Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tein juuri raskaustestin.

Vierailija
06.01.2016 |

Oon hämmentynyt. Minusta tuossa oikealka puolella on selkeästi viiva mutta kuuluuko toi kontrollialueeseen. Ei voi olla totta! :0

http://kuvapilvi.fi/k/yUmK.jpg

Kommentit (53)

Vierailija
1/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toivottu raskaus?

Vierailija
2/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hraskaana oot. Onneks olkoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin tästä katsomaan oikeaa aluetta..ap

http://kuvapilvi.fi/k/yUm7.jpg

Vierailija
4/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko on. Huhhui. Ap

Vierailija
5/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en katsoisi positiiviseksi.

Vierailija
6/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen viivan pitäisi olla paljon lähempänä tuota toista vasemmanpuoleista viivaa. Ihan siinä ehkä puolen sentin päässä, kuitenkin lähellä.

Vierailija
7/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin eli testi on negatiivinen. Et ole raskaana testin mukaan ainakaan.

Vierailija
8/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen samanlaisen saanut silloin kun en ole ollut raskaana. Entä jos teet parin päivön päästä uudestaan tai kokeilet eri merkkisellä testillä? :)

Vierailija
9/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toi toinen viiva oo lähelläkään oikeaa aluetta

Vierailija
10/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies onneksi löytyy talosta ettei ole yhden illan juttu, joten pitää hänelle kertoa heti kun tulee kotiin.

Minua hämmensi, kun tuo on vähän hassussa paikassa tuo toinen "viiva". Ap

Vierailija
11/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli kans tollanen saman merkkisellä testillä. Itsekin vähän ihmettelin, mutta tosiaan ei ole oikealla alueella niin nega.

Vierailija
12/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi te teette näitä hepreatestejä ettekä panosta kunnollisiin digitesteihin joissa vastausta ei tarvitse arpoa? Joudutte kuitenkin ostamaan useamman testin tai maksamaan bensat tervikselle kun meette sinne testaamaan, joten samalla rahalla ostaisitte kunnon kusitikun eikä tarvitsisi aina tehdä näitä aloituksia. Sori ap, ei ole tarkoitus olla ilkeä, ihmettelen vain. 

Vierailija
13/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole raskaana.

Vierailija
14/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

12: Kiitos sinullekin viestistä! Ymmärrän. Kävin kipasemassa tuon lähikaupasta tänään, kun ei kuukautiset vieläkään alkaneet. Testaan uudelleen. Saa nähdä mitä näyttää..ap

Vierailija
15/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa testata uudelleen.

Vierailija
16/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

12: Kiitos sinullekin viestistä! Ymmärrän. Kävin kipasemassa tuon lähikaupasta tänään, kun ei kuukautiset vieläkään alkaneet. Testaan uudelleen. Saa nähdä mitä näyttää..ap

Kuinka kauan myöhässä? Mulla oli viisi päivää, mutta alkoivat onneksi. Eikös tuossa ole kaksi liuskaa?

Vierailija
17/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm. Miksi tuo viiva sitten tuli tuohon kohtaan? Kokemuksia? En osaa sanoa juuta enkä jaata.

Vierailija
18/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Miksi tuo viiva sitten tuli tuohon kohtaan? Kokemuksia? En osaa sanoa juuta enkä jaata.

No siitä pissasta johtuu, en tiedä sen kummemmin. Mutta alue on ihan väärä joten negatiivinen tulos.

Vierailija
19/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuosta saa millään positiivista.

Vierailija
20/53 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinka kauan myöhässä? Mulla oli viisi päivää, mutta alkoivat onneksi. Eikös tuossa ole kaksi liuskaa?

Vasta 4-5 päivää, e-pillerit käytössä. Eilen tuli vain limainen, verinen klöntti paperiin, ajattelin että vuoto alkaa mutta ei ole näkynyt. Epäilykseni heräsivät. On kaksi liuskaa. Oli niin kova pissahätä, että otin muovikuppiin tarvittavan määrän ja viskasin sen sitten pois kun näin tuloksen. Ajattelin, että pitää kuitenkin testata myöhemmin. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme