Mä oon mielelläni työtön
on kiva nähdä kun työlliset ryittää kovasti henkisesti alsitaa meitä, haukkuu kun pienet lapset ja kiukuttelee.
On kiva nähdä kun ne surkuttelee omaa tilaansa kun joutuu heräileen aamuisin oli pakkasta tai hellettä. Hih... se on kivaa nähtävää kun isotellaan ja leikitään parempaa.... hihiii....
Niin paljon heitä keljuttaa tuo työnteko että pitää hyppii tasajalkaa kun on ihmisiä joilla on vapaampi elämä...
IHANAAAAAAAAAAAAAAA hahhahaaaaaa....
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Menee te muut röihin siitä kirjoitti:
on kiva nähdä kun työlliset ryittää kovasti henkisesti alsitaa meitä, haukkuu kun pienet lapset ja kiukuttelee.
On kiva nähdä kun ne surkuttelee omaa tilaansa kun joutuu heräileen aamuisin oli pakkasta tai hellettä. Hih... se on kivaa nähtävää kun isotellaan ja leikitään parempaa.... hihiii....
Niin paljon heitä keljuttaa tuo työnteko että pitää hyppii tasajalkaa kun on ihmisiä joilla on vapaampi elämä...
IHANAAAAAAAAAAAAAAA hahhahaaaaaa....
Mitä ihmeen ihanaa on olla varaton? Jos sinulla on paksu pankkitili niin sitten olen kateellinen, mutta jos elät tuilla niin sitten sitä ei kyllä kukaan kadehdi.
Mulla on molemmat.
Vapaa elämä? Just =) =) Eiköhän minulla ole vapaampi elämä kun minulla on varaa tehdä mitä haluan.
muakin naurattaa kun muut joutuu heräämään aikaisin ja suorittamaan elämäänsä ja hups jääkin koko elämä elämättä niillä. Minä nukun sikeästi ja teen joka päivä kaikkea hauskaa :) enkä elä tuilla
Minä olen töissä, perheellinen ja sinulle kateellinen. Hampaat irvessä väännetään, kun luonto ei anna periksi heittäytyä veronmaksajien elätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa elämä? Just =) =) Eiköhän minulla ole vapaampi elämä kun minulla on varaa tehdä mitä haluan.
haha tuo on illuusio joka sinulle on opetettu. Nimittäin kyllä, on varaa, mutta ei aikaa.
AIka on arvokkaampaa elämässä koska sen määrä on rajallinen.
Mietipä sitä ;)
Vierailija kirjoitti:
Vapaata elämää joka viikko ma-pe porvarin orjana.
Vierailija kirjoitti:
Vapaa?? :DD:D:D::D Höpsistä, olet työnantajasi ja asuntolainasi orja ja joka aamu lähdet vastahakoisesti tekemään RÖITÄ! HHÄHÄHÄH :DDDD
Vierailija kirjoitti:
Hahhah, orja mainostaa vapauttaan. Aivopesu toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
haha tuo on illuusio joka sinulle on opetettu. Nimittäin kyllä, on varaa, mutta ei aikaa.
Mietipä sitä ;)
No tota kyllä mulla on aikaa tehdä mitä haluan. Ja sinä et ehkä ymmärrä, mutta minä pidän työstäni. Normaaleille koulutetuille ihmisille työ antaa hyvin paljon. Ei se ole mikään pakkopulla, mitä ehkä ajattelet. Minulla on aikaa matkustella, käydä ulkona syömässä vaikka joka päivä, meillä on mökki ja vene. Mitä vielä pitää ehtiä?
Työttömänä on kivaa kun on rahaa, menkää vain töihin, saatte pakolliset maksunna maksettua ja pian ootte sairaita!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vapaa?? :DD:D:D::D Höpsistä, olet työnantajasi ja asuntolainasi orja ja joka aamu lähdet vastahakoisesti tekemään RÖITÄ! HHÄHÄHÄH :DDDD
Minä pidän työstäni, ajatteles, että sellaistakin on. Ei tämä ole minulle vastahakoista ollenkaan. Minulle olisi vastahakoista olla tekemättä työtä ja sitä kautta osallistua yhteiskunnan rahoittamiseen, kuten sinunkin =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä ;)
No tota kyllä mulla on aikaa tehdä mitä haluan. Ja sinä et ehkä ymmärrä, mutta minä pidän työstäni. Normaaleille koulutetuille ihmisille työ antaa hyvin paljon. Ei se ole mikään pakkopulla, mitä ehkä ajattelet. Minulla on aikaa matkustella, käydä ulkona syömässä vaikka joka päivä, meillä on mökki ja vene. Mitä vielä pitää ehtiä?
Tottakai "pidät työstäsi" tosi paljon hee :D:DD: hehe :DDD
Tottakai sulla on "sikana aikaa", "matkustelet" varmaan tosi paljon heheehe :DDDD:D:DD Ja on on hirveen hieno mökki ja venekin tietty! Unohdit kuumailmapallon voi eicäcäcäcc :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee vähän ohi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee vähän ohi?
Sulta tais loppua argumentit heh? Touche jäbä, touche!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mietipä sitä ;)
No olipas antoisaa keskustelua. Antaa olla ja nauti sinä vapaa-ajastasi.
Tottakai "pidät työstäsi" tosi paljon hee :D:DD: hehe :DDD
Tottakai sulla on "sikana aikaa", "matkustelet" varmaan tosi paljon heheehe :DDDD:D:DD Ja on on hirveen hieno mökki ja venekin tietty! Unohdit kuumailmapallon voi eicäcäcäcc :DDD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee vähän ohi?
Sulta tais loppua argumentit heh? Touche jäbä, touche!
Joo kyllä sinunlaisen kielivirtuoosin kanssa argumentit loppuu hyvin äkkiä ;)
Haha! Katsotaan kuinka paljon sitten naurattaa, kun tukia vielä leikataan.
Vierailija kirjoitti:
muakin naurattaa kun muut joutuu heräämään aikaisin ja suorittamaan elämäänsä ja hups jääkin koko elämä elämättä niillä. Minä nukun sikeästi ja teen joka päivä kaikkea hauskaa :) enkä elä tuilla
Teet kaikkea hauskaa = trollailet Vauva-lehden palstalla?
Vierailija kirjoitti:
Haha! Katsotaan kuinka paljon sitten naurattaa, kun tukia vielä leikataan.
Jaahas sieltä tuli joku katkera tyäläinen mesoomaan. hehee :DDddd
Mitä ihmeen ihanaa on olla varaton? Jos sinulla on paksu pankkitili niin sitten olen kateellinen, mutta jos elät tuilla niin sitten sitä ei kyllä kukaan kadehdi.