Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä mieltä? Mieheni somekäyttäytyminen.

Vierailija
04.01.2016 |

Mieheni suuttui minulle todella paljon, kun hyväksyin kaveripyynnön ihmiseltä, josta hän ei pidä. Tämä ihminen kommentoi erääseen päivitykseeni ja mieheni tuli samaan päivitykseen kertomaan, että olen petturi ja että menetin hänen luottamuksensa, koska kaveeraan ihmisten kanssa, jotka vihaavat häntä. Hän teki aiheesta vielä oman päivityksensä, johon tagasi minut.

Hän myös paljastaa somessa usein asioita, joita olen kertonut hänelle luottamuksellisesti. Kun kommentoin tätä viimeisintä imetyskohua, niin hän kommentoi siihen, että oma äitini on ihan yhtä huono ihminen kuin imetyksen kieltäjät, koska hän ei edes yrittänyt imettää minua lapsena. Tästä aiheesta olin puhunut hänelle luottamuksellisesti, enkä todellakaan halunnut sitä kaikkien nähtäville. Äitini kyllä yritti imettää, muttei maitoa tullut tarpeeksi. Kerran hän mainitsi asian, josta hyvä ystäväni oli puhunut minulle luottamuksellisesti ja jonka hän oli ohimennen kuullut. Sitä ystävyyssuhdetta mulla ei luonnollisesti enää ole.

Olen sanonut, että tuollainen käytös loukkaa ja silloin hän vie minut syömään tai ostaa jonkun lahjan. Ja parin viikon päästä hän taas keksii jotain kommentoitavaa...

Hänellä on todella paljon (satoja!) kavereita somessa ja monet ihmiset näkevät nämä päivitykset.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehilläkin on tunteet. Jos ei sitä kestä, voi alkaa lesboksi.

Vierailija
22/22 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei auta kuin kertoa miehelle, että jos hän noin tekee niin seuraavan kerran kirjoitat julkisesti sekä hänen sivulleen että omalle sivuillesi kuinka loukkaavaa tuo käytös mielestäsi on ja kuinka surullinen olet ettei hän kunnioita sinua vaimona. Luulisi miehen vähän varovan mitä kirjoittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla