Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka ei pysty punnertamaan yhtään naisten punnerrusta?

toivoton
04.01.2016 |

Olenko ainoa joka ei pysty punnertamaan oikeaoppisesti edes yhtä naisten punnerrusta. Eli polvet saa olla maassa ja rintojen täytyy hipaista lattiaa eikä vatsa saa retkahtaa lattiaan.

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
05.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onnistu punnerrukset, oli sitten miesten tai naisten versioita. N32

Vierailija
22/39 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään meni jo 15 miesten punnerrusta :) . Tekniikkalaji enemmän kuin voimalaji eihän voimat näin nopeasti lähtisi kehittymään nollasta.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin nyt eka kertaa miesten punnerrusta niin sehän on helpompi! En tosin ihan lattiaan asti saa rintoja mutta 1-2 cm vain jää väliä eli pikkasen treeniä lisää niin ehkä onnistuu vielä :) . Luulin että naisten punnerrus ois helpompi ja kun en ole saanut yhtään naisten punnerrusta edes lähelle onnistumaan niin en ole uskaltanut edes kokeilla miesten punnerrusta. Heikkoa silti noin 10 miesten punnerrusta menee rinnat 1-2 cm päähän lattiasta.

Ap

Sulla on tekniikka pielessä. Naisten on punnerrus on selkeästi kevyempi kuin miesten punnerrus.

Vierailija
24/39 |
06.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kokeillut, mutta tuskin pystysin, oli se mikä oli.

Vierailija
25/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
26/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä pitää jaksaa VÄHINTÄÄN 5 naisten punnerrusta. Miten olette niin huonoon kuntoon itsenne päästäneet? Peiliin tai vaa'an mittariin katsomisen paikka?

Vierailija
27/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en saa tehtyä naistenpunnerruksia heikkojen polvien takia, normaalit taas menee kevyesti. En ole ihan varma mikä polvissani on vialla, kun ovat aina kipeyteneet todella helposti :/

Vierailija
28/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennytkään, että naisten punnerruksessa pitää rintojen osua lattiaan... Olen sitten vissiin punnertanut päin seiniä aikoinaan.

Vierailija
29/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus**tunristus.

Ei ole mitään "miesten" tai "naisten" punnerruksia, on punnerrus ja sitten on polvipunnerrus. Tai etunojapunnerrus.

Tulkaas nyt 2020-luvulle sieltä pikkuhiljaa.

Vierailija
30/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo olemassa mitään naisten punnerruksia vaan kevennettyjä punnerruksia. Niitä tekee kaikki sellaiset joille tavallinen punnerrus ei onnistu esim. vanhukset joilla lihaskunto heikentynyt ihan sukupuoleen katsomatta tai kuka tahansa joka ei muusta syystä tavallista punnerrusta pysty tekemään.

Vierailija
31/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten ei olisi väliä mutta haluaisin mennä krav maga tunnille ja siellä pitää ilmeisesti punnertaa 100 miesten punnerrusta. Ei ole kiva jos kaikki nauraa kun en saa yhtään, enkä edes naisten punnerrusta =) ,

Ap

Ei kyllä aivan heti tule krav magassa 100 punnerruksen rastia.

Tuota sataa miesten punnerrusta pakertaa moni hyväkuntoinen mieskin, eikä kaikilta todellakaan onnistu.

Vierailija
32/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en saa tehtyä naistenpunnerruksia heikkojen polvien takia, normaalit taas menee kevyesti. En ole ihan varma mikä polvissani on vialla, kun ovat aina kipeyteneet todella helposti :/

Kokeile laittaa jumppamatto moninkerroin polvien alle.

Vierailija
33/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies tein joskus punneruksia niin että taputan välissä

Naiset tietysti heikompia aina mutta ne nousee ainoastaan kovalla ja jatkuvalla työllä, turha sanoa ettei jaksa jos ei tee

Esimerkiksi saisin ehkä tuskan kanssa kuusi leukaa kun ennen niitä meni 17

Vierailija
34/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokeilin nyt eka kertaa miesten punnerrusta niin sehän on helpompi! En tosin ihan lattiaan asti saa rintoja mutta 1-2 cm vain jää väliä eli pikkasen treeniä lisää niin ehkä onnistuu vielä :) . Luulin että naisten punnerrus ois helpompi ja kun en ole saanut yhtään naisten punnerrusta edes lähelle onnistumaan niin en ole uskaltanut edes kokeilla miesten punnerrusta. Heikkoa silti noin 10 miesten punnerrusta menee rinnat 1-2 cm päähän lattiasta.

Ap

Miten tuo on edes mahdollista että miesten punnerrus olisi helpompi...?

Vierailija
35/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v kirjoitti:

Et oo. 

En saanu nuorempanakaan, kun olin laiha ja timmi lentopalloilija, nykysin pikkusen ylimaarasta vyotarolla mutta viimese 6kk ahkeraa kuntoilua, mutta ittu se punnerus. ARGHHHH.  

Monet yrittany jeesata mutta en vaan saa tehtya. Toiset nauraa etta miten on mahollista mutta ei vaan mene. 

Ainut miten menee on tosi korkeella tehty punnerus, eli vaikka seinaa vasten vahan vaaka-asennossa. 

Mut nojaaa, ei se elamaan niinkaan vaikuta :) 

Sinun pitää olla jotenkin vammainen jos et liikuntapohjaisena saa harjoittelemalla punnerrusta ja helposti.

T. Mies

Vierailija
36/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä pitää jaksaa VÄHINTÄÄN 5 naisten punnerrusta. Miten olette niin huonoon kuntoon itsenne päästäneet? Peiliin tai vaa'an mittariin katsomisen paikka?

Kuules sinä silmiä pyörittelevä Tietäjä: minulla BMI on 19 ja empä ole pahemmin punnerrellut. Kokeilin tuossa juuri äsken ja ehkä saan parisen. Sen sijaan voin tehdä 50km pyörälenkin tuosta noin vain, enkä tarkoita mitään sähköavusteista. 

Sporttisissa ihmisissä on vähän sellainen vika, että ne tuppaavat olemaan aikalailla itseään täynnä ja katsovat nokan vartta pitkin "meitä muita". Minä, vaikka pyöräilen paljon, en pidä itseäni urheilullisena enkä aio pitää. Hyvästä syystä. Jokainen ihminen on arvokas juuri sellaisenaan kuin on, punnersi tai ei punnerra, ziisus.

Vierailija
37/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei todellakaan! Mulla menee myös miestenpunnerrukset. Ja mää kun kuvittelin olevani huonossa kunnossa. 

Samat sanat. En mä sittenkään taida olla niin huonokuntoinen kuin kuvittelen. Ylipainoakin on useampi kilo.

Vierailija
38/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pitää hipaista lattiaa? No, kyllä minä tällä kriteerillä pystyn punnertamaan. :)

85HH

Vierailija
39/39 |
22.11.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos punnerrus ei onnistu niin syy on todennäköisimmin heikko keskivartalo. Punnerrus on vaativa liike, joka polvet maassakin vaatii keskivartalosta hyvää tukea. Itse treenaan salilla ja kamppailu-urheilua ja punnerrus on silti ehdottomasti vaikein liike, koska keskivartalon on pysyttävä niin tiukkana.

Mutta tekemällä senkin oppii. Suurella osalla ei ole mitään fyysistä estettä punnerruksen tekemiseen lukuun ottamatta vain heikkoa lihaksistoa. Selkä notkolla niitä ei kannatakaan tehdä, vaan aloittaa muiden lihasten treenaamisesta (punnerrusta varten siis vatsa, selkä, kädet nyt ainakin) ja sitten kokeilla punnertelua uudestaan, jos siihen haluaa pystyä.

Jos apta huolettaa kamppailu-urheilu niin älä yhtään huoli. Voit mennä sinne vaikka miten rapakuntoisena, sillä tekemällä ne lihakset kehittyy ja taidot harjaantuu. Ei sinun tarvitse punnertaa yhtään enempää kuin jaksat eikä tehdä mitään muutakaan omien kykyjen yli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän