Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 42v lapsuudenkaverilleni ei kelpaa 60v leskimies?

Vierailija
05.01.2016 |

Pitää jotenkin häntä liian vanhana vaikka hyvähän se olisi että edes jollekkin kelpaisi. Kaverini on 42v vanhapiika jolla ei ole lapsia.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte sitten Sauli Niinistön ja Jenni Haukion ikäerosta? Taitaa se vanha mieskin kelvata jos on hyvässä asemassa tai rikas.

En juuri mitään, siksi että Jenni tuli ja tulisi kyllä ihan kohtalaisesti toimeen omillaankin.

Vierailija
42/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? Jaa että miksi nainen itse ei halua sellaiseksi ruveta? Moisen kysymyksen voi esittää vain kuuskymppinen hyi yök pappa tai todella alistetussa asemassa oleva nainen, joka luulee, että naisen pitää ottaa vastaan kritiikittä mitä tahansa, mitä joku keksii tarjota.

Olen nähnyt monestikin mieheni nakuna. Ei ole 40v. pahemman näköinen. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäs sanotte sitten Sauli Niinistön ja Jenni Haukion ikäerosta? Taitaa se vanha mieskin kelvata jos on hyvässä asemassa tai rikas.

Joo, mutta normi 6-kymppinen perusraksa-Pera ei ole korkeassa asemassa tai rikas.

Vierailija
44/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? Jaa että miksi nainen itse ei halua sellaiseksi ruveta? Moisen kysymyksen voi esittää vain kuuskymppinen hyi yök pappa tai todella alistetussa asemassa oleva nainen, joka luulee, että naisen pitää ottaa vastaan kritiikittä mitä tahansa, mitä joku keksii tarjota.

Otan todella osaa, jos miehesi oli siinä kunnossa jo 40v. Mut hei, jos tyytyy vähään, saa vähää! :D

Vierailija
45/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei synkkaa, ei synkkaa. Ei se ole kai iästä kiinni. Miksi pitäisi kelpuuttaa ketään jos viihtyy yksin? Tai jos vaan haluaa odottaa sitä joka kolahtaa? Eikä parisuhde lesken kanssa ole ihan samanlainen kuin muiden kanssa. Siinä saa ns. kaupan päälle edesmenneen puolison muiston. Ja joo, tiedän mistä puhun koska jäin leskeksi 39-vuotiaana. Ihan kuka tahansa ei pysty elämään sen asian kanssa että puoliso kulkee sydämessä mukana.

Kyllä leskikin voi elää eteenpäin. Se, jos vielä on kaapit täynnä edesmenneen vaatteita ei ole hyvä merkki ellei aika ole kulunut vasta hyvin vähän aikaa. Itse jäin 36 -vuotiaana leskeksi, ikävähän se välillä on, mutta takaisin en ottaisi. Nyt olen paljon onnellisemmassa suhteessa ja tein muuten nelikymppisenä vielä lapsiakin. 

Vierailija
46/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 50, ja saisi olla aikamoinen teräsmies, että minulle 62-mies kelpaisi...

Vierailija
47/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? .

Olen nähnyt, eikä siinä ole suurtakaan eroa siihen, millainen se oli nelikymppisenä. Itse asiassa naisen vartalo muuttuu paljon enemmän kahdessa vuosikymmenessä riippumatta siitä, mitä vuosia ne ovat.

Aiotteko te nuoret naiset todella lopettaa ehkäisyn sitten, kun täytätte 40? Miksi Saara taas nauraa?

Hohoho. Vai ei miehen vartalo rapistu 20 vuodessa. Niinhän te miehet varmaan pienissä sankarisuperurosprinssipäiväunissanne haaveilette ettekä tajua, että naiset nauravat teille. Jo 50-vuotias mies on vanha pappa, josta ei ole mihinkään ja joka ei kelpaa kenellekään.

Vierailija
48/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei synkkaa, ei synkkaa. Ei se ole kai iästä kiinni. Miksi pitäisi kelpuuttaa ketään jos viihtyy yksin? Tai jos vaan haluaa odottaa sitä joka kolahtaa? Eikä parisuhde lesken kanssa ole ihan samanlainen kuin muiden kanssa. Siinä saa ns. kaupan päälle edesmenneen puolison muiston. Ja joo, tiedän mistä puhun koska jäin leskeksi 39-vuotiaana. Ihan kuka tahansa ei pysty elämään sen asian kanssa että puoliso kulkee sydämessä mukana.

Kyllä leskikin voi elää eteenpäin. Se, jos vielä on kaapit täynnä edesmenneen vaatteita ei ole hyvä merkki ellei aika ole kulunut vasta hyvin vähän aikaa. Itse jäin 36 -vuotiaana leskeksi, ikävähän se välillä on, mutta takaisin en ottaisi. Nyt olen paljon onnellisemmassa suhteessa ja tein muuten nelikymppisenä vielä lapsiakin. 

Missä sanoin että leski ei voi elää eteenpäin? Tottakai voi mutta ei-lesken voi olla vaikea käsittää että kaikista muistoista ei halua luopua. Elän itsekin uudessa parisuhteessa mutta silti mulla on esillä hääkuvani edesmenneen mieheni kanssa. Jollekulle sekin voisi olla liikaa.  t: Se leski

Vierailija
49/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoho. Vai ei miehen vartalo rapistu 20 vuodessa. Niinhän te miehet varmaan pienissä sankarisuperurosprinssipäiväunissanne haaveilette ettekä tajua, että naiset nauravat teille. Jo 50-vuotias mies on vanha pappa, josta ei ole mihinkään ja joka ei kelpaa kenellekään.

Kyllä näin on.

t. vielä 8 vuotta pappaikään. Sitten ei tarvitse tehdä enää mitään.

Vierailija
50/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? .

Olen nähnyt, eikä siinä ole suurtakaan eroa siihen, millainen se oli nelikymppisenä. Itse asiassa naisen vartalo muuttuu paljon enemmän kahdessa vuosikymmenessä riippumatta siitä, mitä vuosia ne ovat.

Aiotteko te nuoret naiset todella lopettaa ehkäisyn sitten, kun täytätte 40? Miksi Saara taas nauraa?

Niinpä =). Tää on varsinainen huumoripalsta.

Vierailija
51/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai te kuitenkin ymmärrätte, että se teidän nuori miehennekin on joskus 6-kymppinen? Vai aiotteko jättää hänet sitä ennen ja vaihtaa nuorempaan? Niin, se taitaa olla ok, jos nainen tekee niin.

Vierailija
52/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hihii, kerran oli läheltä piti -kokemus sellaisen vanhan viiskytäviisvuotiaan pappan kanssa. Olimme jo intiimisti päätymässä vähintään nukkumaan samaan sänkyyn. Mies oli näyttänyt vaatteet päällä aika normivartaloiselta, mutta kaukana siitä alasti. Ei sillä tissejä ollut, mutta kollageenit tai sidekudokset tai jotkut olivat romahtaneet. Sen  rintakehä oli valahtanut niin, että nännit ja tyhjän näköiset rintalihasten kohdat lotkottivat maata kohti normaalia alempana ja vaikka sillä oli tajuton läskimaha eli siis läskiä tosiaan löytyi, niin rintakehän kohdalla näkyi rintakehän alla olevat luut läpi kuin jollain todella vanhalla vanhuksella. Samalla tavalla lihat roikkuivat joka  puolella. Kaikki ne paikat, joissa olisi pitänyt olla lihaa, olivat sitä vailla ja sama toisin päin. Se maha oli kamalan iso mutta ei pyöreä vaan kovan ja kulmikkaan näköinen, aivan kuin se olisi syönyt  jonkun  terväkulmaisen jättiesineen. Mikä järkyttävintä, se mies "tarjosi" itseään minulle kuin joku viettelijä, joka tietää olevansa todella kuumaa kamaa. Se vähän niin kuin "esiintyi" minulle :D :D. Iiiiiiih!!!. Se totaalinen itsekritiikittömyys ja itseihailu olivat viimeinen naula arkkuun. Sanoin sille, etten pysty (syytä en sentään suoraan sanonut). Nukuimme sitten eri sängyissä.

Joo, tosiaan. On se 60 vee ihan varmasti kuin 40 vee, aivan joo, toki toki. Niillä on vaan välissä tuollainen odottamaton totaalirupsahdus. Onneksi ne elpyy sit siitä kun ne täyttää 60! Uskokoon ken tahtoo!

Vierailija
53/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai te kuitenkin ymmärrätte, että se teidän nuori miehennekin on joskus 6-kymppinen? Vai aiotteko jättää hänet sitä ennen ja vaihtaa nuorempaan? Niin, se taitaa olla ok, jos nainen tekee niin.

Se ei haittaa silloin kun on itsekin vähän kulahtanut ja valahtanut 6-kymppinen, mutta tässä vaiheessa haittaisi ja pahasti.

Vierailija
54/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sanoin että leski ei voi elää eteenpäin? Tottakai voi mutta ei-lesken voi olla vaikea käsittää että kaikista muistoista ei halua luopua. Elän itsekin uudessa parisuhteessa mutta silti mulla on esillä hääkuvani edesmenneen mieheni kanssa. Jollekulle sekin voisi olla liikaa.  t: Se leski

Jos on edesmenneen kanssa lapsia se on ihan ymmärrettävää. Itselläni ei ole esillä, mutta nykyinenkin on haudalla kanssani käynyt. 

Vierailija
55/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sinä se 60-vuotias kun kerran sinusta hyvin kelpaisi myös 42-vuotiaalle.

Vierailija
56/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No pnhan toi iso ikäero.Siksi ei, kun on lähes eri sukupolvea.

Vierailija
57/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Otan todella osaa, jos miehesi oli siinä kunnossa jo 40v. Mut hei, jos tyytyy vähään, saa vähää! :D

Älä lässytä. Mies ei ole fyysisesti huonossa kunnossa. Haluaa seksiä mua useammin.

Vierailija
58/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimpia kommentoijia taitaa vain harmittaa tilanne, jossa mies voi aika helpostikin olla vaimoaan 20 vuotta vanhempi, mutta tilanne toisin päin, aletaankin jo puhua aika kummallisesta liitosta.

Ei tuo nyt kovin helpolta kuulosta, kun kerran sinäkin ihmettelet miksi hän ei kelpaa 20 vuotta nuoremmalle.

Miten vastaukseni käsittelee juuri tätä tapausta?

Vierailija
59/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, olen kohta 60 v ja urheilen säännöllisesti, olen normaalipainoinen enkä käytä ylenmäärin alkoholia. 

Olen paremmassa kunnossa kuin ollessani 40 v ja väitän että vartaloni on myös paremman näköinen kuin silloin. Tämä luonnollisesti urheilun ja kuntoilun ansiosta. Tukka on tietty harventunut ja kasvoista näkee iän.

Useat ikäluokkani miehistä liikkuvat säännöllisesti. Naisista taas hyvin harva. Se valitettavasti näkyy ikäluokkani naisten ulkonäössä, jos miehet rupsahtavat palstan kommenttien perusteella kuudenkympin kynnyksellä niin naisten tulisi varmaan olla hyvin, hyvin huolestuneita siitä miltä he itse näyttävät 60 vuotiaina. Tai edes 40 vuotiaina.

Jos olisin vapaana niin ei-urheileva 60v nainen ei kovasti kiinnostaisi. Olisi varmaan remonttikeskusteluja harva se päivä. Urheilullinen 60 v nainen voisi kyllä olla varteenotettava vaihtoehto ja 40 v nainen voisi pysyä vauhdissa mukana.

Kyllä nykyaikana 60v mies voi olla varteenotettava vaihtoehto - jos mies on itse pitänyt itsestään huolta. Henkisellä puolella ja fyysisellä puolella. Uutta voi opiskella ja itseään kehittää, fyysistä kuntoa voi ylläpitää ja kohottaa ja siihen suurimpaan huoleen voi auttaa sitten tietyt siniset pillerit.

Vierailija
60/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan eri asia vanheta toisen kanssa yhdessä mitä ottaa jo valmiiksi vanha.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä