Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

$$$ LOKALAHJOJEN TIISTAI$$$

14.02.2006 |

Pinkan alotus...

öitä

Misuli

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla tänään Oysiin meno, joten sanoi, ettei pääse koneelle kuin vasta illalla..

>Kielo

Vierailija
42/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lokalaisten vauvoista kuiva tai atoopinen iho? Kertokaa miten hoidatte? Entäs kylvyt? Kannattaako lorauttaa kosteusvoidetta öljyn sijaan?

Anteeksi omanapaisuuteni :(

Vallulla oli tosiaan OYS:an meno tänään...

Misuli

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti ei sitten olekaan tietoa tuosta ihon hoidosta :(

Vierailija
44/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Aadalla on kuiva iho, veikkaan atooppista kun mulla itsellänikin on. Sehän lehahti sillon ekojen kovien pakkasten aikaan jalat ja kädet ihan kuivaksi ja maha täyteen punaisia, kuivia laikkuja. Oon hoitanut ihan pelkällä Aqualanilla, rasvannut parhaimpina päivinä 3 kertaa koko tytön päästä varpaisiin ja nyt on kyllä aika hyvänä iho. Otsa ainoastaan hilseilee tällä hetkellä.

Kylvyssä on käytetty vaan kerran viikossa, kun sitä ei suositeltu sen enempää neuvolassa kuin apteekissakaan. Ja kylpyveteen laitetaan reilu loraus öljyä. (saa vaan pidellä tiukasti kiinni ettei saippuanliukas pallero karkaa käsistä:))

Eli ei muuta kun rasvaillen..

MariJo & Aada

Vierailija
45/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ku oisko kyse omenapaiseesta, se sentään häipyis jossain vaiheessa.

MariJo: kiitti tosta kylpyvinkistä, meillä ennen kylvetty 3 kertaa/vko, täytyy siis vähentää. Ja öljyä me ollaan käytetty kans alusta asti kylpyvedessä, täytyy sitten vaan laittaa enemmän.

Bulde: kiitos; terveiset meni perille.

Misuli ja Roope

Vierailija
46/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on allergiaa perimässä ja minulla itsellä atooppinen iho. Nyt pakkasilla Juhon jalat kuivuivat ihan karkeiksi ja hilsehtiviksi. Sain täältä vinkin rasvata tuolla Natusanin baby salvella. Jalkojen iho on nyt hyvässä kunnossa, alkuun rasvasin 2x päivässä, nyt 1x.

Sitä en tiiä kuinka sopii noiden kortisoni voiteiden kanssa, mutta sitten myöhemmin, kannattaa kokeilla!

Päippy

Vierailija
47/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jup, aamulla oli neuvola. Lukalle on tullut kuukaudessa kilo painoa! Ei tosiaan tarvitse vielä kiinteitä aloitella. Painokäyrä on nousussa vieläkin, vaikka kuulemma yleensä tähän mennessä on jo tasaantunut. No, hyvähän se vaan on, että maito riittää. Vieläkö moni on täysimetyksellä?

Kysymyksiin vastauksia;

PESUAINEESTA: Meillä käytetään samaa pesuainetta kaikkiin vaatteisiin, Omoa taitaa yleensä olla. Ja normaalia huuhteluainetta. Pojalla on hyvä iho, ei ole aiheuttanut ongelmia nuo pesuaineetkaan.

YSTÄVÄNPÄIVÄSTÄ: Päivä muiden joukossa, en muista ketään erityisesti. Eikä sen kummemmin kukaan ystävä minuakaan, ei olla koskaan noteerattu koko päivää. Mutta olihan tuo ihan kiva kun anoppi toi ystävänpäiväleivoksia :)

Öö, nyt tyhjeni nuppi, mitähän muuta piti kommentoida...?!

No nyt mua kaivataan joka tapauksessa, palaan illemmalla vielä jos jaksan ja pääsen ;)

Mukavaa ystävänpäivän loppuiltaa!

Vierailija
48/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku tamperelainen järjestetäänkö täällä jonkinlaista vauvajumppaa? Jos niin missä ja milloin? Kiitos jos joku tietää ja valaisee :)

Vierailija
49/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

me ollaan täysimetyksellä ja varmaankin 6kk asti.

poistun näin pikaseen.. #Ä+S

Vierailija
50/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

MiniLattarit¿

MiniLattarit on iloista aikuinen-vauva / aikuinen-lapsi -tanssiliikuntaa latinalaisrytmien parissa. Piristävä yhteinen tanssiliikuntahetki. Tansseina samba, salsa, merengue ja jive. Vauvat iältään 3-12kk (tunnin kesto 40 min). Lapset iältään 1-2v. (tunnin kesto 30 min). Tunteja nyt myös 3-6-vuotiaille vanhemman kanssa yhdessä. Tunnin kesto 35 min. MiniLattarit on Mira Koiviston kehittämä tavaramerkki. MiniLattareita saavat ohjata vain MiniLattarit-koulutuksen käyneet henkilöt.

Tampere - Efectus / Hanna Ala-Paavola puh. 0400 978 740

*' ' ' ' ' ' ' ' ' ' ' '

AInakin hervannan Vapaa-aikatalolla on Minilattarit. Neuvolan ilmotustaululla olen nähnyt muitakin paikkoja, mut ei nyt tietty tuu mieleen...

Vierailija
51/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen juossut kaupasta kauppaan ja siihen päälle vielä muistin aikana syönyt, syöttäny pojan. Nyt sitte alkaa puukuorman purku. Saiskohan sitä illalla (myöhään) hengähtää hetken??

Uusin vauva-lehti on lukematta jne. Kismet snacksit odottais kans syöjäänsä, nams!

Roope oli nostanut painoaankin ihan kivasti. painoi nyt 6240g ja oli 65,7 cm pitkä... muistaakseni... Se kives tarkastettiin kans lääkärin toimesta ja vesikivekseksi todettiin.

Mitäköhän muuta...

Niin, tekstiviestein olen kavereita muistanut päivän mittaan.

Kiiitos kaunis vielä kaikille jotka ohjeistivat tuossa ihon hoidossa :)

Misuli

Vierailija
52/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä tänne aattelin pyörähtää:)

Hyvin taas laihdutukuuri pelaa kun piti mennä ostamaan irtokarkkia ja minttusuklaa jäätelöä..no ystävänpäivän kunniaksi:)

Poitsun sain joku aika sitten nukkumaan,olikin tosi väsynyt kun ei nukkunu päikkäreitä kuin reilu 2h koko päivänä!!!

Hirveetä on kyllä vieläkin toi puklaaminen,ei oo peruna kauheesti auttanu.Tänään meni kolmet vaatteet:(

Ja sylkee valuu ihan norona!Ihme jos ei kohta se hammas rupee tulemaan!

Itsellä vaan edelleen kipeä olo:(

Kaaso raahas mut siitä huolimatta hääkutsukortteja ostamaan itikseltä.Löytykin aivan ihanat kortit ja niihin ihanat sydänkoristeet:)kalliitahan ne oli mutta sainpahan mieleiset!

Samalla sit kävin h&m:ltä ostamassa miehelle semmoset ihanat liekkialkkarit ja pojalle ihanan mikki-bodyn!

No nyt lähden miehen kainaloon viettämään ystävänpäivän iltaa!

Huomiseen!

Vierailija
53/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekö ootte mua kaivanneet, ootte te kyllä ihania :´). Siellä mä olin, missä Kielo kertoikin. Sitten vielä käytiin asioilla, mummolassa ja kotiuduttiin vasta pikkusen jälkeen seiskan. Nyt väsyttääkin sitten kummasti ;).

Käytiin ostamassa kaukaloon tuommoinen lämpöpussi tai mikähän se on nimeltään..ööö?! Semmonen kuitenki, ettei vauvaa tartte pukea sinne sen sisään kun on niinku toppapuku. Jospa se helpottas tuota lähtemistä ja Eemilkin viihtyis paremmin autossa. Toivoa sopii ;).

Mut nyt on pakko lopetella lyhyeen ja toivotella teille kaikille nautinnollista ystävänpäivän iltaa! Jatkamme huomenna :).

[color=red]

¿Loppujen lopuksi ei ole aihetta valittaa. Minulla on ystäväni.

Vasta eilen joku puhui minulle. Ja viime viikolla ¿ vai oliko se edellisellä ¿ Kani törmäsi minuun

ja sanoi: ¿Voi harmi!¿ Se on sitä Seuraelämää. Aina sattuu ja tapahtuu.¿[/color]

Kauniita unia toivotellen; Vallu ja Eemil

Vierailija
54/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän napero sitten valvoo ja valvoo :( Tänään ei olla edes nukuttu päiväunia ja edelleen vaan ihan virkkuna tuolla killistelee.. Onneksi sattuu olemaan miehellä vapaailta, niin saa välillä hiukan levähtää.

Onko muillakin nyt levottomuutta ilmassa? Tämä on nyt meidän kolmas päivä, kun unille meno on hankalaa. Ja sitten jos nukahdetaan niin nukutaan hyörien ja pyörien ja max. 1 1/2h.

TIIKERIKALAn viimeöinen sänky kuulostaa kyllä oikein tilavalta ;) heh! Meillä me tytöt ollaan vallattu kahdestaan 160cm sänky ja isi nukkuu olohuoneen sohvalla..

Ystävänpäivästä: meillä ei vietellä ystävänpäivää mitenkään erityisesti, parhaille ystäville lähetän kortit tai tekstarit ja siinäpä se.

Koulukaverit.comin kautta olen saanut yhden viestin entiseltä luokkatoveriltani ja olihan se aika jännää saada viestiä JO 15 vuoden takaiselta ystävältä :)

Pesuaineista meillä nyt käytössä Serto (jolla muuten irtosi porkkana tahratkin lähes kokonaan) ja sitten comfortin sensitive huuhtis.

Äh mun pää hakkaa nyt tyhjää, eikä pieni kitinä auta ajatusten juoksua yhtään joten kaipa se on aika mennä väsyttämään tuota naperoa omilla jutuillaan...

- Minski & unta vastaan taisteleva Sanni -

Ai niin joku ystävänpäiväjuttu...

-ystävyys on kuin viini, paranee vain ajan myötä -