Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen järkyttynyt: työkavereiden vaimot ovat mustasukkaisia minun takiani!

Vierailija
14.02.2006 |

Aamukahvilla tuli puheeksi, että vaimot tivaavat miehiltään, millaisia naisia työpaikalla on. Kyselevät ulkonäöstä, jutuista ja pyrkivät ohjaamaan keskustelua siten, että mies haukkuisi työkaveriaan. Outoa ajatella, että mun takia pitäis olla mustasukkainen, mehän teemme vain työtä täällä yhdessä.

Yksi mies sanoi, että hän on jo oppinut kertomaan vaimolle, että täällä olevat naiset ovat rumia, läskejä ja tyhmiä. Jankutus loppuu kuulemma nopeammin ja vaimo on tyytyväinen.

Sairasta! Ja yllättävän yleistä.

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuuleppas ap, ku me äidit ollaan kotonamme... kyllästymme ja vaan syödään ja maataan... sitte ku ollaan läskejä ja rupsahtaneita... niin ... sitä tässä että eihän se oo ihime ku tullee niitä mustasukkasuus oireita... Mieski ku tullee niin ilosena töistä kottiin niin ku ois saanu sielä työpaikalla--öhöm tuota piirakkaa mustikan kera... koitan sitte kaikkeni tehä että näyttäisin hehkeältä ja ihanalta ku mies kotiutuu... mutta ku se on nii ilonen ku tullee kottii... totta kai mun pittää heti alakaa tentata että KENEN KANS oot töitä teheny ja oliko se hyvän näkönen ja voi paska teillä on varmaa suhe ja kaikkia...

no kuhan minä meen töihin niin saa ukko potut torttuina...grrrrrrrrrrr

Vierailija
2/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lievä mustasukkaisuus hävisi sen siliän tien kun näin mieheni naispuoliset työkaverit =)

Totta...ei MITÄÄN syytä olla niistä mustasukkainen...aahh..kyllä elämä on laiffii =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kohtaan, kuten olet asian tulkinnut. Se voi olla vaikkapa mustasukkaisuutta miehen omaa aikaa ja elämää kohtaan, jos nainen itse on kotiäitinä ja kokee joskus, että omassa elämässään saisi myös olla enemmän vaihtelua / enemmän erilaisia ihmisiä. Toisaalta se voi olla myös mielenkiintoa miehen työtä ja työpaikkaa kohtaan.

Itse en koskaan ajattele, että minun vuoksi miespuolisten työkavereiden vaimot olisivat mustasukkaisia. Ja syynä ei ole lainkaan se, että ulkonäköni ei voisi herättää mustasukkaisuutta.

Olen itse kiinnostunut mieheni työpaikasta ja työtovereista, sillä viettäähän mieheni työpaikkallaan melkoisen osan elämästään. Samoin mieheni on kiinnostunut omasta työpaikastani ja -tovereistani. Ja kyse ei ole mustasukkaisuudesta, vaan halusta jakaa omaa elämää elämänkumppanin kanssa.

Asioita voidaan tulkita monella tapaa, vai mitä? :)

Vierailija
4/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai siellä työpaikalla muitakin naisia on kuin sinä??

Voihan olla että miehet vaan ovat mielissään kun joku heistä vielä jaksaa mustasukkainen olla =)

Vierailija
5/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin saatan olla mustasukkainen tuntemattomasta mutta kun ihminen saa kasvot niin yleensä epävarmuus hälvenee...suomalaiset naiset kun tuppaavat olemaan niin älyttömän värittömiä ja persoonattoman näköisiä..

Vierailija
6/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän se on vaan realismia, ei sairasta. Itse työelämässä vuosia olleena, olen nähnyt niin paljon työpaikkaromansseja ja ollut niissä mukana, että kyllä minä epäilen, jos mieheni alkaa viihtyä naispuolisen työkaverinsa kanssa ylitöissä.

Vierailija
7/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah ja pah!!!

Eipä ole ikinä tarvinnut mun kysellä mieheni työkavereista mitään.

Me molemmat vaihdettiin työpaikkoja viime syksynä. En tiedä miltä mieheni työkaverit näyttää. Ja APUA mun mies palkkasi itselleen SIHTEERIN. Kauheeta. Ja mulla ei ole harvainta aavistustakaan minkä ikäinen tai näköinen tämä nainen on, kun mua ei kiinnosta pätkääkään.

Mun mies ei myöskään tiedä mille näyttää mun kaikki 10 miestyökaveria (meitä naisia on firmassa vain 2), eikä se kysele mun työkavereista mitään.

Jos toinen on pettääkseen niin se pettää ilman mitään urkkimisia ja utsimisiakin. Ja meillä on muutakin juteltavaa, kun ruotia toistemme työkavereiden ulkonäköä, perhesuhteita yms.

Vierailija
8/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on vaan hyvä merkki jos mies tulee iloisena kotiin!! Ois aika paha jos tulisi kuin myrskyn merkki, silloin hänellä ei olisi hyvä tulla kotiin..

Vierailija
9/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ulkonäkö aina sytytä. Ja töitähän työpaikassa tehdään. Minua ei kylläedes kiinnosta mieheni työpaikan naiset ollenkaan. En tiedä paljonko niitä siellä on enkä mitään muutakaan. Luotan mieheeni ja että hän tykkää olla vain minun kanssani. Enkä ole edes mikään hemaiseva pikkupimatsu, vaan ihan tavallinen nainen.

Vierailija
10/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Näinhän se on vaan realismia, ei sairasta. Itse työelämässä vuosia olleena, olen nähnyt niin paljon työpaikkaromansseja ja ollut niissä mukana, että kyllä minä epäilen, jos mieheni alkaa viihtyä naispuolisen työkaverinsa kanssa ylitöissä.

Vierailija
11/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokkopa keskivertomiehet edes jutustelevat tuollaisia asioita työpaikan kahvipöydässä? Varsinkaan eivät sano, että " vaimo pyrkii ohjailemaan keskustelua siihen suuntaan, että haukkuisin naispuolisia työkavereitani" . Kokemuksesta miehet eivät puhu juuri mitään perheestään työpaikalla. Sen saavat juuri ja juuri sanottua, että on perheenlisäystä tiedossa. Häistä tsm jutuista ei puhuta puolta sanaa. Ja kun eivät puhu näitä ihmisiin liittyviä asioita laveasti ja monisanaisesti, niin totta kai vaimo kyselee - naistahan kiinnostaa juuri ihmiset.

Ja kun lopuksi toteat, että vaimojen mustasukkaisuus työkavereita kohtaan on kuulema yleistä - niin kuinka laajaa selvitystä olet aiheesta väsännyt? Oletko haastatellut koko organisaation miehet vai vain ne viisi lähintä työkaveriasi? Toisaalta, syytä onkin olla pikkuisen valppaana, suurin osa romansseista syntyy juuri työpaikalla. Sitäpaitsi kyllä minun miehenikin haluaa tietää keitä miehiä lähimpinä työkavereinani on ja millaisia ovat.

Tämä kirjoituksesi oli taas näitä " voi teitä säälittävät, lihavat, rumat ja kamalat mammat - minä olen niii-in ihana, ihan erilainen kuin muut naiset, paljon ii-ihanampi olen" .

Vierailija
12/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t. Ja kyllähän olen todistanut työhistoriani aikana lukuisia suhteita- myös omalla kohdallani :)

Vierailija:

Vierailija:

Vierailija
13/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin..

Meitä on kaksi naista työporukassamme, toinen on lestdiolainen.

Olen oikeasti yllättynyt siitä, että joku voisi kuvitella jotain työntekoa enempää työkavereiden välille. En tiedä sit, jos nuo miehet keskenään kuksii. ;D

Ihan itse, omin suin noita juttelivat. Ehkäpä nää miehet ovat jotenkin erikoisia, kun ovat muistaneet ystävänpäivänkin heti aamusta, toivotuksin ja suklaarasioin ;) Juu, ihan insinöörejä ovat ;D

En pidä työkavereitteni vaimoja rumina jne. Mitä valokuvia olen nähnyt pöydällä (ja yhden työkaverin vaimon kuvan lehdessä), niin ihan tavallisia, omalla tavallaan kauniita, normaalipainoisia ;) naisia ovat. Kuten itsekin olen.

Jotenkin minua silti " loukkaa" jollain tasolla se, että joku kuvittelee mun olevan " syöjätär" tmv. En ole itse kysellyt mieheni naispuolisista työkavereista sen kummemmin, varmaan jotain yleistä, mitä kyselen miespuolisista kollegoistakin (onko lapsia, minkä ikäisiä, mitä se tekee työkseen..). Siksikin minusta tuntui oudolta, että _minusta_ puhutaan noin.

Aika hassua, kuinka voimakkaasti osa teistä reagoi. En ole haukkunut ketään, vaikka pidänkin moista käytöstä omituisena.

Vierailija
14/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luotan mieheeni, mutta on epämiellyttävää ajatella, että mis on nättien naisten ympäröimä. Mieheni ei puhu muista naisista, mutta saa puolestani katsella, ihailla ja vaikka vähän flirttailla.

Vierailija
15/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä on hieman vikaa kuviossa jos työkaveri (vastakkaista sukupuolta) tuo suklaarasiaa ystävänpäivänä. Jos tuo ystävyys on vaimolta salassa niin kokisin sen luottamuksen pettämisenä.

Minulla ainakaan ei ole mitään syystä olla sinusta mustasukkainen. Joskus olen ollut eräästä ihmissuhteesta ja sen välttämättömyydestä mieheni kanssa eri mieltä hetken- kunnes hänkin kallistui olemaan samaa mieltä kanssani..

; )

Vierailija
16/37 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä repäisit koko jutun? Miehet tuskin tosissaan puhuvat, että vaimo on mustasukkainen juttujaan. Jos miehellä on parisuhteessaan oikeita ongelmia, ei hän niitä avoimesti töissään lavertele. Joten turhaa olla järkyttynyt. Työkaverisi vaan vähän kiusasivat sinua pölisemällä lämpimikseen ja vitsailivat. Älä nyt ota kaikkea niin tosissaan ja kirjaimellisesti. Äläkä nyt ainakaan ota tätä asiaa esille työkavereidesi kanssa, nauraisivat sinut pihalle. (Naurattaa itseänikin).

Vierailija
17/37 |
15.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran likkakaverieni kanssa syömässä ja pari heistä alkoi sitten kertomaan, kuinka he mieheltään kyselevät, millaisia naisia työpaikalla on. Kertoivat varmistavansa, ettei siellä vaan ole ketään kaunista, johon mies voisi ihastua. Ei kuulemma kummankaan miehellä ollut :-/ ja se oli helpotus näille naisille. En silloin viitsinyt sanoa mitään, vaikka minustakin koko juttu kuulosti kummalliselta. Tuossa alussa joku esitti teorian siitä, että nainen on kateellinen miehen ajasta kodin ulkopuolella, kun itse on kotiäiti. Mielenkiintoinen teoria. Toivottavasti ystävillänikin on vaan näin.

Vierailija
18/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se työkaveri _minulle_ suklaarasiaa tuonut! Hän toi sen kahvipöytään koko porukalle ystävänpäivän kunniaksi :D Hih!

Vierailija
19/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kyllä kaiken sun " luottamuksesta" mieheesi se, että heti oletit suklaarasiaan liittyvän jotain salaista ;)

Vierailija
20/37 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin työkaveri on kertonut vaimonsa olevan tosi mustasukkainen meidän yhteisistä messumatkoista ym. Ja pyytänyt että yritän salata hänen vaimoltaan sen että olen nykyisin yh, vaimo tulisi vielä enemmän mustasukkaiseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi seitsemän