Unohdetut julkkikset - kuka on jäänyt mieleen?
Mietin aina välillä, mitä mahtaa kuulua Hyvät, pahat ja rumat -ohjelman Simo Rantalaiselle. Sarasvuon juontajapari oli ohjelman aikaan skarppi, mutta ilmeisesti kiinnostui sittemmin liikaa päihteistä ja hävisi jonnekin. Mitähän hänen elämäänsä kuuluu nykyään?
Samoin muistelen välillä upeaäänistä Janitaa, laulajaa, joka varhaisteininä keikkui listojen kärjissä, mutta katosi sitten otsikoista. Vieläköhän hän tekee musiikkia?
Kenen julkisuudesta kadonneen kuulumiset sinua kiinnostaisivat? Kuka on jäänyt mieleen?
Kommentit (2639)
Kuka muistaa Roope Salmisen? Tämän Sara Sieppin exän? Oliko joku stand-up-koomikko tms.?
Vierailija kirjoitti:
Ylen uutisankkuri Kari Toivonen ei ole paljoa ollut julkisuudessa jäätyään eläkkeelle. Sen sijaan Arvi Lind on ollut välillä julkisuudessa eläkepäivilläänkin.
Kari Toivonen kuoli syksyllä 2019.
Kakkahattutäti kirjoitti:
Yazka, tosiaan. Oli edelläkävijä Suomen trans-skenessä. Ryhtyi tatuoijaksi ja lävistäjäksi, mutta homma ei vissiin kannattanut? Muutti kuulemma sittemmin Ruotsiin.
Joiltain tatska-alan ihmisiltä kuulin, että ei ollut hyvä tatskaaja. Varmaan tippui alalta pois, kun lahjakkaampia tullut tilalle ja markkinat aika kilpaillut.
Toi Yazka on kyll yksi kaheleimmista tietämistäni ihmisistä. Löysin landelta jonkun vanhan hymyn, missä hän oli pukeutuneena johonkin natsiunivormuun, koska on niiiiiin rohkea ja reipas, ja kertoi vihaavansa rumia ja lihavia ihmisiä.
nyttemmin hän on Qanon-paskan levittäjä. Ärsyttää, koska olen häneltä aikanaan yhden lävistyksen käynyt ottamassa, ja Amazoniassa fanitin tosi paljon.
Se Simo Rantalaisen ex-vaimo. Mikä sen nimi olikaan? Vaalea, järkyttävän huonokäytöksinen lähiömummeli.
Rantalaisen ex, Marjut Lyra.
Mitähän Sämpylle mahtaa kuulua ?
Vierailija kirjoitti:
TV-sarjan Miljonääri-Jussi, jonka nimeä en muista. Muistan kyllä hänen kuolemattoman elämänviisautensa "massi on massii kato you know".
Ville Loponen Mikkelistä. Äitinsä oli muistaakseni sairaalan anestesialääkäri. Nyt jo kuollut ilmaisjakelulehden kolumnisti Maija Dahlgren tjsp. kauhisteli kuinka oikein lääääääkärin lapsi voi olla tuollaisessa ohjelmassa. Härreguud. Loponen piti Kampin kauppakeskuksessa hohtokeilauspaikkaa, kun se aukeni joskus 2006. Missä lie nyt.
Miltähän Tahiti näyttää nykyään? Lapsia vissiin saanut jollekin rikkaalle miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän Sämpylle mahtaa kuulua ?
Seppo "Sämpy" Laine, jos häntä tarkoitat, on kuollut vuonna 2012
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totisesti kirjoitti:
Janis Petke, heitti pronssia Helsingin MM-kisoissa. Muutti Latviasta Suomeen ja oli naimisissa Anu Saukkosen kanssa.
Muistan Janiksen ja Anun Seiskan sponsoroimat ökyhäät. Bestmannina hääri Pavosen Heska, ja kaasona Sirpa Kyninen
Tarjoilussa erikoisuutena tuoreita Viron Pottuja.
Jälkiruoaksi oli viskiä tutuille ja jaffaa pennuille.
Vierailija kirjoitti:
Simo Salminen, jäi aina toisten varjoon
Simo Veli Atte Salminen on kuollut vuonna 2015. Häntä voi käydä moikkaamassa Honkanummen hautausmaalla
Vierailija kirjoitti:
Nisa Soraya
Hannu Karpo ja joulukinkku
Nisa Sorayaan törmäsin viimeksi 2006 Gran Canarialla, jossa hän sekoili kännissä Sakun Galley-nimisessä juottolassa. Siis Sakari Kuosmasen kapakissa. Samalla reissulla törmäsin myös vanhempaan Robiniin (ei siis tähän Packaleniin vaan Esa Simoseen), joka yritti sinnikkäästi myydä minulle tuoreinta cd-levyään kymmenellä eurolla. En ostanut.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mahtaa kuulua Pave Maijaselle? Ei ole ollut näkysällä aikoihin.
Äskettäin ollut esillä sairastamansa ALS-taudin johdosta. Äskettäin myös esillä täyttäessään 70 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisa Soraya
Nisa Sorayaan törmäsin viimeksi 2006 Gran Canarialla, jossa hän sekoili kännissä Sakun Galley-nimisessä juottolassa. Siis Sakari Kuosmasen kapakissa. Samalla reissulla törmäsin myös vanhempaan Robiniin (ei siis tähän Packaleniin vaan Esa Simoseen), joka yritti sinnikkäästi myydä minulle tuoreinta cd-levyään kymmenellä eurolla. En ostanut.
Mulla jäänyt Nisa mieleen siitäkin kun oli joskus Kymppitonnissa kisaajana ehkä 90-luvun puolivälissä ja käyttäytyi todella töykeästi ja ylimielisesti. Hermoili kunnolla joko Väisäselle tai kilpailijoille kun vastaili väärin tai kukaan ei tiennyt hänen sanaansa. Sen verran nähnyt livenä, että joskus olin Dannyn keikalla ja oli siellä lavavierailijana. En tosin kasvotusten tavannut.
Unohdetut julkkikset, hm... En muista ketään. Kaikki on unohtuneet ja hyvä näin.
Vierailija kirjoitti:
Alkoi naurattaa ihan sikana mielikuva nuoremmasta Robinista, Kanarialla suomibaarissa epätoivoisena myymässä cd-levyään. 😅
🇺🇦🇮🇱
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nisa Soraya
Mulla jäänyt Nisa mieleen siitäkin kun oli joskus Kymppitonnissa kisaajana ehkä 90-luvun puolivälissä ja käyttäytyi todella töykeästi ja ylimielisesti. Hermoili kunnolla joko Väisäselle tai kilpailijoille kun vastaili väärin tai kukaan ei tiennyt hänen sanaansa. Sen verran nähnyt livenä, että joskus olin Dannyn keikalla ja oli siellä lavavierailijana. En tosin kasvotusten tavannut.
Nythän sen naama näkyy millon missäkin ohjelmassa viimeksi siinä lauantaisin tulevassa kummallisessa karaoke vai mikä se oli musiikkiohjelmassa.
Mahdoton kysymys vastata. Jos julkkis on unohdettu, ei se ole jäänyt mieleen; jos se on jäänyt mieleen, ei se ole unohdettu.
Muistatteko Arto Munan? Mitähän miehelle kuuluu nykyään?
🇺🇦🇮🇱
Simo Vaatehuoneelta, hei!