Miksi 42v lapsuudenkaverilleni ei kelpaa 60v leskimies?
Pitää jotenkin häntä liian vanhana vaikka hyvähän se olisi että edes jollekkin kelpaisi. Kaverini on 42v vanhapiika jolla ei ole lapsia.
Kommentit (71)
Vierailija kirjoitti:
Useimpia kommentoijia taitaa vain harmittaa tilanne, jossa mies voi aika helpostikin olla vaimoaan 20 vuotta vanhempi, mutta tilanne toisin päin, aletaankin jo puhua aika kummallisesta liitosta.
Ei tuo nyt kovin helpolta kuulosta, kun kerran sinäkin ihmettelet miksi hän ei kelpaa 20 vuotta nuoremmalle.
Vierailija kirjoitti:
Seurustelin vähän aikaa leskimiehen kanssa, ja kiitos oli kyllä kamala kokemus. Vaimovainaa odotti vain kanonisointia, oikeesti. Kaikki sen vaatteet oli vielä kaapeissa, niitä sitten esiteltiin ja kehuttiin. Ja tosiaan kaikki asiat piti tehdä vaimovainaan sillä-ainoalla-oikealla-tavalla, no eihän siitä mitään tullut. Jos joku leskimieheen haksahtaa, niin katsokaa että surutyöt on tehty loppuun. Tai sitten kaksi leskeä vois sopia hyvin yhteen, ymmärtäisi toista paremmin. Niin ja sitten oli vielä sukulaiset siinä sopassa, mies oli lapseton ja varmaan pelkäsivät mun kärkkyvän omaisuutta.
Ei surutyötä voi tehdä koskaan loppuun. Mutta ajan myötä se muuttaa muotoaan. Tuo ylläkuvailemasi tilanne on kyllä sellainen että mies ei ollut vielä valmis uuteen suhteeseen. t: Se 39 v leskeksi jäänyt
Minulle iski kantaan 63 vuotias poikamies, ei siis leski. Olen itse 46 vuotias ja lapsiakin löytyy, nuorin 9 vuotias.. Minulle oli kyllä oikeasti järkytys, kun tajusin mutkien kautta kuinka vanha mies on.. ja siihen jäi. Oli meillä kyllä liikaa vuosia välissä. Se sukupolvien kuilu ei ole huuhaa-puhetta.
Hän ei voinut ymmärtää, miksi en voi vain pakata lapsiani ja kamojani , ja muuttaa 450 kilometrin päähän.. Minun olisi siis pitänyt jättää kaikki ja muuttaa perä-Lappiin hänen luokseen.
Ja kun en suostunut ja moneen kertaan sanoin, ettei tuosta tule mitään..hän ei kuunnellut. Puhelin soi monta kuukautta, vaikka en suostunut enää vastaamaan.. En vain osannut enää sanoa mitään. Olin hänelle tehnyt selväksi, etten näe meillä yhteistä tulevaisuutta.. mutta nyt kyllä kierrän kaukaa..
40-vuotiaalla naisella on keskimäärin vielä 40 vuotta elämää jäljellä, kuuskymppisellä miehellä vaan kymmenisen vuotta. Ei tuollaisessa suhteessa järkeä ole, paitsi jos nainen kärkkyy perintöä.
Näin 42v naiselle sopii 38v mies.t.ammattivalittaja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska 60-vuotias ON liian vanha 42-vuotiaalle, itse en kiinnostuisi edes ajatuksen tasolla.
Miten niin on liian vanha? 42v naisella kun ei ole enää edes mahdollisuutta saada lapsia.
Ystäväni mummo sai viimeisen lapsensa 50v. Taatusti luomuna tuona aikana.
Mieheni täti syntyi äidilleen eli mieheni mummolle 45v.
On mahdollista että saisi.
Mutta tuota isompi asia voisi olla se että 60 v miehen seksikyvyt alkavat olla niin ja näin. 42 v nainen saattaa olla parhaimmillaan mitä seksiin tulee.
Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? Jaa että miksi nainen itse ei halua sellaiseksi ruveta? Moisen kysymyksen voi esittää vain kuuskymppinen hyi yök pappa tai todella alistetussa asemassa oleva nainen, joka luulee, että naisen pitää ottaa vastaan kritiikittä mitä tahansa, mitä joku keksii tarjota.
En minäkään enää siinä iässä itseäni vanhempaa ottaisi. Se on ihan eri asia ottaa vanhempi mies 20-vuotiaan kuin 40-vuotiaana.
Ajattele sitä, että kun nainen on sen ikäinen kuin mies on nyt, se mies onkin jo noin 80-vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Useimpia kommentoijia taitaa vain harmittaa tilanne, jossa mies voi aika helpostikin olla vaimoaan 20 vuotta vanhempi, mutta tilanne toisin päin, aletaankin jo puhua aika kummallisesta liitosta.
Eipä niitä liittoja loppujen lopuksi niin kovin paljon ole. Omaan tuttavapiiriin , työkavereihin tai sukulaisiin ei kuulu yhtään ainoata. On kuitenkin kyseessä aika iso joukko. Jos olisi yleistä ja toimivaa, niin kyllä niitä olisi.
Samaan joukkoon kuuluu kuitenkin 3 paria joissa mies on 10 v. nuorempi.
Ehkä sinua harmittaa se että naiset ei oikeasti kovin usein 20 v vanhempaa miestä huoli.
Onko teillä noin tylsää et näin paskoihin provoihin jaksatte vastailla?
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? .
Olen nähnyt, eikä siinä ole suurtakaan eroa siihen, millainen se oli nelikymppisenä. Itse asiassa naisen vartalo muuttuu paljon enemmän kahdessa vuosikymmenessä riippumatta siitä, mitä vuosia ne ovat.
Aiotteko te nuoret naiset todella lopettaa ehkäisyn sitten, kun täytätte 40? Miksi Saara taas nauraa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? .
Olen nähnyt, eikä siinä ole suurtakaan eroa siihen, millainen se oli nelikymppisenä. Itse asiassa naisen vartalo muuttuu paljon enemmän kahdessa vuosikymmenessä riippumatta siitä, mitä vuosia ne ovat.
Aiotteko te nuoret naiset todella lopettaa ehkäisyn sitten, kun täytätte 40? Miksi Saara taas nauraa?
Ei todellakaan uskalla ehkäisyä lopettaa 40v. jos ei lapsia halua, niitä voi nimittäin tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Saara nauraa" :D. tuollaisia ei puhu kuin jokin seniili kääkkänä. Hyrrrrrrh, inhon väre. Se sukupolvien kuilu, todellakin. Hyi hemmetti. En ikinä, ikinä ottaisi 20 vuotta vanhempaa äijää, ajatuskin etoo. Ennen vanhaan naiset joutuivat hyväksymään minkä tahansa sian, koska naimisiin pääsy oli ainoa tapa varmistaa, että pysyy hengissä. Nyt kun naiset elättävät itse itsensä, voi valita seuransa. Se tietää sinulle ja kaltaisillesi irvokkaille rotiskoille yyyyyksinäisiä aikoja. Käännähän Reinot takaisin peräkammaria kohti ja mene ottamaan pienet nokoset raamatun luvun ohessa :D :D :D
No ei mullekaan kelpaisi vaikka olen 55v. Ellei ole Pierce Brosnan...
Mulla ei ole ollut koskaan itseäni vanhempaa miestä, ajatuskin etoo. Oma mies 5v nuorempi
Olet huono ihminen, kun vasta nyt alat etsiä aviomiestä ystävällesi!! Häpeä!
Vierailija kirjoitti:
Hyi hemmetti! Oletteko nähneet kuuskytävuotiaan papan vartaloa? Hyiiiiiii. Terve 40-v. nainen jollekin sellaiselle rotiskolle panopatjaksi :D? Jaa että miksi nainen itse ei halua sellaiseksi ruveta? Moisen kysymyksen voi esittää vain kuuskymppinen hyi yök pappa tai todella alistetussa asemassa oleva nainen, joka luulee, että naisen pitää ottaa vastaan kritiikittä mitä tahansa, mitä joku keksii tarjota.
Äskenhän vielä oli niin, ettei 6-kymppinen pystynyt yhdyntään. Ja nyt se nainen olisikin jo panopatja.
Siksi, koska 42-vuotiaana osaa jo laskea, että kymmenen vuoden päästä se ukko on 70 ja pian sen jälkeen holhottavassa kunnossa.
Mä olen vasta tältä palstalta oppinut, ettei kaikki halua itseään vanhempaa miestä. Itse tykkäsin jo ala-asteella vain nuoremmista ja sain säännöllisesti kuulla olevani hullu. Okei, onhan se eri asia ala-asteella... Mut silti. N.puolet kavereistani meni parikymppisenä naimisiin 5-kymppisen kanssa. Toki siellä oli lääkäriä, kartanonomistajaa ym, mahtoiko se sitten vaikuttaa... Yhden kaverin äiti yritti joskus selittää, että kannattaisi ottaa nuorempi mies, kun miehet kuolevat nuorempina. Minä nyökyttelin, muut pudisteli järkyttyneenä päätään.
Mitäs sanotte sitten Sauli Niinistön ja Jenni Haukion ikäerosta? Taitaa se vanha mieskin kelvata jos on hyvässä asemassa tai rikas.