Tein juuri raskaustestin.
Oon hämmentynyt. Minusta tuossa oikealka puolella on selkeästi viiva mutta kuuluuko toi kontrollialueeseen. Ei voi olla totta! :0
Kommentit (53)
Mä näen testissä vasemmalla kontrolliviivan, oikealla punaisen söherön (joku merkityksetön artefakta) ja sen söherön vasemmalla puolella haamuviivan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen, koska viiva väärällä alueella ja jotenkin liian paksukin.
Mulla oli kans tommonen, se näky oikealla tavalla kun testasin uudelleen. Mutta en arvaa tähän mitään.
Niin olitko siis raskaana vai et?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi te teette näitä hepreatestejä ettekä panosta kunnollisiin digitesteihin joissa vastausta ei tarvitse arpoa? Joudutte kuitenkin ostamaan useamman testin tai maksamaan bensat tervikselle kun meette sinne testaamaan, joten samalla rahalla ostaisitte kunnon kusitikun eikä tarvitsisi aina tehdä näitä aloituksia. Sori ap, ei ole tarkoitus olla ilkeä, ihmettelen vain.
:D ei oo kuule mulla hienot digitestit näyttäneet positiivista eikä edes apteekin testit, kaksi lasta kuitenkin.
Pointti ei ollut siinä vaan testien selkeydessä..
Vierailija kirjoitti:
Mä näen testissä vasemmalla kontrolliviivan, oikealla punaisen söherön (joku merkityksetön artefakta) ja sen söherön vasemmalla puolella haamuviivan...
Niin siinä on oikealla vierekkäin kaksi söheröviivaa. Jos testi olisi positiivinen niin viivan pitäisi olla ihan kontrolliviivan vieressä. Mutta ei ole, ei edes haamua.
Vierailija kirjoitti:
Niin mäkin kun laitoin puhelimen näytön kirkkaalle. Testaa uudestaan aamulla!!
Näkeekö muut haamun? Itsekin hoksasin kun tihrustelin.
Vai vielä haamu. Ehkä on parempi olla katsomatta tuota kuvaa enää ja tehdä uusi. Ap
Älä AP ota tosissasi noita trollaajia ja haamuviivojen näkijöitä.
Tuon testin perusteella ei voi sanoa oletko raskaana vai et. Tee parin päivän päästä uusi testi.
Varmimman testituloksen saa terveyskeskuksen verikokeesta, käy siellä jos nuo tikkutestit ei anna luotettavaa tulosta.
Kaiva roskista ja kato vahvistuko haamu.
En ole raskaana, helpotus! Vuoto jäi lähes olemattomaksi, vähän väriä vain pyyhkiessä. Eihän se kroppa kone ole. Liekö liikaa stressiä. Arvoitus ratkaistu!ap
Vierailija kirjoitti:
En ole raskaana, helpotus! Vuoto jäi lähes olemattomaksi, vähän väriä vain pyyhkiessä. Eihän se kroppa kone ole. Liekö liikaa stressiä. Arvoitus ratkaistu!ap
Jaa tuli siis voitettua palstameedion titteli 😄 Vaikka olihan tuon testin tulos ihan selvä.
Niin oli selvää tuon testin tulos, kummallista vaan kun ei ole aiemmin näin niukkoja ollut.. (Ikää 25. )
Onneksi olkoon! :Dap
Niin olitko siis raskaana vai et?