Vihaan miehiä
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vihaan miehiä. Joo ei mulla muuta
Hyvä nainen!
Toivon vilpittömästi, ettei sinua ole satutettu niin, että arvosi ihmisenä ja naisena olisi kärsinyt. Mutta vaikka olisikin, niin saanko vakuuttaa sinua siitä, että kaikesta huolimatta olet arvokas, rakas ja ainutlaatuinen ihminen :) Täysin riippumatta siitä, miten sinua on kohdeltu. Oletko kuullut käsitteestä korvaava kokemus?Se tarkoittaa, että on mahdollista löytää "vastalääkettä" ihmissuhteista saatuihin sisäisiin vammoihin eli käytännössä sinä tai kuka tahansa voi huomata, että on olemassa paljon myös naisia hyvin ja arvostavasti kohtelevia miehiä :) Kun saat tällaista kokea ja huomata, ne aikaisemmat kurjat ja puutteelliset kokemuksesi voivat alkaa korjaantua ja ne eivät enää hallitse ajatuksiasi miehistä - tällaisen korvaavan ja parantavan kokemuksen voit ehkä saada myös tästä koskettavasta videosta, joka kertoo turvallisesta isän rakkaudesta: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
Voi vittu mitä kiisseliä. Minä taas elän oikeassa maailmassa, jossa vain luonnonvoimat ovat ainoa ja oikea auktoriteetti.
Juuri näin. Ja kysymys ei ole siitä, ettenkö kelpuuttaisi ketä tahansa, olen ollut rakastunut mieheen, jolla ei ollut mitään muuta kuin ilmeisesti traumansa ja ylpeytensä. Haluaa vissiin Heidi Klumin tai jotain. Se mä nyt en ihan ollut. Ja olen ollut myös miesten kanssa, joita en itse rakasta koska he ovat rakastaneet minua. Mutta toisin päin? No way. Miehen kun ei tarvitse saada naiselta rakkautta voidakseen olla naisen kanssa, riittää, että saa pillua, ja sitä en anna helposti, niin sitten mun ei miesten mielestä tartte vaivautua rakkaudenkaan kanssa.