Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi 42v lapsuudenkaverilleni ei kelpaa 60v leskimies?

Vierailija
05.01.2016 |

Pitää jotenkin häntä liian vanhana vaikka hyvähän se olisi että edes jollekkin kelpaisi. Kaverini on 42v vanhapiika jolla ei ole lapsia.

Kommentit (71)

Vierailija
1/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehistä ei ole kuin vaivaa. Kuuskymppinen ei sitä paitsi ole edes ihan lähivuosina jättämässä edes perintöä, joten mä katselisin vähän vanhempaa.

Vierailija
2/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 41 v vanhapiika eikä mulle kelpaisi yksikään mies maailmassa. Että revipäs siitä! 

Mikä ihme se on että luullaan että ensinnäkin kaikki haluaa jonkun miehen, tai jos haluaakin niin haluaisi niin kovin että ottaisi lähes minkä vaan vanhankin ennen kuin olisi yksin. Monelle vaan yksinolo on paljon miellyttävämpi vaihtoehto kuin ottaa joku joka ei sytytä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki nyt ei vaan innostu kaikista, sen kaverin asiahan se on kenestä kiinnostuu ja jos ei kiinnostu kenestään niin so what? Ei kaikkien tarvitse olla parisuhteessa, ihmiset voi olla ihan onnellisia omillaankin.

"edes jollekin kelpaisi".. voi kiesus arrggghhh

Vierailija
4/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos se ei vaan sytytä. Samahan se on 40-vuotiaan leskimiehen kanssa.

Vierailija
5/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen 42v. ja isäni 60v. kyllä tuntisin itseni tosi vanhaksi jos rupeaisin hänen kaverinsa kanssa suhteeseen.Tosin jos Hugh Laurie olisi tarjolla niin sitten ei ongelmaa!Voitais nuortua yhdessä.

Vierailija
6/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua alkaa omaishoitajaksi muutaman vuoden kuluttua? Siis ihan oikeesti olet tyrkyttämässä sille isänsä ikäistä ukkoa?!

Vierailija
7/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jospa hän ei vaikka rakasta kyseistä miestä? Pitäiskö vaan "ottaa joku", ettei joudu olemaan yksin? Melko teinimeininkiä, sanoisin. Pöh. Miksi kaikki ihmiset olettaa, että parisuhde on jollain tapaa pakollinen ja kaikki sellaisen haluavat?

Ja sitten tuo ikä.. en voisi kuvitella omalle kohdalleni. 18 vuotta on aika paljon. Melkeen sama ikäero kun mulla ja mun isällä :o

Vierailija
8/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska 60-vuotias ON liian vanha 42-vuotiaalle, itse en kiinnostuisi edes ajatuksen tasolla.

Vierailija
9/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi kelvata? Jos haluaa asuinkumppanin jakamaan kuluja ja tuomaan turvallisuutta, niin joku kiva ystävänainen olisi todennäköisesti helpompi vaihtoehto.

Vierailija
10/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska 60-vuotias ON liian vanha 42-vuotiaalle, itse en kiinnostuisi edes ajatuksen tasolla.

Miten niin on liian vanha? 42v naisella kun ei ole enää edes mahdollisuutta saada lapsia.

Vierailija
11/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten niin on liian vanha? 42v naisella kun ei ole enää edes mahdollisuutta saada lapsia.

On varsin tavallista, että 42-vuotiaat naiset saavat lapsia. Jopa 50-v täyttäneet saavat lapsia. 

Vierailija
12/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Ja kuka haluaa muutaman vuoden päästä vanhan papan omaishoitajaksi?

Vierailija
13/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta 60v miehellä on mahdollisuus saada lapsia ja tietty täysi oikeus, jos hän niitä haluaa!

Vierailija
14/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä lasten kanssa on tekemistä? Kyllä moni energinen työelämässä oleva nelikymppinen voi vaan kokea henkisesti eläkettä odottelevan kuusikymppisen liian vanhaksi. Samoin ulkoisesti ei välttämättä paljon vanhempi vetoa, ei kiinnosta seksuaalisesti. Ei sillä ole mitään tekemistä sen kanssa voiko saada lapsia vai ei. Onhan niitä vapaaehtoisesti lapsettomiakin, eikä nämäkään ota yleensä papparaisia vaikka lasten saaminen ei olekaan aikeissa.

Vierailija
15/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perusterve 42v. saa kyllä vielä lapsia jos haluaa...vaihdevuodet alkaa n. 50v.

Mutta onhan nelikymppinen ihan eri eri elämänvaiheessa kuin pian eläkeläinen kuuskymppinen.

Vierailija
16/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei olisi? Ja kuka haluaa muutaman vuoden päästä vanhan papan omaishoitajaksi?

Onhan siinä naisella iän tuomat riskit. Harva enää yli nelikymppisenä lapsia tekee.

Vierailija
17/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelin vähän aikaa leskimiehen kanssa, ja kiitos oli kyllä kamala kokemus. Vaimovainaa odotti vain kanonisointia, oikeesti. Kaikki sen vaatteet oli vielä kaapeissa, niitä sitten esiteltiin ja kehuttiin. Ja tosiaan kaikki asiat piti tehdä vaimovainaan sillä-ainoalla-oikealla-tavalla, no eihän siitä mitään tullut. Jos joku leskimieheen haksahtaa, niin katsokaa että surutyöt on tehty loppuun. Tai sitten kaksi leskeä vois sopia hyvin yhteen, ymmärtäisi toista paremmin. Niin ja sitten oli vielä sukulaiset siinä sopassa, mies oli lapseton ja varmaan pelkäsivät mun kärkkyvän omaisuutta.

Vierailija
18/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei synkkaa, ei synkkaa. Ei se ole kai iästä kiinni. Miksi pitäisi kelpuuttaa ketään jos viihtyy yksin? Tai jos vaan haluaa odottaa sitä joka kolahtaa? Eikä parisuhde lesken kanssa ole ihan samanlainen kuin muiden kanssa. Siinä saa ns. kaupan päälle edesmenneen puolison muiston. Ja joo, tiedän mistä puhun koska jäin leskeksi 39-vuotiaana. Ihan kuka tahansa ei pysty elämään sen asian kanssa että puoliso kulkee sydämessä mukana.

Vierailija
19/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmaista omaishoitajaako olet papalle värväämässä?

Vierailija
20/71 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v ja mulla on 34 v mies. Toimii ja seksi myös. Vanha muna....ei toimi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan