Kyllä täälläkin olisi moni lätkävihaajamamma aivan liekeissä jos tytär nappaisi tuleviasuuden kiekkomiljonäärin.
Eipä olis enää sen jälkeen jääkiekko junttien laji omasta mielestä.
Kommentit (114)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi tytär, odottaisin hänen paljon mieluummin "nappaavan" hyvän, itseään kiinnostavan opiskelupaikan, työpaikan, ja tasa-arvoisen, rakastavan parisuhteen. Olisin aika pettynyt, jos päätyisi peseskelemään jonkun jääkiekkoilijan hikisiä treenikamppeita ja passaamaan tätä "miestä", jonka elämä pyörii yhden hupsun joukkuepelin ympärillä.
Mut haittaisko sua jos se tytär itse olis se itsekäs huippu-urheilija?
Jos fiktiivinen tytär päättäisi panostaa omaan urheilu-uraansa, niin se olisi hänen valintansa. Tosin urheilijan uran on yleensä loukkaantumisten ym. takia lyhyt, joten kannustaisin häntä myös opiskelemaan ns. siviiliammatin, ettei jää tyhjän päälle sitten, kun urheilu ei enää elätä. Jääkiekkovaimokkeiden asemassa on mielestäni surkeaa se, miten heidän ahdas roolinsa on olla se nätti kodinpyörittäjä, jonka olemassaolo pyörii miehen ympärillä. Ei ainakaan minua kiinnostaisi, vaikka rahaa ehkä joillain olisikin enemmän kuin normipalkansaajilla.
Mistä tiedät jääkiekkovaimokkeiden asemasta? Sirpa Selänteen haastatteluista?
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat rahaa, ja vielä enemmän jos sen rahan eteen ei tarvitse tehdä itse työtä. Päivät kuluisi vain shoppaillen ja luxusmerkkejä esitellen. Siksi sanon edelleen: Kyllä täälläkin olisi moni lätkävihaajamamma aivan liekeissä jos tytär nappaisi tulevaisuuden kiekkomiljonäärin.
Ap
Elämä olisi tyhjyyttä minulle, jos se olisi tuollaista. En toivo kenellekään tuollaista elämää.
NHL-lätkävaimona olo on kivaa varmasti siihen asti kunnes mennään naimisiin, saadaan lapsia ja pitäisi elää sitä perhe-elämää. Jos olette katsoneet lätkävaimot-realitya, niin ei ne kotiäidit kovin onnellisilta vaikuta.
Perhe joutuu muuttamaan ihan liian usein, eikä tippaakaan voi vaikuttaa siihen missä asuu. Entäs lapset? Isä on pitkiäkin aikoja poissa, viikkoja, kuukausia. Ei niitä lapsia voi jatkuvasti repiä uusille paikkakunnille, uuteen kouluun ja etsimään uusia kavereita.
En itse haluaisi tyttärelleni tuollaista elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen tekijän kaltaiset ihmiset eivät koskaan tule ymmärtämään, että maailmassa on paljon ihmisiä, joille lätkämiljoonäärin vaimon elämä ei todellakaan ole toive tai haave, päinvastoin. Oletko tietoinen yhdestäkään lätkänpelaajasta, joka olisi myös opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? Minä en. Sellaisista ei ainakaan kerrota, joten tuskin niitä niissä julkkismiljonääripelaajissa on.
Kuinka moni palstailijoista tai ylipäätään keskivertosuomalaisista opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? BUAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!
Valitettavasti ei kovinkaan moni, mutta jääkiekkoilijoista ei ainoakaan. Onneksi niitä löytää kuitenkin muista piireistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastavat rahaa, ja vielä enemmän jos sen rahan eteen ei tarvitse tehdä itse työtä. Päivät kuluisi vain shoppaillen ja luxusmerkkejä esitellen. Siksi sanon edelleen: Kyllä täälläkin olisi moni lätkävihaajamamma aivan liekeissä jos tytär nappaisi tulevaisuuden kiekkomiljonäärin.
Ap
Sinulla on ihmeellinen käsitys naisista tai sitten tuttavapiirissäsi on hyvin kapean segmentin edustajia. Minulla tulee sinua vähän sääli tuollaisten puheiden perusteella.
Kukapa nainen ei haluaisi shopata pelkkää luxusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän aloituksen tekijän kaltaiset ihmiset eivät koskaan tule ymmärtämään, että maailmassa on paljon ihmisiä, joille lätkämiljoonäärin vaimon elämä ei todellakaan ole toive tai haave, päinvastoin. Oletko tietoinen yhdestäkään lätkänpelaajasta, joka olisi myös opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? Minä en. Sellaisista ei ainakaan kerrota, joten tuskin niitä niissä julkkismiljonääripelaajissa on.
Kuinka moni palstailijoista tai ylipäätään keskivertosuomalaisista opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? BUAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!
Av:llahan on tunnetusti kokoontuu koko maan korkeimmin koulutetut ja parhaiten tienaavat, sivistyneimmät ja avarakatseisimmat mammat.
Olet selkeästi uusi täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi tyttäreni on fiksu ja tienaa itse omat rahansa.
Kyllä monissa lätkävaimoissakin on fiksuja naisia. Joissain perheissä olosuhteet ovat vain sellaiset, et työt ja roolit on jaettava eri tavalla kuin muissa perheissä. Ei liity mitenkään naisen fiksuuteen, jos haluaa tehdä toisenlaisen valinnan. Erilaisia ihmisiä on urheilijaperheissä vaikka meille tuodaankin sitä yhtä ainoaa kuvaa iltapäivälehtien kautta.
Nannako siellä taas hermostui vai kenties Lotta Hintsa?
Vierailija kirjoitti:
Vai miljonäärejä! Salli mun nauraa. Liigaan noi räkänokat valuu. Muuta ammattiahan eivät älyä hankkia. Katso tuolta lätkänpellaajien tulot:
http://www.iltalehti.fi/verot-urheilu/2014110318803309_vu.shtml
On ne kuitenkin monella enemmän kuin mun akateemisen koulutuksen jälkeen saamani n. 25 donaa/vuodessa :/
Vierailija kirjoitti:
NHL-lätkävaimona olo on kivaa varmasti siihen asti kunnes mennään naimisiin, saadaan lapsia ja pitäisi elää sitä perhe-elämää. Jos olette katsoneet lätkävaimot-realitya, niin ei ne kotiäidit kovin onnellisilta vaikuta.
Perhe joutuu muuttamaan ihan liian usein, eikä tippaakaan voi vaikuttaa siihen missä asuu. Entäs lapset? Isä on pitkiäkin aikoja poissa, viikkoja, kuukausia. Ei niitä lapsia voi jatkuvasti repiä uusille paikkakunnille, uuteen kouluun ja etsimään uusia kavereita.
En itse haluaisi tyttärelleni tuollaista elämää.
Tämä on totta. Muutama vuosi parikymppisenä lätkäfanin avopuolisona iässä, jolloin ihmisen kuuluu olla pinnallinen ja tai, moni on. Ihan ok.
Mutta pidemmän päälle katsella narsistista ihmistä, jolle on persekin pyyhitty ja jota on palvottu tähtenä, äidillä ja isällä dollarin kuvat silmissä, valmentajat silotelleet tien ja mitä vain sallittu meidän pojille...Ei kukaan toivo lapselleen jumittumista tuollaiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sinulla on ihmeellinen käsitys naisista tai sitten tuttavapiirissäsi on hyvin kapean segmentin edustajia. Minulla tulee sinua vähän sääli tuollaisten puheiden perusteella.
Minä en halua. Se on turhaa, enkä tarvitse luxusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minä ainakin haaveilen Luxus-futonista Luxus-saunavaunussani, jolla maatessa söisin Luxus-patukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai miljonäärejä! Salli mun nauraa. Liigaan noi räkänokat valuu. Muuta ammattiahan eivät älyä hankkia. Katso tuolta lätkänpellaajien tulot:
On ne kuitenkin monella enemmän kuin mun akateemisen koulutuksen jälkeen saamani n. 25 donaa/vuodessa :/
Mutta kuinka pitkään voit kuvitella akateemisen urasi kestävän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso myös ulkomailla pelaavien tulot. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katso myös ulkomailla pelaavien tulot. :)
Ja Hollywood-tähdillä on isommat tulot, kuin Kälviän kesäteatterin vakiokuorolaisella, mutta mitä tekemistä sillä on asian kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minulla olisi tytär, odottaisin hänen paljon mieluummin "nappaavan" hyvän, itseään kiinnostavan opiskelupaikan, työpaikan, ja tasa-arvoisen, rakastavan parisuhteen. Olisin aika pettynyt, jos päätyisi peseskelemään jonkun jääkiekkoilijan hikisiä treenikamppeita ja passaamaan tätä "miestä", jonka elämä pyörii yhden hupsun joukkuepelin ympärillä.
Jos fiktiivinen tytär päättäisi panostaa omaan urheilu-uraansa, niin se olisi hänen valintansa. Tosin urheilijan uran on yleensä loukkaantumisten ym. takia lyhyt, joten kannustaisin häntä myös opiskelemaan ns. siviiliammatin, ettei jää tyhjän päälle sitten, kun urheilu ei enää elätä. Jääkiekkovaimokkeiden asemassa on mielestäni surkeaa se, miten heidän ahdas roolinsa on olla se nätti kodinpyörittäjä, jonka olemassaolo pyörii miehen ympärillä. Ei ainakaan minua kiinnostaisi, vaikka rahaa ehkä joillain olisikin enemmän kuin normipalkansaajilla.
Ei siihen tarvitse lukea yhtään haastattelua kun voi jo itse päätellä millaista elämää se suurimmalta osalta olisi.
Millaista olisi muuttaa huonolla tuurilla n.vuoden välein? Sitähän muutenkin niin paljon parjataan, paitsi jos isä on kiekkostara, niin ilmeisesti eri asia.
Treenit vaatii keskittymistä, pelit vasta vaatiikin. Henkinen valmistautuminen peleihin alkaa jo päiviä ennen itse peliä. Silloin ei isä tarkasta lasten läksyjä tai pelaa heidän kanssaan fudista pihalla.
Sitten on seuran edustamista, hyväntekeväisyys sitä ja tätä, palavereita, ym. Pelien ja treenaamisen lisäksi.
Ammattiurheilu on 24/7 työtä ja vaatimukset on todella kovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinka pitkään voit kuvitella akateemisen urasi kestävän?
Harva mies tai nainen tienaa puoltatoista miljoonaa koko työhistoriansa aikana. NHL:ssä voi tienata moninkertaisesti vuodessa.
Hyss mammat, älkää viitsikö, Nanna voi pahoittaa mielensä näistä kommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Luxus on Lidlin paska tuotemerkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen tarvitse lukea yhtään haastattelua kun voi jo itse päätellä millaista elämää se suurimmalta osalta olisi.
Millaista olisi muuttaa huonolla tuurilla n.vuoden välein? Sitähän muutenkin niin paljon parjataan, paitsi jos isä on kiekkostara, niin ilmeisesti eri asia.
Treenit vaatii keskittymistä, pelit vasta vaatiikin. Henkinen valmistautuminen peleihin alkaa jo päiviä ennen itse peliä. Silloin ei isä tarkasta lasten läksyjä tai pelaa heidän kanssaan fudista pihalla.
Sitten on seuran edustamista, hyväntekeväisyys sitä ja tätä, palavereita, ym. Pelien ja treenaamisen lisäksi.
Ammattiurheilu on 24/7 työtä ja vaatimukset on todella kovat.
Jos olet yritysjohtaja, joka tienaa vaikka puolikin miljoonaa vuodessa, luulen, että elämä ei ole ainakaan yhtään helpompaa. Silti sellaisessa asemassa olevan puolisoksi pääseminen on aika monen ihanne.