Nainen, mitkä asiat vetoaa sinuun nettitreffiprofiilissa?
Kommentit (8)
Toivon, että mies kertoo itsestään enemmän, eikä vain luettele vatimuksiaan. Ja ärsyttää, jos yritetään tehdä vaikutus jollain kikkailulla. Konstailematonta, kiitos.
Minuun tekee vaikutuksen jos mies kertoo hieman itsestään ja harrastuksistaan. Ja jos mies vaikuttaa aidosti mukavalta eikä kusipäältä. En koskaan vastaisi kusipään viestiin taikka tekisi aloitetta. Enkä ymmärrä niitä joilla on profiilikuva jotenkin kummallinen, kuten joku seksuaalinen juttu tai esim vain puoli päätä näkyy tai että kuva on jostain yläastevuosilta. Sitten myös sellainen juttu, että kuva kannattaa aina laittaa, ainakaan minullr se komeus ei ole niin tärkeä asia, vaan se ryyä näyttääkö tyyppi sopivan kuvaukseen jota kertoo itsestään. Silmistä näkee jo paljon.
Minuun vetoaa se miten hyvin profiili vastaa siihen, mitä haen. Tästä syystä pidän siitä, että mies on kuvaillut itseään sanallisesti. Kirjoitustyyli kertoo myös minulle paljon ;) Etsin keskustelutaitoista, älykästä, luotettavaa ja miehekästä miestä. Persoona menee ulkonäön edelle mutta kyllä itseäni miellyttävä ulkonäkö myös herättää kiinnostusta.
Jos miehen profiilissä on "en tykkää siitä, enkä tästä" niin en jaksa lukea sitä loppua itsekehuakaan. Arvostan pohtivaa ja itsensätuntevaa ihmistä, joka osaa huomioida muita ihmisiä. Olen sitä mieltä, että vasta tutustuttaessa saa selville haluaako jatkaa vai ei. Jos laittaisin omaan profiiliini että pidän tummista hiuksista, niin voisin kuitenkin ihastua vaaleaan mieheen, jos ihminen itsessään on ihana ja jakaa samat arvot.
Olen lukenut vain Iskurin ilmoituksia (en siis ole seuraa hakemassa, olen pitkässä avioliitossa ja luin sivustoa vain uteliaisuudesta) ja lähes kaikki siellä kuvotti minua. Huono kirjallinen ilmaisutaito nostaa niskakarvani pystyyn, vaikka onhan se tietysti mahdollista että mies on muuten ihana, vaikka ei osaakaan yhdyssanoja ja ison alkukirjaimen käyttöä virkkeen alussa.
Myöskin liian suorasukainen tai vääränlainen seksiin liittyvä kielenkäyttö on ehdoton ei. Jos seuranhakijan nimimerkki on "Raiskaaja" tai "25cm", tiedän jo etten ole hänestä kiinnostunut.
Valokuvat ovat Iskurissa säännönmukaisesti kuvottavia, pahinta on alastonkuva ilman päätä. Jos kuva pitää olla, niin luonteva käsittelemätön kasvokuva, mieluiten hymyilevä, kiitos.
Lukemistani ilmoituksista houkuttelevin oli sellainen, jossa mies kertoi harrastavansa kalastusta ja luonnossa liikkumista ja että naisessa tärkeintä on luonne, ei ulkoinen kauneus.
Minuun vetoaa persoonallinen profiili ja paljon tekstiä (tai ainakin enemmän kuin neljä riviä). Ulkoisista ominaisuuksista pituus ja hoikka vartalo. Kuvaa ei välttämättä tarvita.
On vaikea kertoa mikä on hyvä profiili, sen tunnistaa sitten kun sen näkee. Paljon helpompi kertoa mikä minua ei sytytä. Eli kirjoitusvirheet, yksinkertainen teksti, negatiivinen asenne, urheilullisuus.
Ei ole kuin yksi varmuudella poissulkeva asia. Jos profiilissa ei ole pituutta, niin jätän väliin. Pituus miehillä alkaa just ja just 180 sentistä. Sen alle menevien pitäisikin pituuden sijaan puhua lyhyydestä.
Olen itse yli 180 senttinen joten huomaan kyllä nämä 175 senttiset jotka valehtelevat pituutensa. En ole nähnyt yhtään 179 senttisen profiilia, missäköhän ne ovat. 180 senttisiä on taas vaikka kuinka.
Komea naamakuva vetoaa,varsinkin jos mies on 180cm+ pitkä ja urheilullinen. Siinä tuntee suorastaan sen kemian humahtavan tämän minun 157cm/70kg kropan läpi.