Onko mitään paikkaa missä ET imettäisi?
Imettäisitkö kirkossa hääseremonian aikana? Ravintolaillallisella, jolla olisi esimiehesi mukana?
Kommentit (75)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vessa on ainoa ehdoton no-no. Mutta joku ehti sen jo mainita.
Kirkossa imettäminen on mielestäni ok, rauhoittaa vauvaa.
Jos pomo olisi vauvani kanssa samassa ruokapöydässä, niin kyseessä olisi pakko olla vapaa-ajan tilaisuus. Pomo on itsekin kolmen aikuisen lapsen äiti, imettänyt varmaan itsekin.Hmm, miksi vessa on ehdoton no-no?
Syötkö itse usein pöntöllä istuessasi?
No haloo, syötkö SÄ usein maaten kokin sylissä?!
En voi imettää kirkossa, kun olen mies, mutta kerran teininä runkkasin kirkossa. Luonnollistahan sekin on.
En missään, todellakaan. Varsinkaan julkisesti
Vauvaa imetetään suurin piirtein 8-20 kertaa vuorokaudessa. Itseäni ei haittaa jos jokin näistä vauva-ajan lukuisista imetyskerroista ei tapahtuisi "omassa rauhassa" "vauvaan syventyen" "äidin ja vauvan yhteisenä hetkenä". Jos jotakuta häiritsee se, etten aina etsiydy eristyksiin imettämistä varten, niin ongelma on hänen omansa. Imettäminen on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Siitä ei kukaan normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen voi loukkaantua!
No, ET:llä ei kyllä ollut lapsia leffassa. Ehkä se imettäisi samoissa paikoissa kuin äiditkin?
ET imettää varmaan kotiplaneetalla
Ekana tulee mieleen et omien vanhempieni tai sukulaisteni nähden en pystyisi imettämään. En toki muutenkaan julkisilla paikoilla.
En tiedä minkä vuoksi joku ei voi pysyä aiheessa. Kaikki tietää ettei ET imetä missään. Kumma kun pitää ottaa joku avaruusolio mukaan juttuun.
Mä olen imettänyt kirkossa vihkitilaisuudessa. Oman siskon häät, vauva 3 vkoa, etupenkki omien vanhempien ja miehen vieressä, huivilla peitettynä. En todellakaan olisi halunnut missata siskoni vihkimisestä mitään, enkä myöskään häiritä tilaisuutta huudattamalla vauvaani. Enkä usko imetyksen häirinneen myöskään Jumalaa, itsehän on naisen rinnat tällaiseksi luonut ;)
Ei ET ainakaan siinä leffassa imettänyt.
Eikö yksi leffakliseekin ole, että kirkossa on aina yksi nainen vauva tissillä? Joten miksi ei kirkossa, kun se ei edes jenkeissä ole kauhistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En imettäisi vessassa.
Deal with it, bitches.
Hyi mikä asenne. Ei edesauta myönteistä suhtautumista imetysäiteihin.
Homoille tuttua sanastoa käytetty varmaan vaan että viesti menisi perille.
Joku sanoi sallikaa lasten tulla minun luokse. Tarkoittiko se, ettei kuitenkaan nälkäisenä saisi tulla?
Vierailija kirjoitti:
Joku sanoi sallikaa lasten tulla minun luokse. Tarkoittiko se, ettei kuitenkaan nälkäisenä saisi tulla?
Se joku ei sanonut, että sallikaa lasten tulla tyköni imettäjän kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vessassa.
Teiniangstiaaaa! \,,,/
En todellakaan imetä muualla kuin kotona! Muualla pullo käytössä. Haluan ottaa muutkin ihmiset huomioon, mitä suurin osa ei tee!
Mä en kyllä ajattele, että imetyksen pitää olla rauhallinen hetki lapsen ja äidin välillä. Höh. Kyllä itsekin osallistun ruokaillessani muiden kanssa keskusteluun, miksei vauvakin saa olla silloin mukana? Minusta on piiiitkästytttävääää imettää vauvaa "rauhassa", sen sijaan mulle ei ole mikään ongelma imettää jutellen samalla muille tai ainakin kuunnellen heitä samalla kun vauva on tissillä tai olla paikassa, jossa kulkee tai on ihmisiä. Imetin täysimetyksellä kahta lasta 6kk (yhteensä 1v 5kk ikään asti) enkä koe, että enää sellainen yli 4-kuinen ainakaan on pakko eristää äidin rauhaan syömään. Ja olin 35v esikoisen syntyessä, enkä ihan mikään tyttönen.
Äskeinen pitkän sepustuksen kirjoittaja