Miksi se sipuli pitäs hakata niin pieneks silpuks?
Mä ainakin laitan pienen sipulin neljään osaan ja isomman ehkä kuuteen, max. kahdeksaan.
Kommentit (13)
No miksi ei voi laittaa, kuten haluaa?
Onko olemassa joku laki, joka määrää asian🙄
Ei ole pakko. Voi laittaa sipulin sellaisena kuin haluaa. Pakasteena tosin on minineliöinä.
Miksi ja miksi!! No ei miksikään, viipaloi se sipulis vaikka yhteen osaan, siihen mitään määräyksiä ole olemassa. Niinkuin tuola jo kommentoitiin niin lyö siihen kokonaisen sipulin ympärille jauhelihaa ja tee yks iso lihapulla, jos huvittaa.
Aina joku helvetin tyhmä ongelma jollain
Se jakautuu muun sapuskan sekaan tasaisemmin, kun sipuli on silputtu ihan pieneksi. Itse en ainakaan tykkää syödä sipuliklönttejä.
Minkä tähden sää pilkot ne niin moneen osaan.
Minä laitan aina kokonaisena.
Johan ne siitä hajoo ja kuivuu grillissä jos pilkottu.
Miksi hakkaat? Hanki kunnon terävä veitsi ja leikkaa pieneksi.
Vierailija kirjoitti:
Aina joku helvetin tyhmä ongelma jollain
Älä muuta sano! Joku on pohtinut viikon sipulin pienimistä ja luullut että se pitää pakosti silputa atomin kokoisiksi paloiksi. Sitten tullaan kysymään palstalta että miksi, miksi se pitää pieniä niin pieneksi. Että mäpä en pienistä, laitan vaan neljään osaan ja voimaannun. Huoks.
Laiska ei jaksa hienontaa sipulia. Tästäkin joku yrittää saada keskustelua aikaiseksi.
Ihmettelen kun ruokaohjelmissa sipulit aina silputaan niin pieneksi silpuksi, että yhtä hyvin ne voisi soseuttaa monitoimikoneessa. - Eri -
Vierailija kirjoitti:
Ihmettelen kun ruokaohjelmissa sipulit aina silputaan niin pieneksi silpuksi, että yhtä hyvin ne voisi soseuttaa monitoimikoneessa. - Eri -
Siinä toinen ihmettelijä.
Mä pääsen paljon helpommalla kun silppuan terävällä veitsellä sen sipulin huit hait, emmä tarvi sipulisosetta monitoimikoneessa tehtynä. Kauhee homma putsata.
Lienet idiootti, etkö olekin? Saat toki syödä sipulisi vaikka kokonaisina, mutta se silputtu sipuli kypsyy vähemmällä vaivalla kuin ne isot lohkot, se sopii sinne ruokiin ja kastikkeisiin jne. paremmin kuin ne isot lohkot, eikä se ole ongelma kenellekään muulle, kuin idiooteille jotka eivät osaa eivätkä kykene, eivät omista terävää veistä eivätkä terävää päätä. Kaikilta muilta se sujuu lähes automaattisesti, esim itse kun teen tiettyjä ruokia, silppuan kilon sipuleita vartissa ravintola-tasoiseksi rouheeksi.
Laitappa lihapullataikinaan sen kokoisina