Miksi 42v lapsuudenkaverilleni ei kelpaa 60v leskimies?
Pitää jotenkin häntä liian vanhana vaikka hyvähän se olisi että edes jollekkin kelpaisi. Kaverini on 42v vanhapiika jolla ei ole lapsia.
Kommentit (71)
Mahtava logiikka aplla. Lukematta muita vastauksia pitäisi siis alkaa suhteeseen sen kanssa kenelle kelpaa vaikka henkilö itse kuvottaisi tätä vanhapiikaa? Tulis varmaan vuosisadan romanssi.
Vanhojen miesten pakarat on ällöttävän näköiset nahkapussit. Uimahallissakin niiden speedot lököttää tyhjinä persauksista.
Minä olen 50v. ja mieheni on 62v. Olemme olleet naimisissa 25v. ja meillä on kaksi aikuista lasta. Minulle tuo meidän ikäero ei kyllä ole mikään ongelma. Kai se riippuu aika paljon ihmisestä itsestään millainen on. Jotkut ovat jo vanhoja viisikymppisenä, jotkut vasta seitsemänkymppisenä. Tosin joku 20v. on kyllä minustakin jo aika iso ikäero.
60-vuotiaalla miehellä on testosteronit jo niin matalalla, että se on puoliksi nainen. MIksi kukaan 40-vuotias nainen, jolla vaihdevuodet vasta edessä, haluaisi tyytyä sellaiseen? En suosisttele todellakaan lähtemään noin suurella ikäerolla suhteeseen. Olen nähnyt muutamankin sellaisen, jossa mies katkeroituu ja kohtelee todella halveksivasti itseään nuorempaa vaimoa. He eivät selvästikään kestäneet omaa rapistumistaan, joka vain korostui eri ikäisen puolison rinnalla. Naisosapuolet saivat näissä suhteissa kestää vaikka jos millaista vinoilua, mustasukkaisuutta ja kiukuttelua. Ei ihan aina mene niin, että nuorempi puoliso pitää sen vanhemmankin nuorekkaana. Joskus se toisen nuoruus saa sen toisen raivon valtaan
Vireä 42-vuotias nainen haluaa myös seksuaalisesti viriilin miehen. Onko kuusikymppinen sellainen? Ei aina. Osa on kyvyttömiä, osa ei vain muuten ole enää halukkaita petipuuhiin. Kotiapulaiseksi sen naisen pitäisi alkaa?
Vierailija kirjoitti:
Vireä 42-vuotias nainen haluaa myös seksuaalisesti viriilin miehen. Onko kuusikymppinen sellainen? Ei aina. Osa on kyvyttömiä, osa ei vain muuten ole enää halukkaita petipuuhiin. Kotiapulaiseksi sen naisen pitäisi alkaa?
Ei kannata yleistää. Puhun kokemuksesta.
Ei kelpaisi minullekaan. Olen 50-vuotias, mutta en todellakaan ole kiinnostunut vanhoista miehistä.
Vierailija kirjoitti:
Kai te kuitenkin ymmärrätte, että se teidän nuori miehennekin on joskus 6-kymppinen? Vai aiotteko jättää hänet sitä ennen ja vaihtaa nuorempaan? Niin, se taitaa olla ok, jos nainen tekee niin.
Ei tarvitse koska hän on edelleen mua nuorempi. Ehkä sitten 65v:nä ei enää haittaa jos ei saa hyvää seksiä viikoittain:)
Mutta 60v miehellä on mahdollisuus saada lapsia ja tietty täysi oikeus, jos hän niitä haluaa![/quote]
Tottakai on oikeus ja mahdollisuus jos vain joku nainen kelpuuttaa hänet lapsensa isäksi.
Vierailija kirjoitti:
Perusterve 42v. saa kyllä vielä lapsia jos haluaa...vaihdevuodet alkaa n. 50v.
Onhan se toki mahdollista, mutta ei välttämättä onnistu enää niin helposti kuin nuorempana. Fakta nimittäin on, että naisen hedelmällisyys alkaa laskea 30-vuotiaana ja jyrkemmin 35-vuotiaana.
Mukava kuulla, että Kalle-vaarilla on näin elämäniloinen ja optimistinen elämänasenne vielä vanhoilla päivilläänkin. Ei muuta kuin kaikkea virkeää kivaa Kalle-vaarin elämään, paljon vaan sudokuja ja oikein urheiluakin siihen itsensä kehittämiseen! Sillä lailla. Hyvä, hyvä, Kalle-vaari! :D Se vaan, että 20 vuotta nuoremman korviin missään tuossa ei ole mitään, ei niin mitään seksikästä! Ja vielä oli pakko muistuttaa siitä lerppuvasta pippeltsonistakin, hyi yöäk.