Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään paikkaa missä ET imettäisi?

Vierailija
02.01.2016 |

Imettäisitkö kirkossa hääseremonian aikana? Ravintolaillallisella, jolla olisi esimiehesi mukana?

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessassa piilossa häpeillen en imettäisi.

En ole imettänyt vessanpytyllä, mutta hotellin ravintolan naistenhuoneessa kyllä. Koska halusin rauhallisen paikan ja tilan.

Tuntuu, että kaikki nykyäidit ei tajua eroa siinä, että halutaan rauhallinen paikka imetykselle, tai että hävetään tissin esiin kaivamista. En ole ikinä kainostellut saati häpeillyt imetystä. Mutta tottakai myös vauvan syömärauhaa, ja äidin ja lapsen yhteistä hetkeä on kunnioitettava, ja siihen haettava oma tila ja hetki. Ehkä sitten tosiaan löytyy niitäkin, joille se hetki tarkoittaa jotain esiintymishetkeä. Jos on kasvanut kulttuurissa jossa kaikki postataan instaan ja faceen, ja elämän sisältö on lähinnä olla esillä, niin sitten. Todelliset hetket kuitenkin jaetaan kontaktissa oman lapsen kanssa eikä niitä voi toiset nähdä kuitenkaan, eikä tarvitsekaan.

Mä en kyllä ajattele, että imetyksen pitää olla rauhallinen hetki lapsen ja äidin välillä. Höh. Kyllä itsekin osallistun ruokaillessani muiden kanssa keskusteluun, miksei vauvakin saa olla silloin mukana? Minusta on piiiitkästytttävääää imettää vauvaa "rauhassa", sen sijaan mulle ei ole mikään ongelma imettää jutellen samalla muille tai ainakin kuunnellen heitä samalla kun vauva on tissillä tai olla paikassa, jossa kulkee tai on ihmisiä. Imetin täysimetyksellä kahta lasta 6kk (yhteensä 1v 5kk ikään asti) enkä koe, että enää sellainen yli 4-kuinen ainakaan on pakko eristää äidin rauhaan syömään. Ja olin 35v esikoisen syntyessä, enkä ihan mikään tyttönen.

Äskeinen pitkän sepustuksen kirjoittaja

Vierailija
42/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

41 oli siis 36.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vessa on ainoa ehdoton no-no. Mutta joku ehti sen jo mainita.

Kirkossa imettäminen on mielestäni ok, rauhoittaa vauvaa.

Jos pomo olisi vauvani kanssa samassa ruokapöydässä, niin kyseessä olisi pakko olla vapaa-ajan tilaisuus. Pomo on itsekin kolmen aikuisen lapsen äiti, imettänyt varmaan itsekin.

Hmm, miksi vessa on ehdoton no-no?

Syötkö itse usein pöntöllä istuessasi?

No haloo, syötkö SÄ usein maaten kokin sylissä?!

Vierailija
44/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi imettää kirkossa, kun olen mies, mutta kerran teininä runkkasin kirkossa. Luonnollistahan sekin on.

Vierailija
45/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metrossa

Vierailija
46/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään, todellakaan. Varsinkaan julkisesti

Vierailija
47/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvaa imetetään suurin piirtein 8-20 kertaa vuorokaudessa. Itseäni ei haittaa jos jokin näistä vauva-ajan lukuisista imetyskerroista ei tapahtuisi "omassa rauhassa" "vauvaan syventyen" "äidin ja vauvan yhteisenä hetkenä". Jos jotakuta häiritsee se, etten aina etsiydy eristyksiin imettämistä varten, niin ongelma on hänen omansa. Imettäminen on vain ja ainoastaan positiivinen asia. Siitä ei kukaan normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen voi loukkaantua!

Vierailija
48/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ET:llä ei kyllä ollut lapsia leffassa. Ehkä se imettäisi samoissa paikoissa kuin äiditkin?

Vierailija
49/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET imettää varmaan kotiplaneetalla

Vierailija
50/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana tulee mieleen et omien vanhempieni tai sukulaisteni nähden en pystyisi imettämään. En toki muutenkaan julkisilla paikoilla.

Vierailija
51/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä minkä vuoksi joku ei voi pysyä aiheessa. Kaikki tietää ettei ET imetä missään. Kumma kun pitää ottaa joku avaruusolio mukaan juttuun.

Vierailija
52/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen imettänyt kirkossa vihkitilaisuudessa. Oman siskon häät, vauva 3 vkoa, etupenkki omien vanhempien ja miehen vieressä, huivilla peitettynä. En todellakaan olisi halunnut missata siskoni vihkimisestä mitään, enkä myöskään häiritä tilaisuutta huudattamalla vauvaani. Enkä usko imetyksen häirinneen myöskään Jumalaa, itsehän on naisen rinnat tällaiseksi luonut ;)

Vierailija
53/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessassa.

Vierailija
54/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ET ainakaan siinä leffassa imettänyt.

Vierailija
55/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö yksi leffakliseekin ole, että kirkossa on aina yksi nainen vauva tissillä? Joten miksi ei kirkossa, kun se ei edes jenkeissä ole kauhistus.

Vierailija
56/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En imettäisi vessassa.

Deal with it, bitches.

Hyi mikä asenne. Ei edesauta myönteistä suhtautumista imetysäiteihin.

Homoille tuttua sanastoa käytetty varmaan vaan että viesti menisi perille.

Vierailija
57/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku sanoi sallikaa lasten tulla minun luokse. Tarkoittiko se, ettei kuitenkaan nälkäisenä saisi tulla?

Vierailija
58/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku sanoi sallikaa lasten tulla minun luokse. Tarkoittiko se, ettei kuitenkaan nälkäisenä saisi tulla?

Se joku ei sanonut, että sallikaa lasten tulla tyköni imettäjän kanssa.

Vierailija
59/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vessassa.

Teiniangstiaaaa! \,,,/

Vierailija
60/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan imetä muualla kuin kotona! Muualla pullo käytössä. Haluan ottaa muutkin ihmiset huomioon, mitä suurin osa ei tee!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yhdeksän