Unohdetut julkkikset - kuka on jäänyt mieleen?
Mietin aina välillä, mitä mahtaa kuulua Hyvät, pahat ja rumat -ohjelman Simo Rantalaiselle. Sarasvuon juontajapari oli ohjelman aikaan skarppi, mutta ilmeisesti kiinnostui sittemmin liikaa päihteistä ja hävisi jonnekin. Mitähän hänen elämäänsä kuuluu nykyään?
Samoin muistelen välillä upeaäänistä Janitaa, laulajaa, joka varhaisteininä keikkui listojen kärjissä, mutta katosi sitten otsikoista. Vieläköhän hän tekee musiikkia?
Kenen julkisuudesta kadonneen kuulumiset sinua kiinnostaisivat? Kuka on jäänyt mieleen?
Kommentit (2639)
Vierailija kirjoitti:
Mitä tapahtui Asalle?
Musiikkia tekee, keikkaillut jonkun verran. Viimeksi näin elokuussa keikalla Espoossa.
Punainen tiili pelasti elämäni, näin ohimennen sanoen.
Kaffepulla kirjoitti:
Muistatteko Arto Munan? Mitähän miehelle kuuluu nykyään?
Arto Muna ja Millenium? Yhtään biisiä enää muista mutta nimi jäi mieleen😬 Enkä tiedä mitä jäbälle kuuluu.
Renne Korppila. En ainakaan itse ole vähään aikaan nähnyt. Tekeekö enää niin juontohommia vai jotain muuta ns. siviilipuolen hommaa.
Vierailija kirjoitti:
Arto Muna ja Millenium? Yhtään biisiä enää muista mutta nimi jäi mieleen😬 Enkä tiedä mitä jäbälle kuuluu.
Piti ihan googlettaa. Ilmeisesti ovat yrittäneet jotain paluuta tehdä, vaatimattomin tuloksin. Bändin FB-sivu löytyy, mutta ei sitä ole päivitetty aikoihin.
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Renne Korppila. En ainakaan itse ole vähään aikaan nähnyt. Tekeekö enää niin juontohommia vai jotain muuta ns. siviilipuolen hommaa.
Kuka on Rene Korppi?
On edelleen kaunis. Kaikkea hyvää hänellem
Vierailija kirjoitti:
Veronica Lehmusvyöry
Mitä kuuluu hänelle nykyään, taisi joku elämäkertakirjakin joskus tulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elvis Presley
Elvis has left the building.
Ei ole kuollut -käuttää salanimeä ja toimii leipurina Heinolassa
Entinen kansanedustaja Susanna Koski. Kadonnut julkisuudesta kokonaan. Ei anna haastatteluita, ei kerro kuulumisiaan, eikä varmaan vieläkään ole saanut töitä. Ulkonäkökin on varmasti muuttunut liki 2 vuoden aikana niin paljon, ettei häntä samaksi tunnista.
tohtori tolonen ja kuka kosken korvaa kappale kuka oli se artisti? toinen oli joku tuttu rallatus mutten muista
Johnny Liebkind. Danny se pitää kiinni julkisuudesta vaikka kuinka kyseenalaisin ja aika säälittävin keinoin, mutta Johnny oli samaan aikaan nuorison suosikki. Silloin joskus 60-luvulla, muistan hyvin.
Mulle jäi mieleen missi Raija Stark jota lapsena pidin todella kauniina. Hän itse vetäytyi julkisuudesta ja sen verran oli jossain juttua, että katui osallistumistaan eikä halua puhua koko asiasta. Googletin ja olen kyllä yhä samaa mieltä, yksi kauneimpia.
Greta Thunberg. Eihän siitä kuulu enää mitään.
Vierailija kirjoitti:
Rantalaisen ex, Marjut Lyra.
Pelottavan näköinen otus. Onko mies vai nainen? Vai mikä sitten onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Greta Thunberg. Eihän siitä kuulu enää mitään.
Just viimeksi tänään oli lehtijuttu.
Se blondi viidakkomies, superfoodmies joka sairasti ms-tautia ja väitti ettei tauti tehoa häneen kun hän syö superfoodeja ja elää niin terveellisesti. Olli?? Missähän kunnossa on?
Vierailija kirjoitti:
Se blondi viidakkomies, superfoodmies joka sairasti ms-tautia ja väitti ettei tauti tehoa häneen kun hän syö superfoodeja ja elää niin terveellisesti. Olli?? Missähän kunnossa on?
Googlaa Olli Posti niin tiedät enemmän. Hyvässä kunnossa taitaa olla.
Ari Koivunen. Ei taida enää laulaa?
Juttua oli jo joskus 2005 että mies muutti Dameihin ja jäi sille tielle