Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen elämää: annoin Tinderissä sadalle naiselle sydäntä...

Vierailija
03.01.2016 |

Tuloksena 4 mätsiä, joista kukaan ei vastannut aloitusviestiini.

p.s. Olen kuvitellut olevani normaalin näköinen mies. En laittanut kaljanjuonti, auto- tai bodauskuvia.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusin huomioni minkä olen tehnyt on seuraavanlainen. Satut saamaan matchin ja viestittelet naisen kanssa aktiivisesti.Noh,itse ainakin yritin järkätä ensitapaamisen kohtuu äkkiä,jos juttu tuntuu luistavan (En hae nimenomaan seksiä).

Tapaaminen ei onnistu,koska nainen on kiireinen tms..Tulee viikonloppu ja kyseinen nainen lähtee ystäviensä kanssa "viihteelle",puhelin rupee pirisemään joskus klo24-05 välillä kun nainen on lähes sammumispisteessä,"nähäänkö jossain tms.".

Noh,jos ei satuta sinä yönä näkemään ja ehdotan tapaamista selvänä esim.2vrk päästä,"Nyt on kyllä niin paljon kaikkee ettei oikeen kerkee,olis kyllä mukava tavata".

Ihan naurettaa touhua omasta mielestäni,ovatko naiset oikeasti noin epävarmoja vai mistä tuo johtuu? Itse olen siis 24v ja naiset ikäluokkaa 21-25v.

Mitäs muuta...1/20 naisesta alottaa keskutelun ja saman verran pitää sitä yllä ilman miehen aloitteita.

Matcheja tulee ehkä 2/50,en ole komea mutten rumakaan,reilu 180cm ja kohtuu hyvässä kunnossa.Tykkäyksiä annan itse n.80% naisista,muten saa tuijotella tyhjää ruutua.

Yleensä tälläinen perus äijä karsitaan viimeistään 2kk tapailun jälkeen,helvetin surullista ja masentavaa. Tavannut softan kautta yhden hienoimmista tuntemistani ihmisistä,pakkeihin sekin päättyi.

Mulla on suht paljon kokemusta tinderistä. Olen ihan kohtuullisen näköinen mies ja käynyt kymmenillä treffeillä, mutta se on kyllä vaatinut paljon työtä. Nimittäin suurin osa naisista ei vastaa, vaikka lähetät ystävällisen ja persoonallisen avausviestin. Niistä, jotka vastaavat, 99% ei osaa pitää keskustelua yllä, vaan aina pitää itse viedä hommaa eteenpäin. Enkä puhu nyt mistään huippumalleista, vaan tavallisista 25-35v naisista. Ilmeisesti naisilla on varaa olla ylimielisiä ja valikoivia, koska aina saa kymmeniä uusia macheja, jos mies ei satu olemaan aivan täydellinen?

Olen tavallinen 30v nainen. Olen nyt vuorokauden aikana painanut sydäntä ehkä n. 10 miehelle, mikä toki on vähän. Tähän saakka olen näistä saanut yhden matchin 😂 Eikä sekään ole mitään keskustelua aloittanut, itse pitää aloittaa.

Tinder usuttaa ostamaan maksullista versiota, jotta näkisin ne 99+ miestä jotka ovat mukamas minulle sydäntä painaneet.

Minusta ei olisi reilua painaa sydäntä, jos näkee suoraan ettei toinen kiinnosta. En siis ymmärrä matchien keräämistä. Mutta ruksia on saaneet myös miehet jotka on “liian hyviä ollakseen totta”. Melko tavallisille jampoille niitä sydämiä olen laittanut ja lopputulos on vähintäänkin lannistava. En edes jaksa selata profiileja enempää.

Vierailija
42/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder ei jostain syystä toimi täällä päässä. Ulkomaan reissuilla saan muilta sydämiä ja jopa treffikutsuja. Mistä lie johtunee?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jurottava ilme alaviistosta otetussa kuvassa ei imartele ketään. Vois edes yrittää panostaa siihen kuvaan.

Vierailija
44/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainakin ikäluokassa 35+ tinderin miestarjonta on huonompaa kuin rest of the rest. Siellä on ne peräkammarin pojat, jotka vielä kypsässäkin iässä haaveilevat ja kuvittelevat saavansa sen Pamela Andersonin. 

35+ joudun kertomaan että tinder ei ole minua varten. Etsin kumppania enkä vieraita karuselliin. Suomi24 katsottu aikaisemmin ja nyt OkCupid menossa.

Vierailija
45/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylistä tulee kyllä mieleen että näinkin kalliissa maassa kuin Suomi on aina välillä jostakin tingittävä. Usein on kyllä helpoin tinkiä vaatteiden ostamisesta. Moneen muuhun asiaan on pakko rahaa olla. Asuminen, liikkuminen, ruoka ym. Mutta vaatteet eivät ole varmaan ole monelle ensimmäinen tuhlailun kohde. Ainakaan miehistä. 

Joskus olen kuullut että pitäisi löytää oma tyylinsä. Mistä vieras ihminen voi tietää mikä on jonkun oma tyyli. Eikö se ole se mitä päällä on?

Vierailija
46/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder on naisten markkinat. Miehenä ei kannata liittyä Tinderiin jollei ole julkkis tai poikkeuksellisen komea. Naisethan ei tunnetusti pidä miehistä jotka on epätoivoisia ja Tinderiin liittyminen on jo itsessään epätoivoisuuden osoitus. Pitää jotenkin osata leikkiä ettei kiinnosta yhtään mutta sitten kuitenkin ehkä vähän. Tätä lapsellista kylmää-kuumaa -leikkiä kun osaat vetää niin saat naiset hyppysiisi.

Vierailija
47/47 |
31.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhani85 kirjoitti:

Mä oon ollu nyt viikon siel ja alkujännityksen aloin laittaa sydämiä melkein jokaiselle oman ikäiselle naiselle.

Kuvaus itsestäni löytyy nyt ja kuvakin on ihan peruspärstäkuva hyvässä valossa. Silti ei ole matcheja tullu. Parin ekan päivänä kyllä yks superlike tuli, mut siinä alkuun uuden sovelluksen kanssa sählätessä ehdin sen hävittää.

En ole tietääkseni ruma. Olen kuullut eri kommentteja väliltä tavis ja söpö. Parilta naiselta oon kuullu olevani söpö. Muutamat miespuoliset ihmiset ovat taasen ihmetelleet miksei minulla ole ketään. Jopa yheltä joka yleensä vaan haukkuu kaikesta. Kaverin kämppis siis.

Mutta kyllä alkaa tämä tinderin käyttö syömään viimeisetkin itsetunnon rippeet. Itsetuntoa kun ei ole koskaan ollut paljon muutenkaan.

32 vuotiaana sitten kai pitää jo luovuttaa.

Nimimerkki Juhani85 ja oot kuitenkin 32? Mistä kaikesta muusta valehtelet? Tuollaisista pienistä valkoisista valheistakin jää aika nopeasti kiinni. Jos puhut itsesi pussiin jo tinder-profiilissasi yhtä helposti kuin vauva-palstalla, niin ei tarvi ihmetellä tykkäysten vähyyttä. Ihmiset ei ole niin tyhmiä kuin luulet, joten kokeile olla vain ihan oma itsesi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän