Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin kaikkeen voi työllistyä ns. venäjän yhteiskunnan ja kulttuurin asiantuntija?

Vierailija
02.01.2016 |

Otsikossa tuo pääkysymys. Eli en nyt puhu pelkästään venäjän kieltä osaavasta, vaan esim. sosiologiassa venäjän yhteiskuntaan perehtyneestä ihmisestä

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku virallinenkin koulutus kun tuo ns ei sitä taida olla...

Vierailija
2/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin ulkomaankauppaan vienti- tai tuontipuolelle. Tät äon paljon edim erlintarviketeollisuuden alalla (edelleen), metsäalalla, ja rakennusteollisuudessa.

Tietty erilaisiin ulkoolitiikkahommiin ja jörjestöpuolelle myös, mutta rahahan on helpommin tarjolla teollisuudn ulkomaankaupassa.

Niin, ja ei tullaista pysty opiskelemaan ilman kielitaitoa, eli kielitaito on varmasti hyvä, vaikka ei kielentutkimudtw opiskelisikaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla joku virallinenkin koulutus kun tuo ns ei sitä taida olla...

siis ooksä joku ns. fiksu

Vierailija
4/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aleksanteri-instituuttiin tai mikä se on. 

Se mikä sanoo aina, että Venäjä havittelee suurvalta-aseman palauttamista. Vaikka samaan aikaan maa käy kahta sotaa samaan aikaan - yksin koko "länttä" vastaan. Millainenhan saatana se olis jo vielä olisi suurvalta kun nyt jo pyörittää kansainvälistä rulettia tohon malliin :D

Vierailija
5/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoasiainhallintoon, Suomen Pankkiin, pääesikuntaan, rajavartiolaitokseen, sellaisiin yrityksiin, joilla on on isot intressit Venäjällä.

Vierailija
6/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin palkata sut luennoimaan mulle aiheesta, maksan 10 euroa tunnilta.

Vierailija
7/7 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näihin edellä mainittuihin paikkoihin vaaditaan jokin virallinen koulutus, en minäkään niihin pääse vaikka 8 eri kieltä puhunkin ja olen asunut useammassa eri maassa...virallinen koulutukseni kun on jotain ihan muuta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän