Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kyllä täälläkin olisi moni lätkävihaajamamma aivan liekeissä jos tytär nappaisi tuleviasuuden kiekkomiljonäärin.

Vierailija
06.01.2016 |

Eipä olis enää sen jälkeen jääkiekko junttien laji omasta mielestä.

Kommentit (114)

Vierailija
41/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos av-mamma kuvittelee, että miljoonat takaavat lapsenlapsilleen tasapainoisen ja onnellisen kodin, niin jo täytyy olla mammalla voimakkaat ruusunpunaiset rillit nokalla. Oletko varma, että tuo muuan lätkäeläkeläisen jatkuvasti lehtien palstoilla roikkuva perhekään on niin tasapainoinen ja onnellinen kuin vakuutetaan. Jos asiat ovat kaikin puolin kunnossa, niin sitä ei tarvitse olla aina vakuuttelemassa julkisuudessa. Ja kuulepa av-mamma, kun ne sinun lapsenlapsesi on oikein kunnolla marinoitu niissä miljoonissa, niin köyhä isoäiti jossakin "ei missään"-Suomessa unohtuu, kun ei suomikaan enää taitu kuin auttavasti.

Vierailija
42/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun mielestäni on lähtökohtaisesti junttia seurustella formulakuskien tai kiekkomiljonäärien kanssa, jos se on tosiaan ainoa toimeentulo. Kiekkomiehillä raha ei muutenkaan tahdo pysyä pitkään käsissä, koska eläkkeellejäänti-ikä on melko alhainen ja osa on jo kerennyt tuhlaamaan rahansa siihen mennessä. Näitähän on varattomina vaikka kuinka paljon ja osalla ei ollut mitään suunnitelmia mitä sitten kun kiekkoilu loppuu.

En olisi tyytyväinen jos tyttö toisi kiekkomiehen kotiin, varsinkaan tapauksessa jossa miehellä ei olisi opintoja menossa vaikka yliopistolla. Kiekkomiehet eivät muutenkaan kyllä ole sitä vävypoikien aatelia ainakaan omasta mielestäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos av-mamma kuvittelee, että miljoonat takaavat lapsenlapsilleen tasapainoisen ja onnellisen kodin, niin jo täytyy olla mammalla voimakkaat ruusunpunaiset rillit nokalla. Oletko varma, että tuo muuan lätkäeläkeläisen jatkuvasti lehtien palstoilla roikkuva perhekään on niin tasapainoinen ja onnellinen kuin vakuutetaan. Jos asiat ovat kaikin puolin kunnossa, niin sitä ei tarvitse olla aina vakuuttelemassa julkisuudessa. Ja kuulepa av-mamma, kun ne sinun lapsenlapsesi on oikein kunnolla marinoitu niissä miljoonissa, niin köyhä isoäiti jossakin "ei missään"-Suomessa unohtuu, kun ei suomikaan enää taitu kuin auttavasti.

Mutta tavallisten ulkomaille muuttaneiden lasten lapset muistavat sitä köyhää isoäitiä ja suomi ei unohdu? En nyt näe logiikkaa tässä. Eikä taviksilla ole rahaa jeesataa köyhää mummoa, toisin kuin miljonääreillä.

Vierailija
44/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuosta porukasta NHL-miljonääriksi päätyy korkeintaan 3-5 poikaa. Suurin osa päätyy Ruotsin, Venäjän, Suomen tai Sveitsin liigoihin. Toki niissäkin pääsee mukaviin tuloihin. Esim. Ville Peltosen ura ei päässyt lentoon Nhl:ssä.

Vierailija
45/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ennen kaikkea toivon, että tytär löytäisi itselleen älykkään ja sivistyneen miehen, jonka kanssa olisi jotain yhteistä. Jos tyttäreni olisi missejä ihannoiva pissis, ehkä toivoisin hänelle lätkäpelaajaa puolisoksi. Mutta tuollaiselle fiksulle nörttitytölle toivon puolisoksi nörttiä. 

Vierailija
46/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tytär elättää itse itsensä. Vain kuolleen ruumiini yli annan hänen jättäytyä kenenkään miehen armoille.

Vierailija
47/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuo eilen finaalissa kentällä loistaneet tulevat olemaan 99,9% mahdollisuudella varakkaampia jo viiden vuoden sisällä (jos ei tule loukkaantumisia, johon ura loppuu) kuin keskivertopalkanmaksaja koko elämänsä aikana. 

Näin se vaan fakta on, halus sitä av-mamma tai ei. 

Siitä varakkuudesta menee jollain tavalla hohto, jos se on saatu siipeilemällä eikä omalla työllä. Onko tätä vaikea ymmärtää? Eiköhän useimmat halua, että tyttäret menestyvät ihan omilla ansioillaan. Ja että he päätyvät mielenkiintoisempaan ammattiin kuin pyykinpesijäksi ja kodinhoitajaksi.

Vierailija
48/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli 2,5v sitten Barkovin olessa 17v:

Kolmevuotisen NHL-sopimuksen Floridan Panthersin kanssa tehnyt Aleksander Barkov tienaa capgeek.comin mukaan NHL:ssä pelatessaan 925 000 dollaria kaudessa. Allekirjoitusbonuksina Barkov saa noin 280 000 dollaria, jotka on jaettu kolmelle kaudelle.

Lisäksi sopimuksessa on vuosittain menestysbonuksia, joita voi saada jopa 2,65 miljoonaa kaudessa.  

No jos Barkov, niin kyllä sitten nuo muutkin, eikös vaan? Ja jokainen pelisuunnittelija tekee oman Angry Birdsinsä ja kaikki lottoajat voittavat.

Vierailija
49/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuommoista kohtaloa en toivois kenellekään, että jonkun lätkyttäjän vaimoksi joutuis!

Vierailija
50/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ennemmin kannustettaisi niitä tyttöjä tienaamaan omat kiekkomiljoonansa?

Ai niin, eihän naisten jääkiekosta kukaan ole kiinnostunut, varsinkaan naiset.

Vierailija
51/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laumasieluisista faneista voi olla mahdoton uskoa, että kaikki eivät ole samoista asioista kiinnostuneita,  eli vallasta, rahasta ja tavarasta, suositummuudesta, kaverien määrästä, piireistä, seiskaan ja lehteen pääsystä, helposta elämästä, suosiosta, maineesta.

Näihin ketjuihin n siis ihan turha edes kirjoitella, koska laumasieluiset ovat yksisilmäisiä.

Ehkäpä lätkäjätkä kaveripiirissä voi aiheuttaa järkyttävää pelkoa perseessä isällä ja äidillä, ja jäkätystä ja saarnoja, että poikia päin ei sitten... Toivoa, että ihastuisi mieluummin edes masentuneeseen tietsikkanörttiin, kuin narsistiseen henkilöön, joita suurin osa näistä pelaamista harrastavista "pojista" on.

Vierailija
52/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi näyttää siltä, että moni tajuaa ketjussa, että ap on yksinkertainen ihminen, joka luulee kaikkien olevan samanlaisia kuin hän. Joten ei huolta. Empatiaa riittäisi, jos lapsi lätkäjätkän valitsisi, ja itkeä saisi ääneen.

Vierailija
53/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytär saa "napata" kenet haluaa, pääasia, että on onnellinen. Olisinko minä valinnasta samaa mieltä, on sivuseikka.

Vierailija
54/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ei ennemmin kannustettaisi niitä tyttöjä tienaamaan omat kiekkomiljoonansa?

Ai niin, eihän naisten jääkiekosta kukaan ole kiinnostunut, varsinkaan naiset.

Niimpä. Milloin tulee se päivä että naisten jääkiekon mm-kisat saa samanlaisen hypetyksen kuin miesten.

Samoin kuin Suomi voitti ringeten mm-kultaa, mutta siitä ei ollut juuri mitään mainintaa missään.

Vierailija
55/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset rakastavat rahaa, ja vielä enemmän jos sen rahan eteen ei tarvitse tehdä itse työtä. Päivät kuluisi vain shoppaillen ja luxusmerkkejä esitellen. Siksi sanon edelleen: Kyllä täälläkin olisi moni lätkävihaajamamma aivan liekeissä jos tytär nappaisi tulevaisuuden kiekkomiljonäärin. 

Ap

Vierailija
56/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän aloituksen tekijän kaltaiset ihmiset eivät koskaan tule ymmärtämään, että maailmassa on paljon ihmisiä, joille lätkämiljoonäärin vaimon elämä ei todellakaan ole toive tai haave, päinvastoin. Oletko tietoinen yhdestäkään lätkänpelaajasta, joka olisi myös opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? Minä en. Sellaisista ei ainakaan kerrota, joten tuskin niitä niissä julkkismiljonääripelaajissa on.

Vierailija
57/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos minulla olisi tytär, odottaisin hänen paljon mieluummin "nappaavan" hyvän, itseään kiinnostavan opiskelupaikan, työpaikan, ja tasa-arvoisen, rakastavan parisuhteen. Olisin aika pettynyt, jos päätyisi peseskelemään jonkun jääkiekkoilijan hikisiä treenikamppeita ja passaamaan tätä "miestä", jonka elämä pyörii yhden hupsun joukkuepelin ympärillä.

Mut haittaisko sua jos se tytär itse olis se itsekäs huippu-urheilija?

Jos fiktiivinen tytär päättäisi panostaa omaan urheilu-uraansa, niin se olisi hänen valintansa. Tosin urheilijan uran on yleensä loukkaantumisten ym. takia lyhyt, joten kannustaisin häntä myös opiskelemaan ns. siviiliammatin, ettei jää tyhjän päälle sitten, kun urheilu ei enää elätä. Jääkiekkovaimokkeiden asemassa on mielestäni surkeaa se, miten heidän ahdas roolinsa on olla se nätti kodinpyörittäjä, jonka olemassaolo pyörii miehen ympärillä. Ei ainakaan minua kiinnostaisi, vaikka rahaa ehkä joillain olisikin enemmän kuin normipalkansaajilla.

Vierailija
58/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä oli 2,5v sitten Barkovin olessa 17v:

Kolmevuotisen NHL-sopimuksen Floridan Panthersin kanssa tehnyt Aleksander Barkov tienaa capgeek.comin mukaan NHL:ssä pelatessaan 925 000 dollaria kaudessa. Allekirjoitusbonuksina Barkov saa noin 280 000 dollaria, jotka on jaettu kolmelle kaudelle.

Lisäksi sopimuksessa on vuosittain menestysbonuksia, joita voi saada jopa 2,65 miljoonaa kaudessa.  

No jos Barkov, niin kyllä sitten nuo muutkin, eikös vaan? Ja jokainen pelisuunnittelija tekee oman Angry Birdsinsä ja kaikki lottoajat voittavat.

Todella huonoja vertauksia. Oikeampi vertaus olisi vaikka, että nyt junnujoukkueesssa pelanneet ovat kaikki osallistuneet kisaan, jonka päävoittona on miljoonia euroja ja siitä seuraaville vähän vähemmän. Pelkällä kisan maaliinpääsyllä voi varmistaa jo ison potin ja varmistaa osallisuutensa seuraavaan kisaan, missä potti on vielä isompi.

Vierailija
59/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän aloituksen tekijän kaltaiset ihmiset eivät koskaan tule ymmärtämään, että maailmassa on paljon ihmisiä, joille lätkämiljoonäärin vaimon elämä ei todellakaan ole toive tai haave, päinvastoin. Oletko tietoinen yhdestäkään lätkänpelaajasta, joka olisi myös opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? Minä en. Sellaisista ei ainakaan kerrota, joten tuskin niitä niissä julkkismiljonääripelaajissa on.

Kuinka moni palstailijoista tai ylipäätään keskivertosuomalaisista opiskellut, sivistynyt, kiinnostunut kulttuurista, taiteellisesti luova tai henkisesti avarakatseinen ja viisas? BUAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAA!!

Vierailija
60/114 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi tyttäreni on fiksu ja tienaa itse omat rahansa.

Kyllä monissa lätkävaimoissakin on fiksuja naisia. Joissain perheissä olosuhteet ovat vain sellaiset, et työt ja roolit on jaettava eri tavalla kuin muissa perheissä. Ei liity mitenkään naisen fiksuuteen, jos haluaa tehdä toisenlaisen valinnan. Erilaisia ihmisiä on urheilijaperheissä vaikka meille tuodaankin sitä yhtä ainoaa kuvaa iltapäivälehtien kautta.

Lueppa aloitus uudestaan, siinä puhuttiin ainoastaan tulevaisuuden lätkämiljonääristä. Suurin osa pelaajista ei tule tienaamaan miljoonia ja peliuran jälkeen he päätyvät normaaleihin ammatteihin. Monilla näistä pelaajista onkin ihan fiksut ja omillaan toimeentulevat vaimot. Edelleen olen onnellinen siitä, että tyttäreni tienaa rahansa itse, eikä elä miehen siivellä. Olen pahoillani, ettet ymmärtänyt tekstiäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kahdeksan