Uskovainen voisitko seurustella ja perustaa perheen ei-uskovaisen kanssa
Mitä uskontoa edustat, miten se näkyy elämässäsi ja näkyisi parisuhteessa kanssasi?
Kommentit (4)
En seurustele mut kristitty olen. Voisin seurustella ei kristityn kanssa ihmisistä osaa lukea kuka on sellainen kenen kanssa voisi seurustella. Silti kävisin su kirkossa ja ehkä solussa tms. Rukous jutuissa. Mä en juo mut elän muuten aika normaalia elämää. Ollut ulkomailla raamattukoulussa yms. Ei nykyään uskovaisen tarvitse olla missään komerossa elää. Helpommalla pääse kun etsit kristityn kumppanin. Mulle sopisi ehkä parhaiten joku entinen luterilainen kuka käy nykyään vapaista suunnista ja ymmärtää yhteiskristillisyyden.
ehkä voisin jos se olisi siivosti elävä, jos oikeesti luottaisin siihen ,ettei petä, ei juo, ei tupoakoi, ei hakkaa, yms. ole pedari. Jos ei ole uskoa, ja kuoleman jälkeisen tuomin pelkoa , ei kukaan elä niin kuin uskovat. Yleensä se menee niin ettei se ei-uskova kuitenkaan kosi(jos on mies), joten todellisuudessa sellaista vaihtoehtoa ei ole, koska uskova ei harrasta seksiä ennen avioliittoa. Joten tilannetta ei tule eteen tosielämässä. Aina kun näet sellaisen seurustelevat parin joss atoinen uskoo OIKEESTI ja toinen ei, niin joko ei-uskova painostaa ja painostaa seksiin, ja lopulta lähtee lätkimään, koska uskova ei anna, eikä ei-uskova halua kosiakaan, tai uskova sortuu syntiin, ja lopulta jättää sen ei-uskovan sorruttuaan seksiin sen kanssa, tai tajuaa muuten vaan ettei siitä mitään tule, kun mies ei kosi.
Up