Ronja vai Pinja tytön nimeksi?
Kumpi nimi kuulostaa paremmalta? Vauva on tumma ja ihana peikkotyttö :) Meitä miellyttää nämä kaksi nimeä, mutta ei osata päättää. Auttakaa!
Kommentit (57)
Pinja ei ollut ainakaan top 50-nimi viime vuonna. Tarkistin :D
Laittakaa Tinja, takuuvarma wt-nimi ;)
Mulle tuli heti mielikuva Ronjasta... kuulostaa kyllä ihan Ronjalta teidän tyttö :)
Molemmat on ihania :) Itse valitsisin noista kahdesta Ronjan. Paljon onnea pikkuisesta! :)
Huonoja molemmat, mutta jos ihan pakko, niin Ronja. Pinja on tosi kauhea ja niitä Pinjoja on vaikka kuinka paljon. Miten ihmisillä voi olla noin huono maku ja mielikuvitus. Kaikilla se nimi sen hetken muotinimilistasta. *rolls eyes*
Ronja ehdottomasti.
Pinjasta tulee mieleen ärsyttävä läski joka pätee joka asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi aikuiselle, lapselle taas ihana!
Mä en ymmärrä näitä ''ei sovi aikuiselle''- nimiä. Nimi elää kantajassaan läpi hänen elämän, ja sopii kyllä myös sitten aikuisena ja vanhuksenakin. Ei ole olemassa mitään ''lastennimiä'', eläinten nimiä kylläkin.
Tykkään enemmän Ronjasta, on reippaampi nimi kuin Pinja. Mutta ei se Pinjakaan huono ole.
Pinja on aivan ihana nimi! Tulee mieleen pirteä tyttö :)
Kiitos kommenteista! Halutaan nimenomaan reipas nimi tytölle (ei mitään prinsessanimeä tyyliin Olivia tai Aleksandra). Toki muitakin nimiä voi ehdottaa! Tähän mennessä kummallekin nimelle tullut ääniä :) t. Ap
Ronja sopii paremmin aikuiselle! Pinja turhan söpö nimi, saattaa kuulostaa hassulta aikuisena..
Molemmat on ihan huippunimiä! Tykkään <3 <3 <3
Molemmat kivoja nimiä. Ehkä Ronja jos ei mielleyhtymä ryövärintyttäreen haittaa. Satu on kyllä omia "lempisatujani", joten itseäni ei ehkä haittaisi. Ja voihan toiseksi nimeksi valita jotain jonka voi sitten isompana ottaa käyttöön jos nimi ei lasta itseä miellytä. Ja listalta ohi, Pihla jota joku jo ehdottikin on myös kiva.
Ronja on kaunis nimi