Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämää: annoin Tinderissä sadalle naiselle sydäntä...

Vierailija
03.01.2016 |

Tuloksena 4 mätsiä, joista kukaan ei vastannut aloitusviestiini.

p.s. Olen kuvitellut olevani normaalin näköinen mies. En laittanut kaljanjuonti, auto- tai bodauskuvia.

Kommentit (47)

Vierailija
21/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kiinnostaisi mies, joka lähettää SADALLE naiselle sydämen...

En tietenkään ole Tinderissä.

Vierailija
22/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettivirityksissä ei ole olemassa kesitasoisia tai "melko komeita" miehiä. On vain se komein 10% ja loput ovat rumia. Keskitason miehen on ihan turha tuhlata aikaansa missään nettideiteissä tai tindereissä.. varsinkaan kun sukupuolijakauma on tyyliin 3 miestä per 1 nainen.

Missä on noin hyvä sukupuolijakauma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan Tinderissä kaikille naisille sydäntä katsomatta sen kummemmin ulkokohtaisia seikkoja. Aivan pahimmat tapaukset jätän pois jos ehdin hoksata olla olematta painamatta sydäntä. Matsejä tulee niin vähän ettei ole varaa olla kauhean ronkeli ja tämä on aika tyypillistä valtaosalle miehistä. Teille naisille tämä on varmaan aivan uppo outo kokemus.

Vierailija
24/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiinnosta kysyisin, että laitoitko sydämet 100 ensimmäiselle naiselle vai esimerkiksi sadalle parhaimman näköiselle tuhannen naisen joukosta? Oma kokemukseni on, että monet (suomalaiset) miehet eivät osaa ottaa edustavia profiilikuvia. Monesti kuvia selatessa tulee sellainen tunne, että joku mies olisi oikein varteenotettava luonnossa, mutta vääränlainen kuva toimii turn offina Tinderissä. Itselleni tällaisia ovat kännäyskuvat, aurinkolasit, autot ja moottoripyörät, huumorikuvat ja paidattomat kuvat.

Vierailija
25/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nettivirityksissä ei ole olemassa kesitasoisia tai "melko komeita" miehiä. On vain se komein 10% ja loput ovat rumia. Keskitason miehen on ihan turha tuhlata aikaansa missään nettideiteissä tai tindereissä.. varsinkaan kun sukupuolijakauma on tyyliin 3 miestä per 1 nainen.

Missä on noin hyvä sukupuolijakauma?

Jep, tulee mieleen se Ashley M -keissi. 

Ukot tuskailleet kun ei naisia saa helvetilläkään. Sitten paljastuu, että ensinnäkin naisia oli aivan vitun vähän ja toisekseen niistäkin iso osa oli sivuston luomia feikkiprofiileja. 

Kun lasketaan vielä pois jokaisella deittisivulla olevat maksulliset naiset niin kalastellaan pienestä poolista. 

Vierailija
26/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö että monet naiset klikkaavat tinderissa joka ikisen miehen hyväksytyksi ihan vaan jotta näkisivät kuinka moni tykkää niistä. Ei siis seuranhaku mielessä vaan ihan vaan egon boostaamista.

Vierailija
27/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin ikäluokassa 35+ tinderin miestarjonta on huonompaa kuin rest of the rest. Siellä on ne peräkammarin pojat, jotka vielä kypsässäkin iässä haaveilevat ja kuvittelevat saavansa sen Pamela Andersonin. 

Vierailija
28/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on normaaleille ja rumille miehille sama kuin fb. Annat sydämen, joka vastaa fbn tykkäystä. Eli monesti ihan turha sovellus.

Vierailija
29/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkälainen oli aloitusviestisi?

Vierailija
30/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt pätee naisiin ylipäätään. Siinä missä miesten silmissä puolet naisista on keskimääräistä rumempia ja puolet keskimääräistä kauniimpia, nätisti normaalijakaumaa noudattaen, naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi ja vain 20% keskimääräistä komeammiksi. 

Vierailija
31/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo nyt pätee naisiin ylipäätään. Siinä missä miesten silmissä puolet naisista on keskimääräistä rumempia ja puolet keskimääräistä kauniimpia, nätisti normaalijakaumaa noudattaen, naiset arvioivat 80% miehistä keskimääräistä rumemmiksi ja vain 20% keskimääräistä komeammiksi. 

Tähän on olemassa erittäin helppo apukeino: panosta tyyliin. "Ennen vanhaan", kun naiset olivat miehistä riippuvaisempia ja sosiaalinen normi nimenomaan naisille oli päästä naimisiin, naisille riitti millainen mörrikkä hyvänsä. Naiset taas ovat aina pyrkineet lisäämään viehättävyyttään panostamalla ulkoiseen olemukseensa. Nyt kun naisilla on enemmän varaa nirsoilla, odottavat he miehiltä samaa. Kuka tahansa tavanomaisen oloinen mies saa pienellä panostuksella (hiukset, vaatteet, käytöstavat) nostettua itsensä keskitason yläpuolelle.

Vierailija
32/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäkö on yksi asia, tyyli toinen.

Itse olen huomannut olevani tosi tarkka tyylijutuista. En kiinnostu edes huomattavan hyvännäköisestä miehestä, jos hänellä on kuvissa urpot vaatteet tai hiukset tai naamakarvat tai pokat. Tai jos hän käyttää urpoa nimimerkkiä (deittipalstoista puhun, en ole Tinderissä itse).

Tyylitajun kehittäminen on mielestäni miehille ehkä helpoin keino erottua edukseen massasta. Juuri kenelläkään suomalaisella miehellä ei nimittäin tämä asia ole hallussa. Ulkomaalaisetkin saattavat kiinnostaa meitä suomi-naisia ensisijaisesti siitä syystä että heillä on usein hieman harkitumpi tyyli - ei suinkaan geenien eroavaisuuksien tmv. vuoksi.

Kyse on lähinnä biologisista ennakkoluuloista miehiä kohtaan. Kun ihminen näkee elinvoimaisen miehen, hänestä ajatellaan jotakin pahaa tai suhtaudutaan varauksella ja voimakkainta tämä on naisilla. Lapsista, vanhuksista ja naisista ajatellaan jotakin hyvää, vaikka varsinkin lapset ovat itsekeskeisiä ja lyhytnäköisiä.

Tuosta ajatellusta vapautuminen vaatii omien aivojen uudelleenkouluttamista ja itsellänikin tämä on vielä kesken, vaikka olen itsekin mies. Elinvoimaiselle miehelle toinen vieras mies on kilpailija ja naiselle uhka näin karkeasti evolutiivisesti ajateltuna. Naiset tuntevat seksuaalista vastenmielisyyttä useimpia miehiä kohtaan ja naisille on helpompaa rationalisoida asia syyttämällä miesten tyylitajua, vaikka oikeasti vierastus tulee pohjimmiltaan muista asioista.

Miehet eivät mieti tuollaisia asioita samalla tavalla; ehkä joku 15-vuotias poika voi ajatella että Laura ei ole kiinnostava, koska hän on itse hoppari ja Laura on hevari, mutta siinä iässä mies tai poika ei ole muutenkaan vielä oikein kypsynyt omaan seksuaalisuuteensa, vaan tuossa kasvuvaiheessa ihminen usein kieltää sellaiset uudet ja ahdistavat ajatukset itseltään ja varsinkin ympäristöltään.

Koska suurin osa naisista on miehille lähtökohtaisesti kiinnostavia, ei naisen 'urpo' tyylitaju ole samalla tavalla merkityksellistä aikuiselle miehelle; miehen mieli rationalisoi asiat parhain päin ja nainen pessimismin kautta.

Mies ajattelee että "hei hienoa, yksi nainen kiinnostui!" ja nainen samassa tilanteessa "vittu, vain yksi mies kiinnostui!" Naiselle lasi on puoliksi tyhjä.

Vierailija
33/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder miehet kuulemma hakevat sieltä yksinomaan seksiä. Siitä johtuen minä ja muutama kaverini annetaam X kaikille profiileille, jossa ei ole kerrottu mitään profiilissa, on alkokuvia, röökikuvia, paljadta pintaa, tatuointeja, vakava ilme, harrastukset baareilua ja urheilua.... jne.

Vierailija
34/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa tinderissä on ihan tavallisia ihmisiä, jotka etsii parisuhdetta. 4 sadasta on kyllä vähän jos ap on kaikille antanut sydämen. Parempi profiiliteksti ja kuvat niin luulis et alkaa tapahtumaan.

Itse olen tavallisen näköinen nainen ja suurin osa mätsää mutta harva mitään juttelee. Itse annan sydäntä noin puolille. Mutta ei ne hylätyt kyllä sytyttäis irl ikinä.

Vierailija
35/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen elämää: annoin "hesarilla"sadalle miehelle...pimpsukkaa...

Vierailija
36/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tähän on olemassa erittäin helppo apukeino: panosta tyyliin. "Ennen vanhaan", kun naiset olivat miehistä riippuvaisempia ja sosiaalinen normi nimenomaan naisille oli päästä naimisiin, naisille riitti millainen mörrikkä hyvänsä. Naiset taas ovat aina pyrkineet lisäämään viehättävyyttään panostamalla ulkoiseen olemukseensa. Nyt kun naisilla on enemmän varaa nirsoilla, odottavat he miehiltä samaa. Kuka tahansa tavanomaisen oloinen mies saa pienellä panostuksella (hiukset, vaatteet, käytöstavat) nostettua itsensä keskitason yläpuolelle.

Höpö höpö.

Miesten ainoa keino lisätä menestystään naisten keskuudessa on hankkia rahaa ja vaikutusvaltaa. Tai syntyä uudelleen paremmilla geeneillä. 

Jos mies pystyisi tekemään ns. muodonmuutoksen, tästä olisi esimerkkejä televisiossa ja lehdissä. Etsi minulle edes yksi mies, joka olisi muuntautunut taviksesta pillusankariksi. Ja siis tehnyt sen muuten kuin kasvattamalla lompakkoaan. 

Vierailija
37/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Miesten ainoa keino lisätä menestystään naisten keskuudessa on hankkia rahaa ja vaikutusvaltaa. Tai syntyä uudelleen paremmilla geeneillä. 

Jos mies pystyisi tekemään ns. muodonmuutoksen, tästä olisi esimerkkejä televisiossa ja lehdissä. Etsi minulle edes yksi mies, joka olisi muuntautunut taviksesta pillusankariksi. Ja siis tehnyt sen muuten kuin kasvattamalla lompakkoaan. 

Itse asiassa on muitakin tapoja kuin rikastuminen. Miehellä tulee olla vähintään yksi seuraavista ominaisuuksista, jos mielii saada huomiota naisilta: 

-komea ulkonäkö

-rahaa

-valtaa

-julkisuutta

Kolme viimeistä usein liittyvät toisiinsa. On kuitenkin mahdollista olla esimerkiksi kuuluisa, mutta köyhä, ja silti olla jossain määrin suosittu naisten keskuudessa. Tietysti, jos omaa useampia hyviä ominaisuuksia, naisia saa jopa hätistellä ympäriltään.

Tavismies on tietysti täysi nolla.

Vierailija
38/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uusin huomioni minkä olen tehnyt on seuraavanlainen. Satut saamaan matchin ja viestittelet naisen kanssa aktiivisesti.Noh,itse ainakin yritin järkätä ensitapaamisen kohtuu äkkiä,jos juttu tuntuu luistavan (En hae nimenomaan seksiä).

Tapaaminen ei onnistu,koska nainen on kiireinen tms..Tulee viikonloppu ja kyseinen nainen lähtee ystäviensä kanssa "viihteelle",puhelin rupee pirisemään joskus klo24-05 välillä kun nainen on lähes sammumispisteessä,"nähäänkö jossain tms.".

Noh,jos ei satuta sinä yönä näkemään ja ehdotan tapaamista selvänä esim.2vrk päästä,"Nyt on kyllä niin paljon kaikkee ettei oikeen kerkee,olis kyllä mukava tavata".

Ihan naurettaa touhua omasta mielestäni,ovatko naiset oikeasti noin epävarmoja vai mistä tuo johtuu? Itse olen siis 24v ja naiset ikäluokkaa 21-25v.

Mitäs muuta...1/20 naisesta alottaa keskutelun ja saman verran pitää sitä yllä ilman miehen aloitteita.

Matcheja tulee ehkä 2/50,en ole komea mutten rumakaan,reilu 180cm ja kohtuu hyvässä kunnossa.Tykkäyksiä annan itse n.80% naisista,muten saa tuijotella tyhjää ruutua.

Yleensä tälläinen perus äijä karsitaan viimeistään 2kk tapailun jälkeen,helvetin surullista ja masentavaa. Tavannut softan kautta yhden hienoimmista tuntemistani ihmisistä,pakkeihin sekin päättyi.

Vierailija
39/47 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusin huomioni minkä olen tehnyt on seuraavanlainen. Satut saamaan matchin ja viestittelet naisen kanssa aktiivisesti.Noh,itse ainakin yritin järkätä ensitapaamisen kohtuu äkkiä,jos juttu tuntuu luistavan (En hae nimenomaan seksiä).

Tapaaminen ei onnistu,koska nainen on kiireinen tms..Tulee viikonloppu ja kyseinen nainen lähtee ystäviensä kanssa "viihteelle",puhelin rupee pirisemään joskus klo24-05 välillä kun nainen on lähes sammumispisteessä,"nähäänkö jossain tms.".

Noh,jos ei satuta sinä yönä näkemään ja ehdotan tapaamista selvänä esim.2vrk päästä,"Nyt on kyllä niin paljon kaikkee ettei oikeen kerkee,olis kyllä mukava tavata".

Ihan naurettaa touhua omasta mielestäni,ovatko naiset oikeasti noin epävarmoja vai mistä tuo johtuu? Itse olen siis 24v ja naiset ikäluokkaa 21-25v.

Mitäs muuta...1/20 naisesta alottaa keskutelun ja saman verran pitää sitä yllä ilman miehen aloitteita.

Matcheja tulee ehkä 2/50,en ole komea mutten rumakaan,reilu 180cm ja kohtuu hyvässä kunnossa.Tykkäyksiä annan itse n.80% naisista,muten saa tuijotella tyhjää ruutua.

Yleensä tälläinen perus äijä karsitaan viimeistään 2kk tapailun jälkeen,helvetin surullista ja masentavaa. Tavannut softan kautta yhden hienoimmista tuntemistani ihmisistä,pakkeihin sekin päättyi.

Mulla on suht paljon kokemusta tinderistä. Olen ihan kohtuullisen näköinen mies ja käynyt kymmenillä treffeillä, mutta se on kyllä vaatinut paljon työtä. Nimittäin suurin osa naisista ei vastaa, vaikka lähetät ystävällisen ja persoonallisen avausviestin. Niistä, jotka vastaavat, 99% ei osaa pitää keskustelua yllä, vaan aina pitää itse viedä hommaa eteenpäin. Enkä puhu nyt mistään huippumalleista, vaan tavallisista 25-35v naisista. Ilmeisesti naisilla on varaa olla ylimielisiä ja valikoivia, koska aina saa kymmeniä uusia macheja, jos mies ei satu olemaan aivan täydellinen?

Vierailija
40/47 |
18.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ollu nyt viikon siel ja alkujännityksen aloin laittaa sydämiä melkein jokaiselle oman ikäiselle naiselle.

Kuvaus itsestäni löytyy nyt ja kuvakin on ihan peruspärstäkuva hyvässä valossa. Silti ei ole matcheja tullu. Parin ekan päivänä kyllä yks superlike tuli, mut siinä alkuun uuden sovelluksen kanssa sählätessä ehdin sen hävittää.

En ole tietääkseni ruma. Olen kuullut eri kommentteja väliltä tavis ja söpö. Parilta naiselta oon kuullu olevani söpö. Muutamat miespuoliset ihmiset ovat taasen ihmetelleet miksei minulla ole ketään. Jopa yheltä joka yleensä vaan haukkuu kaikesta. Kaverin kämppis siis.

Mutta kyllä alkaa tämä tinderin käyttö syömään viimeisetkin itsetunnon rippeet. Itsetuntoa kun ei ole koskaan ollut paljon muutenkaan.

32 vuotiaana sitten kai pitää jo luovuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan