Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä oon mielelläni työtön

Menee te muut röihin siitä
07.01.2016 |

on kiva nähdä kun työlliset ryittää kovasti henkisesti alsitaa meitä, haukkuu kun pienet lapset ja kiukuttelee.

On kiva nähdä kun ne surkuttelee omaa tilaansa kun joutuu heräileen aamuisin oli pakkasta tai hellettä. Hih... se on kivaa nähtävää kun isotellaan ja leikitään parempaa.... hihiii....

Niin paljon heitä keljuttaa tuo työnteko että pitää hyppii tasajalkaa kun on ihmisiä joilla on vapaampi elämä...

IHANAAAAAAAAAAAAAAA hahhahaaaaaa....

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi bukowski vastaa kymmeniä röitä tekeviä kokoomuskulleja:

https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/736x/06/cd/34/06cd342e69436d11261a…

Vierailija
22/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä provo, jolla yritetään saada teidät av:n arviointikyvyttömät ilkiöt jälleen yhden ihmisryhmän kimppuun. :(

Yrittäkää nyt joskus käyttää vähän yläpäätänne, jos siellä yhtään mitään käytettävää on. Olette oikeasti läpeenne ilkeitä ihmisiä suurin osa, se on todella ikävä ja turhauttava totuus. Ja sääliksi käy viattomia lapsianne, tulevat olemaan kuten te julman esimerkkinne mukaisesti, jollei ihmeitä tapahdu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kiva työ, jota varten olen pitkään opiskellut. Silti mä mielummin olisin käymättä töissä.

Vierailija
24/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Katsotaan kuinka paljon sitten naurattaa, kun tukia vielä leikataan.

Leikatkoon vaan. Siinä on hyvä täky alkaa rötöstelmään. Jos ei ole varaa maksaa tukia, ei ole kyllä varaa maksaa linnatuomiotakaan.

Vierailija
26/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Röitä on tullut tehtyä, päivääkään en viihtynyt.

On myös tullut oltua ilman röitä ja ongelma on siinä, ettei voi tehdä mitä haluaa. Röissä ollessa taas oman tekemisen rajoitukset asettavat aika. Esim. mökille pitää lähteä perjantaina kiireellä ja on joskus illalla (tai yöllä) perillä. Lauantain kerkeää rauhoittumaan ja sitten sunnuntaina alkaa pakkaaminen ja valmistautuminen kotimatkaan. No, yhden päivän siinä kerkeää "mökkeilemään".

Ilman röitä taas ei pääse edes mökkeilemään, kun ei ole autoa .. ;(

Vierailija
27/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vapaa elämä? Just =) =) Eiköhän minulla ole vapaampi elämä kun minulla on varaa tehdä mitä haluan.

Vapaata elämää joka viikko ma-pe porvarin orjana.

Nyt menee vähän ohi?

No niin menee, sulla.

Vierailija
28/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kiva olla työtön, kun saa olla näillä pakkasilla kotona mutta muuten eivoi matkustella ja tehdä kaikkea kivaa, kun ei ole varoja siihen. Toki sitten keksin ilmaista tekemistä.

Vierailija
29/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haha! Katsotaan kuinka paljon sitten naurattaa, kun tukia vielä leikataan.

Eikö perustulo olisi sinullekin hyvä, niin saisit palkankorotuksen ;)

Vierailija
30/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silti mä mielummin olisin käymättä töissä.

Miksi sitten irtisanoudu? Ei töihin ole pakko mennä.

Vierailija
31/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selvä provo, jolla yritetään saada teidät av:n arviointikyvyttömät ilkiöt jälleen yhden ihmisryhmän kimppuun. :(

Kokkelit saattavat tosiaan olla niin pihejä, että säästävät tässäkin ja palkkaavat vain paskimpia trolleja kun halvalla saa.

Vierailija
32/32 |
07.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun minulla ei ollut auton tolppapaikka. Umpisurkea talvitakki, koska olin köyhä. Röihin piti lähteä 04:30 aamulla. Pakkasta yli -30c. Saatanan kylmä ja kylmään autoon täristen. 

Umpi väsyneenä, nälissään, kylmissään ja kuukauden armottoman ahertamisen jälkeen käteen jäi alle 500 euroa. 

Eipä ole ikävä niitä aikoja.

t. entinen ryöläinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän