Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mitään paikkaa missä ET imettäisi?

Vierailija
02.01.2016 |

Imettäisitkö kirkossa hääseremonian aikana? Ravintolaillallisella, jolla olisi esimiehesi mukana?

Kommentit (75)

Vierailija
1/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm, miksi pomoni ja vauvani olisivat samaan aikaan jossain paikalla?

Vierailija
2/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisella paikalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En imettäisi vessassa.

Deal with it, bitches.

Vierailija
5/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niin verisesti loukkaantuisin, jos kutsu linnanjuhlille ei sisältäisi myös 3-v lastani, joka (luonnollisesti) syö vielä rintamaitoa. Kyllä on minun oikeuteni imettää siellä kättelyjonossa. Sauli ja Jenni odotelkoot, että tämä mamma saa sen maailman tärkeimmän elämäntehtävänsä suoritettua!

Vierailija
6/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin etten imettäisi munkkiluostarissa, mutta asialle ei silloin oikein ollut vaihtoehtoja (bussi tunnin myöhässä). Istuin kuitenkin ovelasti madonna- kuvan edessä olevalla penkillä, kuvassa madonna teki arvaatte kai mitä  :D

Vierailija
7/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit esiin! Kerrankin femistikampanja, jossa lassukkakin voittaa. \o_

Vierailija
8/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuskin imettäisin hääseremonian tai hautajaisseremonian tai edes imetysseremonian aikana samassa tilassa kuin missä seremonia tapahtuu. Samaan aikaan ehkä, jos lapsen tarve vaatii, mutta jossain viereisessä tilassa.

Ravintolaillallisellakin voisin imettää, en tosin ruokapöydässä, mutta jossain sivussa.

Muutenkaan en imettäisi ehkä ruokapöydässä.

Mutta lentokoneessa voisin imettää, ja bussissa, metrossakin. Mieluiten toki yritän löytää lapselleni ja itselleni jonkun rauhallisen tilan, jossa ei ole liikaa häiriötekijöitä. Meidän näkyvyytemme ei ole oleellinen asia, mutta tilan ja tilanteen rauhallisuus kyllä on. Lapsen ruokailutilanne on hänen hetkensä, haluan olla siinä läsnä.

Vierailija
9/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkisessa vessassa en imettäisi. Pomoni läsnäollessa olen imettänyt, kun olin näyttämässä vauvaa työpaikalla, kaikki naisia ja pomolla itselläänkin pieniä lapsia, ei ollut tippaakaan kiusallista. 

Vierailija
10/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin tuolla kirkossa, tuskin muuta sellaista paikkaa on, jonne siis ylipäänsä vauvan mukaani ottaisin, että jättäisin imettämättä.

Vierailija
11/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan sen pyörän selässä millä se lensi kuuhunkin?

Vierailija
12/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen imettänyt vain kotona, anopilla sekä äitini luona. Ja kerran häissä, huoneessa, joka oli tarkoitettu morsiamelle. Hänen luvallaan ja kehoituksestaan toki. En ole koskaan imettänyt julkisella paikalla. Ihan siksi, että en itse kokenut sitä mukavaksi. Muiden imettäminen ei ole häirinnyt koskaan millään tavalla, joskus olen jopa ollut kateellinen siitä, miten helposti ja huomaamattomasti se käy.

Vierailija
13/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vessa on ainoa ehdoton no-no. Mutta joku ehti sen jo mainita.

Kirkossa imettäminen on mielestäni ok, rauhoittaa vauvaa.

Jos pomo olisi vauvani kanssa samassa ruokapöydässä, niin kyseessä olisi pakko olla vapaa-ajan tilaisuus. Pomo on itsekin kolmen aikuisen lapsen äiti, imettänyt varmaan itsekin.

Vierailija
14/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hautajaisissa en imettänyt kirkossa enkä muistotilaisuudessa. Poistuin vauvan kanssa sivummalle imettämään, kun tarve vaati. Muulloin en kokenut tarvetta piilotella ko tapahtumaa.

Vierailija
15/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On imetetty mm. hautajaisissa. Eipä siellä ketään häirinnyt ja pyörätuoliin siirtyminen, juuri heränneen vauvan itku ja muiden apu siinä lähiomaisen siunausta odotellessa olisi näkynyt enemmän.

Vierailija
16/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En imettäisi vessassa.

Deal with it, bitches.

Hyi mikä asenne. Ei edesauta myönteistä suhtautumista imetysäiteihin.

Vierailija
17/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pomo olisi vauvani kanssa samassa ruokapöydässä, niin kyseessä olisi pakko olla vapaa-ajan tilaisuus. Pomo on itsekin kolmen aikuisen lapsen äiti, imettänyt varmaan itsekin.

Hmm, miksi vessa on ehdoton no-no?

Vierailija
18/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Julkiset paikat.

Vierailija
19/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en lähtisi imetettävän vauvan kanssa esim. hienoon ravintolaan syömään ellei siellä ois varmasti rauhallista omaa tila sille toimituksele, kirkkosaliin keskeiselle paikalle häissä, hautajaisissa jne. En imettäisi myöskään kauppakeskuksessa keskellä käytävää, kaupan kassalla, liukuportaissa jne.

Vierailija
20/75 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hmm, miksi vessa on ehdoton no-no?

Kuinka surkeissa paikoissa käyt syömässä, jos saatat tilata ruoka-annoksesi paskaiseen julkiseen käymäläänkin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi