Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Luetellaan ikisinkkujen tyypillisimpiä piirteitä.

Vierailija
03.01.2016 |

Kaikilla on varmaan niitä kavereita, jotka eivät löydä sitä oikeaa ja jokainen on varmaan huomannut sellaisia piirteitä näissä ihmisissä, joka edesauttaa sinkkuna pysymiseen. Minä aloitan:
- liian analysoiva (takertuu kaikkiin pikkuseikkoihin ja näkee niissä jotain "piiloviestintää"
- neuroottisuus (esim. ylisiisti, ylihuolehtiva)
- rutiinit tärkeitä (ei uskalla heittäytyä elämän vietäväksi)
- kaikkititäväisyys (varsinkin miessinkuilla)
Saa jatkaa!!

Kommentit (192)

Vierailija
141/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- aleksitymia

- aspergeriin viittaavia piirteitä

- ei viitsi käydä missään eikä lähteä minnekään, "mikään ei kannata"

- etsii seuraa vain netin kautta (ks. edellinen kohta)

- huono itsetunto

- huumorintajuttomuus

- peli- tai nettiaddiktio

- kaverittomuus

Vierailija
142/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs ystävä, jonka kanssa oltiin ennen samassa työpaikassa. Muistan jo varmaan 10 vuotta sitten, kuinka vaikeaa hänen rakkauselämänsä (tai ennemminkin sen puute) oli. Noh, nyt 10 vuotta myöhemmin voin todeta, että se on edelleenkin vaikeaa.

Asia ei kuulu minulle ollenkaan, mutta kuulen siitä viikoittain häneltä. Ehkä jos jokin asia pohdituttaa, on se, että emotionaalinen maailma on jossain teinivaiheessa. Rakkauksien ja ihastumisten voimakkuus vaihtelee suuresta palvonnasta mitätöintiin usein paria-kolmea kuukautta myöhemmin. Rakkaudet ovat usein myös ns. kaukorakkauksia. Siis aivan kuin joillain teineillä. Ihaillaan siis jotain tiettyä mielikuvaa jostain miehestä, mutta petytään sitten siihen, ettei mies täyttänyt odotuksia. Siitä seuraa kuukausien sydänsurut. Huomattavaa on myös, ettei hän siedä miehiltä juuri mitään puutteita (esim. ylipainoa), vaikka hän itse on hieman ylipainoinen. Ihastukset ovat juuri usein hyvin komeita, siis sellaisia miehiä, jotka saisivat helposti kenet hyvänsä naisen. Luonteeltaan hän ei ole myöskään helppo ihminen. Vaikuttaa ulos päin hyvin määrätietoiselta, mutta haahuilee helposti asioiden välillä. Myös monet ihmissuhteet elävät tunteiden vuoristorataa. Hän luokittelee ihmisiä herkästi intuition pohjalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen erään ikisinkku naisen:

- asuu vielä 35-vuotiaanakin vanhempiensa luona, vaikka työpaikka ja vakituiset tulot

. epävarma itsestään ja epäileväisyys uusia asioita kohtaan

- ei uskalla heittäytyä elämän vietäväksi ja saada uusia kokemuksia (mitä sitten vaikka jokin ei toimisikaan, jostain ei tykkäisikään? mitä sitten vaikka mokaisi? ainakin olisi kokeillut!)

- ei edes etsi kumppania itselleen, koska joku voisi vaikka olla epärehellinen

- edelleen neitsyt

Tuohan kuulostaa hyvältä. Hän on uskollinen itselleen eikä yleiselle mielipiteelle.

Vierailija
144/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa yleistämistä. Olen kyllä huomannut vain pariutuneissa mammoissa tuota ylisiisteysneuroosia, paskan analysointia, rutiineja ja kaikkitietävyyttä. Itse olen sinkkuna siksi, että en vain luota miehiin. Olen nähnyt liian paljon pettämistä parisuhteessa ja ollessani tietämättäni toisena naisena. T: Vanha piika

Naiset katkeroituvat miehistä, koska sekaantuvat eriasteisiin jännämiehiin.

Sitten nämä naiset yleistävät kokemuksensa kaikkiin miehiin. Vain pieni osa miehistä on "jänniä" ja hässii ympäriinsä - tai edes yrittää. Eikä se ole edes ulkonäkö- tai statuskysymys, vaan riippuu miehen luonteesta. 

Naisten kapeasta miesmausta 'kärsii' paitsi miehet, myös naiset itse. Jättäkää nyt ihmeessä jännämiehet jännänaisille: Esko Eerikäinen Martinalle jne :D

Mistä ei-jännämiehen sitten tunnistaa? Itse olen lähestynyt/lämmennyt vain huomaavaisille, ujon vaatimattomille ja fiksuille miehille, mielenkiinnonkohteina yleensä kirjallisuus, elokuvat, videopelit, sarjikset yms. ja aina olen tullut petetyksi tai kusetetuksi jollain tapaa.

T. Eri kuin äskeinen

hahhhah VIDEOPELIT?

No mietipä ite.

Jos 6-vuotiaan moraalilla varustetulle miehelle tarjoutuu mahollisuus saada pesää ni ei se siitä kieltäydy.

Videopelit ei kuule kunnon moraalia opeta.

Vierailija
145/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan elää omaa elämäänsä eikä esim. stalkkaile ketään, kuten Ikis kumppaneineen. Älkää koskaan huoliko sellaista nyyhkypöksyä.

Vierailija
146/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lauantaina treffeillä tosi mukavan ja kauniin 32v naisen kanssa, jonka löysin nettitreffipalvelusta. Treffit kestivät yli kolme tuntia ja kävimme syömässä ja sen jälkeen kahvilassa, juttelimme aika henkilökohtaisiakin asioita. Lopuksi hän oma-aloitteisesti halasi mua.

Tänään nainen kuitenkin kirjoitti, että hän ei tuntenut meidän välillä mitään kemiaa, eikä hänen mielestään kannata nähdä toista kertaa. Mietinkin jo, että niin viehättävä nainen olisi varmasti löytänyt kumppanin jo aiemmin, mutta kemiavaatimus taitaa karsia miesehdokkaita aika tehokkaasti.

Vierailija
147/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin lauantaina treffeillä tosi mukavan ja kauniin 32v naisen kanssa, jonka löysin nettitreffipalvelusta. Treffit kestivät yli kolme tuntia ja kävimme syömässä ja sen jälkeen kahvilassa, juttelimme aika henkilökohtaisiakin asioita. Lopuksi hän oma-aloitteisesti halasi mua.

Tänään nainen kuitenkin kirjoitti, että hän ei tuntenut meidän välillä mitään kemiaa, eikä hänen mielestään kannata nähdä toista kertaa. Mietinkin jo, että niin viehättävä nainen olisi varmasti löytänyt kumppanin jo aiemmin, mutta kemiavaatimus taitaa karsia miesehdokkaita aika tehokkaasti.

lol ei tullu äijälle pesää

Vierailija
148/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikilla on varmaan niitä kavereita, jotka eivät löydä sitä oikeaa ja jokainen on varmaan huomannut sellaisia piirteitä näissä ihmisissä, joka edesauttaa sinkkuna pysymiseen. Minä aloitan:

- liian analysoiva (takertuu kaikkiin pikkuseikkoihin ja näkee niissä jotain "piiloviestintää"

- neuroottisuus (esim. ylisiisti, ylihuolehtiva)

- rutiinit tärkeitä (ei uskalla heittäytyä elämän vietäväksi)

- kaikkititäväisyys (varsinkin miessinkuilla)

Saa jatkaa!!

Mä en tunne kun kaksi ikisinkkua, molemmat miehiä, kumpikin tällä hetkellä yli 10v sinkkuna jotain kuukauden säätöjä lukuunottamatta. Eikä yksikään mainitsemistasi kohdista päde kumpaankaan. Rupesin oikein pohtimaan asiaa, yhteistä heille on liiallinen heittäytyminen elämän vietäväksi, runsas baareilu (no toisaalta, mikäs siinä poikamiehenä mennessä), sarkastinen huumorintaju ja komea naama. Että piparia piisaa kyllä, siitä ei ole kyse.

Toinen näistä miehistä on paras ystäväni, ja olen tullut siihen tulokseen, että se on oikeasti toivoton romantikko. Odottaa Sitä Oikeaa, joka vie jalat alta.

Kyllä fiksut naiset kiertää nämä kuppakullit kaukaa.

Tällä palstalla aina, jos mainitaan miehen olevan komea ja naisia riittävän, on se heti kuppakulli/ pukki/ tautipesäke. Jotenkin naurattaa. Ihan kuin kondomia ei olis keksitty, JA, mikä tärkeintä; kyllä mieskin osaa sanoa seksille ei. Luultavasti tuonkin tekstin on kirjoittanut kateellinen mies.

Bonuksena vielä se, että naiset juoksee kyllä komeiden ja hauskojen miesten perässä, se on niin nähty. Eivät todellakaan kierrä kaukaa, päin vastoin. Samahan se on kauniilla naisilla miesten kanssa.

-ohis

Ihan uskottele itsellesi vaan, että naiset haluaa vakiintua sun kans, jos oot hor**llu pitkin kaupunkia, ja maineesi kiirinyt. Älä unta näe. Ei me suurin osa naisista mitään tyhmiä olla. Ei meillä sellasiin kehity tunteita kun tiedetään jo entuudestaa millanen oot. Kai sinä nyt sen ymmärrät, että naiset tykkää käyttää sunkaltasia hetkellisenä huvituksena mutta siihen se jääkin. 

Tuota.. mä kylläkin olen nainen, ja parisuhteessa :DD Kyseessä oli vain havainto, jonka olen tehnyt. Mutta toivottavasti sua helpotti, kun sait avautua. Tekstistäsi päätellen joku pelimies särkenyt sydämesi, ei kai kukaan muuten noin pyhää vihaa täynnä ole?

-se ohis-vastaaja

Vierailija
149/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kemiavaatimus" mitä vittua? Tottakai kahden ihmisen välillä pitää olla kemiaa, jos meinaa parisuhteeseen ryhtyä, mitä ideaa siinä muuten olis? "En tunne mitään tuota penaa kohtaan, mutta joku pitää olla", niinkö? Sittenhän sulle käy vaikka lähikaupan kassaneiti. Kyllä kyseinen nainen teki ihan oikein, sori vaan.

Vierailija
150/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kemiavaatimus" mitä vittua? Tottakai kahden ihmisen välillä pitää olla kemiaa, jos meinaa parisuhteeseen ryhtyä, mitä ideaa siinä muuten olis? "En tunne mitään tuota penaa kohtaan, mutta joku pitää olla", niinkö? Sittenhän sulle käy vaikka lähikaupan kassaneiti. Kyllä kyseinen nainen teki ihan oikein, sori vaan.

Voi olla, ehkä treffeissä vain ihmetytti se, että nainen halusi lähteä vielä kahvilaan ja halailla, vaikka kemiaa ei ollut. Tai sitten oma sinkkuus johtuu siitä, etten osaa lukea toisen tunteita. :)

Vierailija
151/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntemani ikisinkku mies on niin suosittu naisten parissa ettei ole järkeä vakiintua. Naiset roikkuvat perässä, ja saa seksiä monilta kauniilta naiselta ja huomiota. Itse pääsin irti roikkumisesta...

Itse olen sinkku, kauniiksi kehuttu, hyvä kroppa ja oon mukava ja perusfiksu mutta lapsi taitaa pelottaa suomalaiset miehet pois- miestä on vaikea saada Hgin ydinalueella, koska täällä on miesten markkinat, miehiä enemmän kuin naisia. Monet miehet on yhteyksissä muhun- mutta vain kevyessä mielessä, vaikka tietävätkin että haen suhdetta.

Vierailija
152/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Akateemisilla naisilla on paha tapa koittaa tehdä mieheen vaikutus älykkyydellään. Esim. eräässä illanvietossa eräs ystäväni koitti tehdä ihastukseensa vaikutuksen olemalla mahdollisimman viiltävän sarkastinen, haastava, jopa vähän vittuileva tätä miestä kohtaan. Tivasi koko ajan mieheltä perusteluja mielipiteisiinsä ja koitti jotenkin voittaa tämän. Ystäväni ei ehkä hiffannut, miten pelottavaa sellainen on. 

Oonkohan tämä minä :D 

Olen just tuollainen, tosin en tarkoituksella vittuile, korkeintaan hyväntahtoisesti provosoin enkä pyri "voittamaan" keskustelua vaan viemään sitä eteenpäin. 

Ihailen itse älyä ja keskustelutaitoa miehessä, enkä aina tule ajatelleeksi että miehet eivät välttämättä ihaile samaa piirrettä naisessa. Toisaalta en voisi ihastua mieheen, jonka kanssa en voi keskustella värikkäästikin, joten on hyvä että säikytän sellaiset pois. Jotkut miehet kyllä innostuvatkin kun naisesta löytyy vähän haastetta.

Juu, varmaan jotkut miehet tykkäävätkin haastavista naisista, mutta väittäisin, että suurin osa haluaa kuitenkin ihan tavallisen, kiltin naisen. Sellaisen, joka nauraa miehen jutuille ja katsoo ihaillen. Mä kysyin mun fiksulta DI mieheltä, että millaisia naisia on sinkkuaikoina kartellut, niin just kuulemma semmoisia, joilla turhan vahvat mielipiteet ja ovat hyökkääviä. 

Sinulla on yhden miehen mielipide ja sen perusteella sanot "suurin osa".

Vierailija
153/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen ylipainoinen ja on koira tai kissa tai useita (ei hullu kissanainen -tasolla kuitenkaan).

Vierailija
154/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, ehkä treffeissä vain ihmetytti se, että nainen halusi lähteä vielä kahvilaan ja halailla, vaikka kemiaa ei ollut. Tai sitten oma sinkkuus johtuu siitä, etten osaa lukea toisen tunteita. :)

Miksi tuossa olisi toisen tunteita pitänyt lukea, kun nainen kerran kertoi ihan suoraan miltä tuntui?

Olen itse ollut useinkin pitkillä treffeillä, vaikka näin heti että mies ei ole tyyppiäni. Ajattelin kuitenkin että ei kannata heti jättää sikseen, kun kerrran on mukavan oloinen mies ja oli mukava jutella niitä näitä.

En kyllä ymmärrä ollenkaan tuota miesten ainaista valitusta siitä että nainen kaipaa "kemiaa". Sana on typerä, mutta totta kai toista on pidettävä oikealla tavalla puoleensavetävänä että kannattaa toisia treffejä edes harkita.

Vierailija
155/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se että on yksinhuoltaja.

Vierailija
156/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valittavat kokoajan kaikesta

Vierailija
157/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et siis edes yrittänyt suudella tai harjoittaa mitään muutakaan seksuaalisen ahdistelun muotoa? Ei ihme että treffit päätyivät "ei kemiaa" -tilanteeseen.

Vierailija
158/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, en oo ikisinkku :D

Vierailija
159/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse oon ikisinkku enkä edes haluaisi asua jonkun kanssa. Ihan oikeesti ahdistaa että pitäis kuunnella niitä ääniä kun toinen paskoo vessassa. Jättää jarrutusjäkiä pönttöön, yrjöö mun edessä vatsataudissa... Eiiiiiiiii

Vierailija
160/192 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasketaankohan minut ikisinkuksi...? Takana yli 10 vuotta pitkä, nuorena solmittu avioliitto ja n. 10 vuotta sinkkuilua. Miehet kyllä kiinnostuvat minusta, mutta itse olen niin järjestelmällinen ja siisti ihminen, etten vain haluaisi ketään miestä pysyvästi sotkemaan asuntoani.