Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

$$$ LOKALAHJOJEN TIISTAI$$$

14.02.2006 |

Pinkan alotus...

öitä

Misuli

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämmiäkin oisin tietty tehny mut en osaa ja tuskin tällä koneella niitä sais tehtyykään ;)

Tytön sain just nukkumaan ulos, ihanaa ku ei oo pakkasta juur ollenkaan! Viime yö meni pitkästä aikaa hyvin,heräs 2 kertaa syömään eikä välissäkään pahemmin ähinöitä ja tutituksia, vaik flunssaa onkin. Sekin kyl taitaa olla parempaan suuntaan menossa :) Puol 9 jälkeen heräiltiin, kyl on äipälläkin freesimpi olo =)

Olen tänään lähetellyt ystäville ihan vaan tekstareita...Harmittaa ku en postikortteja tajunnut ajoissa pistää postiin, on ne sen verran kivempii. Miehelle en oo mitään ostanu, tuskin hänkään tajuu mulle ees kukkia tuua. Ei me olla ystävänpäivää kauheesti juhlistettu, ollaan kai joskus käyty syömässä, mut nyt ei kyl pääse, ku tyttökin kipee.

Jospa sitä syömään nyt menis ja voishan sitä tietty miehelle kortin väsätä ;)

Vierailija
22/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIIKERIKALA: joo no ei kait sitä leikekirjaa nyt aivan ilmaseksi saa ;)

PÄIPPY: mun on kans mentävä tytön kans yhtä aikaa nukkumaan jos yhtään meinaan nukkua, mutta siinä on just tuo miinus, että kahdenkeskinen aika miehen kans on aika vähissä :(

YST.PV.GALLUP: laitan parhaille ystäville kortit ja muille tekstareita. Miehen kans ollaan ostettu toisillemme jotain pientä ja käyty ulkona syömässä. Tänä vuonna tosin jää väliin.

" Toivoisin olevani villasukat jos jalkojasi palelee,

nenäliina jos sinua itkettää,

virkistävä juoma jos olet väsynyt ja sinua janottaa,

enkeli joka auttaa sinua jos apua tarvitset.

Toivoisin olevani Ystävä joka sinua ilahduttaa."

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan tulin tänne ärisemään, kun mieskin nukkuu (ollut yön töissä). Elikkäs kun kotiuduttiin illalla , niin nyt on pyykinpesua, pyykinpesua, pyykinpesua, huushollin siivousta (villakoirat otti vastaan), laukkujen purkamista jne.Voi älllö! Olen jo osan hommista tehny ja nyt huilitauko. Voi että mua tympäsee tehä noita hommia!

Impatakaan ei voi, kun mies nukkuu :( O-ou, nyt mä en enempää marise. Pilaan teidän ystispäiväfiilikset.

Taidanpa keittää kaffet, jospa se piristäis. *Kun on jo aikaa siitä Waimon tarjoomasta kaffehetkestä*

hemppa hemulii

Vierailija
24/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blackan aamu oli ihana. Vähänkö oon kateellinen. Ei vaan ihan kivahan se on kun nuo ukkelit joskus muistaa.

Ä3 ja Wal on jossain keskenään... Kun kumpaakaan ei näy... hmmmm...

Waimo72 kiitos kaffesta ja mokkapaloista *NAM*

Waimo75 Voi teitä, jaksamisia!

Messam, kukaan ei oo mua kaivannu koulukavereiden kautta. Johtuen ehkä siitä, et mulla ei oo ollu kun muutama hyvä ystävä koulukavereissa ja ne on muutenkin ed yhteydessä. Ja mä olin jonkun verran ns koulukiusattu, mut onneks se on taakse jäänyttä elämää.

G: Mä lähetin vaan yhden kortin, mut tekstiviestejä tulee pitkin päivää läheteltyä. Muuten meillä ei mitenkään erityisesti ystävänpäivää vietetä.

Hemuli: Meillä pääsis imuroitteen, jos teillä mies edelleen nukkuu ;)

Nyt peukkuja piteleen pystyssä. Suomen tyttelit on taistelemassa mitalista klo 12.20 hiihdossa. Toivottavasti pärjäisivät! bd bd bd bd

T:nuuskis

Vierailija
25/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=FF34B3] HVYÄÄ YSTISTÄ KAIKILLE!

[color=1874CD] Täällä just Riia heräsi ja odotellaan päikkäreitä. Ajattelin käydä Riian kaa OIKEIN pitkän lenkin, ehkä jopa kiertää tuo pieni järvi, lätäkkö :) Pyykkiäkin ois vaikka kuinka ja paljon vielä pesemättä, mutta pesuaine finito.

[color=00E5EE] PESUAINEGALLUP: mitä pesuainetta käytätte lokalahjanne vaatteiden ja omien vaatteitten pesuun? Meillä nyt Erisania vauvalle ja itsellekin välillä...huuhteluaine vaan on aika huono, jättää pyykin ryppyiseksi. Omia pestään myös esim. Omo Colorilla.

[color=8B0A50] Mutta nyt en ehdi enempää...ai niin, Riia nukkui viime yön aika hyvin. Kirjoittelen ehkä tänään jo lisää :)

Vierailija
26/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pestään pojan ja omat vaatteet samassa. Ja samalla pesuaineella, eli käytössä LV:n kirjopesuaine ja huuhteluaineena Pirkan huuhteluaine. Toi huuhteluaine on aika yllättävästi ainoo, joka ei meijän allergisten nokkaa ärsytä.

Vierailija
27/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä pesuaineena on erisan ja huuhteluaineena mini risk

ja samassa koneellisessa oon pessy tytön ja omat vaatteet...olis ehkä hyvä pestä tytön vaatteet erikseen mut ei niistä saa ees puolta koneellista ennen kun loppuu vaatteet kaapista....

Vierailija
28/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

NUUSKIS, tuohon koulukiusaamiseen.. muakin koulussa kiusasi aivan älyttömästi yksi poika, ihan ala-asteelta yläasteen puoliväliin saakka. Ei mitään fyysistä, mutta monesti sanoi tosi pahastikin. Joskus tuossa viisi vuotta sitten tuli kauppaan missä olin kassana opiskelujen ohessa ja sanoi, että oli koko ajan tykännyt tosi paljon.. aika sairas tapa osoittaa tykkäämisensä :/ Sai kuitenkin joskus joitakin muitakin mukaan kiusaamaan. Sovittiin kuitenkin asia. Mutta kyllä se kiusaaminen jättää jälkensä, itsetunto oli monesti teininä aika nollissa. Nytkin kun joskus näkee tätä tyyppiä niin tulee inhon tunteet sitä kohtaan, vaikka kertoikin tykkäämisen olleen syynä.. :(

PESUAINEET, meillä kans pestään kaikki vaatteet samassa, meidän ja vauvan. Pesuaineena on Minirisk ja huuhteluaineena on Comfort pure. Nää on olleet jo tosi kauan, miehellä on herkkä iho ja pakko käyttää allergiatestattuja tuotteita.

Nyt on tyttö nukkunut jo puolisen tuntia ulkona, lähden itsekin kävelylle kun on niin ihana aurinkoinen ilma.

" Pieni suojelusenkeli, käveli huoneen poikki, sammutti kirkkaan sädekehänsä ja ripusti siipensä seinälle, antoi hellän pusun poskellesi ja istuu vierelläsi öin ja päivin vartiomassa ettei sinulle koskaan satu ikäviä asiota"

Vierailija
29/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin neuvolaan tuon ihottuman takia mitä Roopella on ja onneksi sain ajan jo tälle päivää. Klo 14.30 mennään. Saapahan kunnon ohjeet että mitä tuolle ihottumalle voisi tehdä. Pitääkö ruveta tarkkailemaan nuo ruoat vai onko se vaan hiukan pahempaa kuivuutta. Tuun sitte kertomaan että mitä täti sanoi.

Misuli

Vierailija
30/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen pessyt vauvan vaatteet Bioluvil hajuttomalla jauheella. Huuhteluainetta käytän ihan pienen lorauksen, LV:tä on ollut, nyt Comfortin herkkäihoisille tarkoitettu. Samassa koneessa vauvanvaatteiden kanssa pesen kyllä myös koko perheen vaatteita.

Vierailija
31/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

..listasta.

j+beibi

Vierailija
32/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi PUH, ihanaa et on kaivattu! *hymyilee liikkiksenä* Nuuskikselle myös.

Missäs Wal my pal??

Hyvää Ystävänpäivää kaikille! Me pidettiin aamulla lastenkutsut eli oli kylässä kotiäitejä ja muksuja. tein safkat ja jälkkärikahvit, ja poitsu sai vielä muutamat 2v-paketit. äitikin kukkia. oon ihan puhki kaikesta järkkäämisestä ja siivoomisesta enkä saa tota keskimmäistä millään nukkumaan taaskaan. sampo kiukkuaa sylissä ja siks on kankeeta mun teksti.. Kävin laittaan videon et rauhoittuisivat edes vähän. Toivotaan että kakkonen simahtaa videolle.

Waimo -mä lähetin lasten puolesta parit kortit ja parhaalle ystävälleni omasta puolestani. Mieheltä sain kukan :)

Vaimo75 -voi surku! Mun on pitkään pitänyt kysyä että kuinka teillä jaksellaan. No paranemisia!

MESSAM -lueskelen välillä sivustoja, mutta yhteyksiä ei ole sen isommin oteltu kenenkään kanssa.

MERITÄHTÖNEN -meillä persil sensitive. on hyvää, ei pölise eikä tahmaa pesukonetta niin paljoa.

NUUSKIS -ootko lukenut iltalehden en kiusaa-kampanjaa.. hurjia tarinoita julkkiksillakin.

nyt pitänee lopettaa kun pienin ei viihdy yhtään..

Vierailija
33/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poitsu nukkuu pihalla tyytyväisenä,on äitillä aikaa rauhassa syödä,kirjottaa ja kohta ruveta ompelemaan verhoja..jos sais joskus valmiiksi asti:)

Pesuainegallup;meillä pestään kaikkien pyykit samassa,joskus jos paljon pojalla pyykkiä niin sit vaan ne yhdessä koneellisessa ja omat vaatteet toisessa.Pesuaineena Omo sensitive ja huuhteluaineena Comfort concentrate sensitive(varsinkin pojan vaatteille,hajusteeton) ja Comfort concentrate(ihanan raikas tuoksu!).

Ei olla koulukavereiden kanssa pidetty yhteyttä vuosiin.Itsellä tuli jo yläasteen aikana toinen kaveripiiri,itseäni vanhempia tyyppejä.Tälläkin hetkellä kaikki kaverit 5-15 vuotta mua vanhempia.Toki joitakin luokkatovereita nähnyt ohimennen,mm.viime kesänä olin kaasona yhdelle ystävälleni jonka mies(myös minun ystäväni)on entisen luokkatoverini isoveli eli häissä sitten törmättiin:)

Luokkakokous alkuperäisen suunnitelman mukaan pitäisi olla ensi kesänä mutten usko että kukaan jaksaa järjestää!

Nyt en muista oliko jostain muusta puhetta,palailen myöhemmin kun oon saanu jotain hyödyllistä aikaiseksi kotona:)

Vierailija
34/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Atooppinen iho! Nyt joudutaan sitten kortisoonikuurille. Ei kiva, mutta pääasia on että jotain apua saadaan tuohon ihoon, tosi rujon näköinen tällähetkellä.

Pesuaineena meillä persil sensitive ja huuhteluaineena comfortin sensitive tms.

Misuli ja atooppinen Roope

Vierailija
35/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Misuli: mun molemmilla siskoilla oli vauvoina ja pieninä kans tosi pahat atooppiset ihot, nyt vanhempa ei enää niin paha. Toivottavasti saatte voiteista apua! Inhottavaa kyllä nuo ihottumat. Toivottavasti ei meijän tytölle koskaan tulis!

Vierailija
36/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESUAINEISTA meillä pestään kaikki samoilla myrkyillä. Tällä hetkellä on Dailyn pesu,-ja huuhteluaineet (s-ryhmän oma merkki).

KOULUKAVERIT.COM Oon laittanut muutamat viestit ja viime keväänä enemmänkin, kun järkkäsin luokkakokouksen peruskoulun yläasteen luokalle. Meitä oli reilu puolet (yht.17+ope) ja kivaa oli. Puhetta oli,et tänä keväänä uusix, et meitsikin voi ottaa näkäräiset...;p

Mies meni isomman kans katsastaan auton, et ois aikaa nyt ottaa päikkärit Jessen kans. Mut ei tuu uni...=( No, on tää hiljaisuuskin ihan nautittavaa. Jos vaikka lähtis kävelylenkille ja kauppaan ostaan tukkaan väriä ja loput herkut 3.v synttäreille perjantaiksi. Juu, ei muuta kun Menox sanoi Annie Lennox!

Vierailija
37/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nukuttii vain tunnin päiväunet... Joten nyt seuraavat on toivottavasti pidemmät. Yöllä nukkui melkein 12h, yhdellä syötöllä.

Pesuaineista: meillä käytössä Omo sensitive tai bioluvilin vastaava (nestemäistä) ja huuhteluaineena Comfortin sensitive.

Kortteja en lähetellyt ystävänpäivän kunniaksi, kuten en lähtetä joulu tms kortteja... E-kortteja olen lähetellyt jonkun verran.

Mistä muusta olikaan puhetta... Ei muista! En ole muuten käynyt punnarilla, joten tämän viikon lukuja ei vielä ole... : )

Mukavaa iltaa kaikille!

Vierailija
38/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävyys on tulevaisuus ja elämä.

Jos rakastan elämää,

rakastan ystävää.

Jos minulla on sinut ystävä,

on minulla myös elämää.

Täälla ollaan oltu ihaan vaan kotona ja sähköisiä kortteja olen lähettänyt.

Naapurissa on vesirokkoa joten lähetin kaksi lapsista sinne.Mut eihän sitä tartuntaa saa kun sitä hakee!:)

Vaikka voisi kyllä olla pois kun esikko on jo 10 v ja alkaa olla koht niin iso että muuttuu vaikeemmaksi se kulku sitten:(

Torstaina mennään neuvolaan ...saa nähdä onko neiti kuinka kasvanut:)

No niin ...just kun alkaa kirjoittaan niin kutsuhuuto kuuluu.

No palaan sitten jossain vaiheessa:)

Vierailija
39/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Galluppeihin, tekstareita on tullut läheteltyä, nuo kortit jäi sitten laiskalla mammalla tekemättä. ;) Ja joillekkin olen soittanut.

Pesu- ja huuhteluaineena miniriskiä. Pyykit pestään nykyään samassa, aluksi pesin erillään. Joskus kun joukossa ei vauvan vaatteita lorautan jotain huuhteluainetta jossa tuoksua.

Nuuskis ja Kielo, ei kiva juttu tuo kiusaaminen. *murrr*

Misuli, voi mitä uutisia :( mutta tosiaan tieto siitä mikä on, helpottaa varmasti toisaalta. Roopelle terkkuja :)

Nyt kahville vielä kun sen ehtii juoda rauhassa...

Vierailija
40/54 |
14.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

PESUAINE: meillä käytössä nestemmäinen softcare (suomalainen), mutta nyt sitä ei enää myydä Tarjoustalossa. Ton pitäisi olla sellaista että ei tuki vaatteiden kuituja. Huuhteluaineita en käytä.

kortteja lähetin vain siskolle. isä sai kortin käteen kun kävi eilen ja muuten olen lähetelly tekstiviestejä.

meillä on ollu kauhea juttupäivä tänään. Alko jo 7 aamulla *hohhoijaa* ja juttua tuntuu riittävän. Äsken tuossa vinkui kuin pieni possu. :) On niin liikkis!:)

------------------------

Nasu tuli Puhin vierelle.

" Puh?" kuiskasi hän.

" No mitä?" kysyi Puh.

" Ei mitään" , sanoi Nasu ja otti Puhin käpälästä kiinni.

" Tarkistin vain, että olet siinä, Ystäväni."

------------------------

j+beibi