyttämään ilman lääkäreitä, osaavat kutoa kangasta ja rakentaa asumuksen ja tehdä tulta.

Minä olisin yksi heistä.

Vierailija
26/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

99% kaikista lajeista on kuollut sukupuuttoon. Ihmisen takia niistä murto-osa. Koko ekohössötys on omaa ylivoipaisuuden ajatteluamme, kyllä tämä planeetta täällä pyörii kauan sen jälkeen kun me olemme menneet.

Vierailija
27/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi niitä, joiden sanat on jo vuosikymmenet ollut helppo ohittaa ja mitätöidä.

Tulevaisuus näyttää, kenellä oli realistisin käsitys ihmiskunnan ja maapallon kohtalosta. Jälkiviisaus on sitten kuitenkin turhaa, ts. uskon ja näen Linkolan olleen oikeassa.

Linkola sanoi 80-luvun lopussa että Suomessa kaikki pitäisi tappaa ja jättää 5000 parhaiten pärjäävää eloon. Eli sellaiset joilla riittää kuntoa ja älykkyyttä aloittaa elämä ilman sähköä ja tavaroita ja luoda eliolosuhteet ihan itse uudestaan. Sellaiset jotka ovat terveitä ja pystyvät synnyttämään ilman lääkäreitä, osaavat kutoa kangasta ja rakentaa asumuksen ja tehdä tulta.

Minä olisin yksi heistä.

Niin ainahan sitä sitten kuvitellaan, että itse kuuluu "selviytyjiin." Mitäs jos kuuluisikin niihin "luusereihin"? On Linkolakin jo sen verran vanha papparainen, että joutaisi kuolla nuorempien tieltä... Ja sähköä hän käsittääkseni käyttää. Synnyttäminenkin on jännä juttu, että joku voi mennä pieleen, kuten napanuora kietoutua vauvan kaulan ympärille tai että lapsi ei ole kääntynyt ajoissa oikeaan synnytysasentoon. Jokainen kaipaa lääkäriä siinä vaiheessa. Aika moni vauva olisi kuollut ilman happikaappia.

Vierailija
28/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla elossa, täytyy tehdä pieniä kompromisseja (näin sanoi itse).

Vierailija
29/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkolan mielipide pakolaisista:

Vierailija
30/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta puhuu, nimittäin onhan se selvää, ettei maapallo kestä näin valtavasti ihmisiä ja tätä länsimaista elintasoa. Minusta kuitenkin tuntui pahalta terrorismin kannattaminen ja toive siitä, että "nuo tuolla jossain toisella puolen maailmaa kuolisivat". Linkola itsekin sanoi välittävänsä lähimmäisistään, olevansa liian empaattinen itse tekemään terroritekoja (mikä on erittäin hyvä asia) ja että kaukomaiden ihmisistä ei niin välitä. Eli rivien välistä luin, että Linkolan mielestä muut saa mennä, mutta ei olisi valmis uhraamaan itseään tai lähipiiriään. Mitä väliä joillakin tyypeillä toisella puolen palloa... Mikä oikeus hänellä on toivoa toisten kansojen massiivista tuhoa, jos esim. itse ei olisi valmis luopumaan läheisistään. Jonkun läheisiä ne muutkin ovat.

Vierailija
31/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos haluaa olla elossa, täytyy tehdä pieniä kompromisseja (näin sanoi itse).

Eikö hänen omien oppiensa mukaisesti olisi pitänyt kuoleutua pois, koska ei ole riittävän vahva elämään ilman sähköä?

Vierailija
32/32 |
08.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kolme