Tein juuri raskaustestin.
Oon hämmentynyt. Minusta tuossa oikealka puolella on selkeästi viiva mutta kuuluuko toi kontrollialueeseen. Ei voi olla totta! :0
Kommentit (53)
Sen viivan pitäisi olla paljon lähempänä tuota toista vasemmanpuoleista viivaa. Ihan siinä ehkä puolen sentin päässä, kuitenkin lähellä.
Niin eli testi on negatiivinen. Et ole raskaana testin mukaan ainakaan.
Minä olen samanlaisen saanut silloin kun en ole ollut raskaana. Entä jos teet parin päivön päästä uudestaan tai kokeilet eri merkkisellä testillä? :)
Ei toi toinen viiva oo lähelläkään oikeaa aluetta
Mies onneksi löytyy talosta ettei ole yhden illan juttu, joten pitää hänelle kertoa heti kun tulee kotiin.
Minua hämmensi, kun tuo on vähän hassussa paikassa tuo toinen "viiva". Ap
Mulle tuli kans tollanen saman merkkisellä testillä. Itsekin vähän ihmettelin, mutta tosiaan ei ole oikealla alueella niin nega.
Miksi te teette näitä hepreatestejä ettekä panosta kunnollisiin digitesteihin joissa vastausta ei tarvitse arpoa? Joudutte kuitenkin ostamaan useamman testin tai maksamaan bensat tervikselle kun meette sinne testaamaan, joten samalla rahalla ostaisitte kunnon kusitikun eikä tarvitsisi aina tehdä näitä aloituksia. Sori ap, ei ole tarkoitus olla ilkeä, ihmettelen vain.
12: Kiitos sinullekin viestistä! Ymmärrän. Kävin kipasemassa tuon lähikaupasta tänään, kun ei kuukautiset vieläkään alkaneet. Testaan uudelleen. Saa nähdä mitä näyttää..ap
Vierailija kirjoitti:
12: Kiitos sinullekin viestistä! Ymmärrän. Kävin kipasemassa tuon lähikaupasta tänään, kun ei kuukautiset vieläkään alkaneet. Testaan uudelleen. Saa nähdä mitä näyttää..ap
Kuinka kauan myöhässä? Mulla oli viisi päivää, mutta alkoivat onneksi. Eikös tuossa ole kaksi liuskaa?
Hmm. Miksi tuo viiva sitten tuli tuohon kohtaan? Kokemuksia? En osaa sanoa juuta enkä jaata.
Vierailija kirjoitti:
Hmm. Miksi tuo viiva sitten tuli tuohon kohtaan? Kokemuksia? En osaa sanoa juuta enkä jaata.
No siitä pissasta johtuu, en tiedä sen kummemmin. Mutta alue on ihan väärä joten negatiivinen tulos.
Eihän tuosta saa millään positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kauan myöhässä? Mulla oli viisi päivää, mutta alkoivat onneksi. Eikös tuossa ole kaksi liuskaa?
Vasta 4-5 päivää, e-pillerit käytössä. Eilen tuli vain limainen, verinen klöntti paperiin, ajattelin että vuoto alkaa mutta ei ole näkynyt. Epäilykseni heräsivät. On kaksi liuskaa. Oli niin kova pissahätä, että otin muovikuppiin tarvittavan määrän ja viskasin sen sitten pois kun näin tuloksen. Ajattelin, että pitää kuitenkin testata myöhemmin. ap
Onko toivottu raskaus?