Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Unohdetut julkkikset - kuka on jäänyt mieleen?

Vierailija
05.01.2016 |

Mietin aina välillä, mitä mahtaa kuulua Hyvät, pahat ja rumat -ohjelman Simo Rantalaiselle. Sarasvuon juontajapari oli ohjelman aikaan skarppi, mutta ilmeisesti kiinnostui sittemmin liikaa päihteistä ja hävisi jonnekin. Mitähän hänen elämäänsä kuuluu nykyään?
Samoin muistelen välillä upeaäänistä Janitaa, laulajaa, joka varhaisteininä keikkui listojen kärjissä, mutta katosi sitten otsikoista. Vieläköhän hän tekee musiikkia?
Kenen julkisuudesta kadonneen kuulumiset sinua kiinnostaisivat? Kuka on jäänyt mieleen?

Kommentit (2639)

Vierailija
1681/2639 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksijoita Väätäinen ja muut Viren onko vanhain kodissa.

1682/2639 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satu Lappi jäi mieleen Gonzo-TVstä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1683/2639 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muotitoimittaja Jaakko Selin. Ystävällisen oloinen, ei yhtään tyrkky.

Vierailija
1684/2639 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin Satu Lapin joskus ulkona ystäviensä kanssa ja hän on nykyään todella klassisen kaunis ja tyylikäs nainen. Kaukaa hän näytti joltain huippumallilta ja koko illan mietin, miksi hän näytti niin tutulta. Ei ollut enää jättimäisiä silikoneja ja oli todella pitkä ja hoikka kaunotar!

Klassisen kaunis?? No ei todellakaan ole.

Nykyinen Satu Lappi on kaunis. Ihan eri ihminen kuin se, kenen munkkeja kuolattiin 20 vuotta sitten.

Huonosti vaalennetut valkoiset hiukset, pahannäköinen iho. Näyttää noin 48 vuotiaalta, en tiedä tarkkaan minkä ikäinen oikeasti on. Ihan hyvä vartalo mutta pukeutuu lapsenomaisesti

Joo ja mun frendi oli hänen esimies, näin melko usein.

Käypä kattomassa fb. Ei oo huonoa ihoa nähnytkään. Näytt ihan pikkutytöltä eikö 48 vuotiaalta. Hän ei ole nimellä Lappi siellä.

Vierailija
1685/2639 |
23.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiljoita kirjoitti:

Juoksijoita Väätäinen ja muut Viren onko vanhain kodissa.

Viren edusti vaimoineen jonkun taidejutun avajaisissa alkukesästä. Kuulemma ei enää juokse joten kunto on heikentynyt, mutta muuten vaikutti voivan hyvin.

Vierailija
1686/2639 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akuliina Saarikoski

Vierailija
1687/2639 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jari Sillanpää. Pyylevähintti veti itsensä vessanpyttyyn melko nopeasti.

Vierailija
1688/2639 |
24.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aija Rikala. Ei ole näkynyt moneen vuoteen missään.

Vierailija
1689/2639 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aija Rikala. Ei ole näkynyt moneen vuoteen missään.

Viimeksi näkyy toimineen Sos-Lapsikylän leipiin ja näköjään jonkinlaisena viestintäpäällikkönä. Tiedä sitten olisiko jo eläkkeellä. Mulle Irene Usvasalon ohella tuttuja kuuluttajakasvoja lapsuudesta. Sittenhän noista kuuluttajista jäänyt mieleen myös olikohan Maija-Leena Käki etunimeltään. Missähän lie hän sitten nyt?

Vierailija
1690/2639 |
29.06.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

BB Sorella?? Missä on miten menee?

Vierailija
1691/2639 |
03.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä räväkästi hiuksensa värjäyttänyt Taru 26, jota ärsytti ihmisten uteliaisuus ja kateus uima-altaasta, kun joku ehkä vilkaisi, kun hän omakotitalon pihalla, oyörätien vieressä kuljeskeli alusvaatteisillaan. Hänen hetkensä julkisuudessa taisi mennä jo vai onko kyseessä joku tuleva tosi-tv-stara.

Vierailija
1692/2639 |
29.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristina Karjalainen. Niin ihana muikkeli!

Vierailija
1693/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arla Leinonen

Vierailija
1694/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mona Carita

Vierailija
1695/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani Sipilä. Minulla ei ole aavistustakaan, elääkö hän vielä.

Vierailija
1696/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roni Tran

Mä muistan kun bussissa hän käveli vastaani bussista ulos, kun mä olin matkalla bussin perälle kavereitteni luo. Idols -laulukilpailussa hän oli juuri kilpaillut, kun tuo tapahtui.

Tuosta syystä hän on jäänyt mieleeni.

Vierailija
1697/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Roni Tran

Mä muistan kun bussissa hän käveli vastaani bussista ulos, kun mä olin matkalla bussin perälle kavereitteni luo. Idols -laulukilpailussa hän oli juuri kilpaillut, kun tuo tapahtui.

Olitko siis bussissa😳??

Vierailija
1698/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Roni Tran

Olitko siis bussissa😳??

Bussin käytävällä ohitin hänet siis.

Vierailija
1699/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piitu Uski eli Salkkareista Laura.

Hänet mä oon nähnyt kirppareilla monia vuosia sitten. Julkkikset jotka itse oon nähnyt livenä jäävät vahvemmin muistiin, kun on se kokemuspohja heistä.

T: Se joka oli Roni Tranin kanssa bussissa

Vierailija
1700/2639 |
31.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonna Christensen, ent. Pirinen. Se Gimmeliin valittu neljäs jäsen, joka lähti heti kisan päätyttyä yhtyeestä, koska ei ollut samalla aaltopituudella muiden kanssa. Kääntyi mormoniksi melko alussa soolouraansa ja ilmeisesti osittain sen takia levyt eivät enää myyneet. On käsittääkseni asunut vuosia Jenkeissä mutta en tiedä, tekeekö yhä musiikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi