Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämää: annoin Tinderissä sadalle naiselle sydäntä...

Vierailija
03.01.2016 |

Tuloksena 4 mätsiä, joista kukaan ei vastannut aloitusviestiini.

p.s. Olen kuvitellut olevani normaalin näköinen mies. En laittanut kaljanjuonti, auto- tai bodauskuvia.

Kommentit (47)

Vierailija
1/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL, miksi vitussa olet siellä. 

Jopa moni keskimääräistä fiksumpi tyttö on sanonut, ettei käytä sitä. 

Tuo suhde on kyllä likimain sama, mitä myös irl pidetään yleisesti pätevänä teoriana: kun kysyt sadalta naiselta, yksi kiinnostuu. 

Vierailija
2/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kuulemma kaikki sinkut nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä on kuulemma kaikki sinkut nykyään.

Vai niin. Tohdin epäillä. 

Vierailija
4/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö on yksi asia, tyyli toinen.

Itse olen huomannut olevani tosi tarkka tyylijutuista. En kiinnostu edes huomattavan hyvännäköisestä miehestä, jos hänellä on kuvissa urpot vaatteet tai hiukset tai naamakarvat tai pokat. Tai jos hän käyttää urpoa nimimerkkiä (deittipalstoista puhun, en ole Tinderissä itse).

Tyylitajun kehittäminen on mielestäni miehille ehkä helpoin keino erottua edukseen massasta. Juuri kenelläkään suomalaisella miehellä ei nimittäin tämä asia ole hallussa. Ulkomaalaisetkin saattavat kiinnostaa meitä suomi-naisia ensisijaisesti siitä syystä että heillä on usein hieman harkitumpi tyyli - ei suinkaan geenien eroavaisuuksien tmv. vuoksi.

Vierailija
5/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa ikävä tilanne. Oletko kokeillut netissä muita deittipalveluja, joissa voisit kertoa itsestäsi enemmän ja herättää siten kiinnostusta? Onhan tuo tinderin pinnallisuus surullista.

Vierailija
6/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisia kuvia sitten laitoit? Yleensä kuvat mistä näkee että mies tekee elämässään jotain, esim matkustaa, on kavereiden kanssa, harrastaa tms ovat mielenkiintoisempia. Ihan sekin että hymyilee antaa hyvän mielikuvan miehestä. Totiset vessaselfiet valitettavan yleisiä.

Laita kuvia josta persoonasi tulee jotenkin esiin, niin varmasti saat mätsejä! :)

Vierailija
7/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on myrkkyä kenelle tahansa. Ei mielestäni tee hyvää kenellekkään olla siellä. Poistoon vaan profiili ja tutustu ihmisiin mielummin oikeassa elämässä, tai oikeilla nettideitti sivuilla.

Vierailija
8/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku oli testannut erilaisten miesten menestystä tinderissä feikkikuvilla (juttu löytynee googlaamalla). Erittäin komea miesmalli sai satoja mätsejä, normaalit ja rumat miehet sai vain muutaman. 

Ajan tuhlausta koko tinder meille taviksille.

Vierailija
9/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen huomannut olevani tosi tarkka tyylijutuista. En kiinnostu edes huomattavan hyvännäköisestä miehestä, jos hänellä on kuvissa urpot vaatteet tai hiukset tai naamakarvat tai pokat. Tai jos hän käyttää urpoa nimimerkkiä (deittipalstoista puhun, en ole Tinderissä itse).

Tyylitajun kehittäminen on mielestäni miehille ehkä helpoin keino erottua edukseen massasta. Juuri kenelläkään suomalaisella miehellä ei nimittäin tämä asia ole hallussa. Ulkomaalaisetkin saattavat kiinnostaa meitä suomi-naisia ensisijaisesti siitä syystä että heillä on usein hieman harkitumpi tyyli - ei suinkaan geenien eroavaisuuksien tmv. vuoksi.

Tämä on totta! Olethan huomioinut laittamissasi kuvissa myös mitä viestit vaatteillasi, kuvauspaikalla, taustalla yms. Ne ovat tärkeitä mielikuvien luomisessa.

Vierailija
10/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 jatkaa,

Ei kannata lannistua, itsekin löysin nykyisen avokkini Tinderistä. Mielestäni tinder paljon parempi tavata ihmisiä kuin suomalaisten perinteinen "perseet olalle ja joku säätö narikasta himaan" tyyppinen tutustuminen.

Onhan siellä niitä ketkä ovat vaan seksin perässä, mutta kyllä sieltä voi myös ihanan parisuhteen löytää :)

Vierailija
11/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sua vastaan ei elävässä elämässä taida tulla koskaan ketään jonka kelpuuttaisit.

Vierailija
12/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä odotit? Sehän on läpeensä pinnallinen sovellus jossa toinen arvioidaan vain pelkän ulkonäön perusteella. Luultavasti itsekin olet pyyhkäissyt oikealle vain kauniit tytöt ja sun itsesi tasoiset vasemmalle.

Vierailija
13/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pinnalliselta inventiolta ei voi muuta odottaa kuin äärimmäistä pinnallisuutta. Jos haluat oikeasti ihmisiin tutustua, niin tee se hyvä mies muualla!

Vierailija
14/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkässä parisuhteessa oleva nainen enkä siis koskaan käyttänyt Tinderiä, mutta millaisille naisille siis pistit niitä sydämiä? Ihan joka suuntaan randomisti, jos kerran sata tuli täyteen vai? Ehkä naisetkin huomaavat, jos mies jonka kanssa ei ole mitään yhteistä käyttää tuollaista haulikkotaktiikkaa, että nainen kuin nainen tuntuu kelpaavan...

Vierailija
15/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä odotit? Sehän on läpeensä pinnallinen sovellus jossa toinen arvioidaan vain pelkän ulkonäön perusteella. Luultavasti itsekin olet pyyhkäissyt oikealle vain kauniit tytöt ja sun itsesi tasoiset vasemmalle.

Kyllä miehet yleensä pyyhkii kaikki naiset oikealle. 

Just sen takia, että sais edes jonkun mätsin :D

Vierailija
16/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haetko selvästi nuorempia naisia? Onko kuvat liian totisia? Mä olen armotta painanut ruksia niille, jotka ei hymyile yhtään vaan näyttää lähinnä massamurhaajille. Samoin huono ryhti ja tyylittömät vaatteet saa ruksia. Myös se että esittelytekstissä ei lue mitään, ruksia pukkaa. 

Vierailija
17/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

4/100 on ihan ok tulos. Itse saan n. 1/400. Tässä pätee sääntö, että 20% saa 80% kaikista matcheista.

Vierailija
18/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettivirityksissä ei ole olemassa kesitasoisia tai "melko komeita" miehiä. On vain se komein 10% ja loput ovat rumia. Keskitason miehen on ihan turha tuhlata aikaansa missään nettideiteissä tai tindereissä.. varsinkaan kun sukupuolijakauma on tyyliin 3 miestä per 1 nainen.

Vierailija
19/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivirityksissä ei ole olemassa kesitasoisia tai "melko komeita" miehiä. On vain se komein 10% ja loput ovat rumia. Keskitason miehen on ihan turha tuhlata aikaansa missään nettideiteissä tai tindereissä.. varsinkaan kun sukupuolijakauma on tyyliin 3 miestä per 1 nainen.

No ihan yhtä "antoisaa" se on niille rumille naisille. Vaikka ne saisikin enemmän matchejä ku ne "rumat" miehet, niin sama lopputulos siinä on joka tapauksessa. Kummallekaan ei oikeasti kelpaa kumpikaan. Kuten sanottu jo täällä, ei tee kenellekään hyvää tinder. Ei oo ihmiselle luonnollista pariutua tuolla tapaa.

Vierailija
20/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehet yleensä pyyhkii kaikki naiset oikealle. 

Just sen takia, että sais edes jonkun mätsin :D

Ei pidä paikkaansa. Itse olen ikäisekseni (yli 30v.) ihan söpö nainen, mutta hiuken pyöreä (160/68). Tein kerran testin, että laitoin kaikki 150 miestä oikealle ja jäin odottamaan kuinka monta matchia saan. Matcheja tuli muistaakseni n. 60 eli alle puolet.. ja näistä matcheista taas yli puolet olivat epäviehättäviä ulkomaalaisia. Tästä voi päätellä, että kaikki miehet eivät todellakaan pyyhkäise kaikkia naisia oikealle. No oli joukossa tietenkin myös muutama ihan jees tyyppiäkin (suomalaisia siis). :) Mutta päätin lopettaa Tinder hommat ja siirtyä katsastelemaan miesmarkkinoita muualta kuin netistä. Livenä tuntuu käyvän parempi flaksi, ja miesten taso parempi mikä kohtaa odotukseni. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän