Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taisin tavata player-miehen

Vierailija
03.01.2016 |

ja ihastuinkin. Tapailimme syksyllä muutaman kerran ja vietimme laatuaikaa. Mies ei ollut riittävän kiinnostunut muuten kuin seksistä ja en nyt itsekään rakastunut samalla tavalla kuin rakastuin edellisen kerran mieheen, jonka kanssa olin 8 vuotta. Lopetimme tapailut ja jäi haikea olo. Laitoimme vielä viestejä, mutta lopetin viestittelyn kokonaan unohtaakseni tuon miehen. Onnistuinkin ja onnittelin itseäni: kaksi viikkoa ilman viestejä ja kaksi viikkoa hyvin vähillä ajatteluilla miestä kohtaan. Kunnes alkoi tulla viestejä mieheltä. Mitä h******ä tuo nyt haluaa minusta. Tuli oikein kiukkuinen olo.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko vielä seksiä sen kanssa? Pane sitä jos se on hyvä. Jos haluat jotain muutakin niin älä ole yhteydessä. Pleijerit on kertakäyttökamaa

Vierailija
2/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko vielä seksiä sen kanssa? Pane sitä jos se on hyvä. Jos haluat jotain muutakin niin älä ole yhteydessä. Pleijerit on kertakäyttökamaa

Just oikea ohje :) Jos hyvä pano, niin antaa mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä joku vakipano.

n

Vierailija
4/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja ehkä myös vain seksisuhteen tarpeessa. En halua jakaa kotiani kenenkään kanssa ja viihdyn muutenkin omissa oloissani. Kiihkeää seksiä voisin kyllä 1-2 kertaa viikossa harrastaa saman miehen kanssa. Parisuhteesta on kokemusta monen vuoden ajalta.

Vierailija
5/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja ehkä myös vain seksisuhteen tarpeessa. En halua jakaa kotiani kenenkään kanssa ja viihdyn muutenkin omissa oloissani. Kiihkeää seksiä voisin kyllä 1-2 kertaa viikossa harrastaa saman miehen kanssa. Parisuhteesta on kokemusta monen vuoden ajalta.

Sitten pitäisi olla jo pari naista, jos on noin vähän seksiä.

Edellisen kerran kun tapailin naista seksin merkeissä 1-2 krt viikko, niin kokoajan puutettahan se oli. M42

Vierailija
6/6 |
03.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan viestejä entiseltä säädöltä (hyvä pano) seksiaiheilla. Ei suoraan ehdota seksiä, mutta vihjeet selvät. Olisin kyllä itse valmis puuhaamaan hänen kanssaan, mutta en nyt mene anelemaan seksiä yhdeltäkään mieheltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yksi