Miksi jotkut myyvät häämekkonsa pois suht pian häiden jälkeen?
Rahapula?
Kommentit (13)
Moni näyttää pistävän liikaa likoon suhteessa omaan maksukykyynsä.
Ei taas järjen hiventäkään, mutta naisten kilpailu sumentaa järjen tässäkin.
Minä myin sen pois koska sille ei ollut käyttöä. Miksi ihmeessä säilyttelisin aivan turhaa tavaraa kaapeissa?
Ostin oman hääpukuni 50 eurolla, siinä oli isohkoja likaläikkiä. Omistaja oli vuokrannut puvun mutta palautti niin huonossa kunnossa että joutui lunastamaan puvun itselleen.
Kummini omistavat pesulan ja sain heiltä häälahjaksi pesun.
Häiden jälkeen myin puvun 200 e. Turhaa vei tilaa.
Mä säästäisin sen, vaikkei sitä mihinkään tarvitsekaan. En voisi myydä sitä. Tosin en oo naimisissa, vaikka olen 43v. En ole löytänyt sitä oikeaa, vaikka perhe on. En halunnut naimisin, koska jos minut vain huolisi joku kivempi mies, vaihtaisin.
Miksi ei? Häämekko vie komerollisen verran tilaa jos on vähänkään isompaa mallia. Ja kovin moni vasta naimisiin mennyt ei halua ihan pian käyttää sitä uudelleen. ;)
Itse vuokrasin häämekon juuri siitä syystä, että vaatteet on käyttötavaraa, niitä ei hamstrata kaappeihin kellastumaan jos kerran tietää ettei sitä aio enää käyttää.
Koska en tule koskaan enää käyttämään sitä. Jos eroan ja menen uudelleen naimisiin, niin en tosiaankaan pue samaa vaatetta päälleni. Paremmat rahat saa kun on uusi malli ja heti kiertoon.
Olisin vuokrannut jos se ei olisi maksanut niin paljoa.
Sen sijaan ostin huutiksesta, katsoin tietty puku on ollut kauan myynnissä ja tiputtanut koko ajan hintaa. Kuvassa näkyi vielä päivämäärä kun kuva oli otettu.
Tein naurettavan pienen tarjouksen, pyysi mekosta 100 e, tarjosin 20 e
Pientä korjausta ja häiden jälkeen laitoin huutikseen osta heti 50 e.
Niin no mihin sitä enää tarvitsee häiden jälkeen, jos järjellä ajattelee? Vie turhaa säilytystilaa. Järkevempää ottaa rahat pois ja sijoittaa johonkin tarpeelliseen. Jos haluaa muistella, niin voi katsella valokuvia. Oikeastaan fiksuinta on vuokrata hääpuku, jos mieleinen sattuu löytymään.
Aika kallis hääpuku tai mitä siitä oli jäljellä päätyi roskikseen trash the dress -kuvausten jälkeen, mutta ihan käsittämättömän hienot kuvat jäi muistoksi.
Mihin sitä pitäisi säästää? Tosin en näe syytä ostaa vaatekappaletta, jota ei aio käyttää kuin kerran.