Raju riita miehen kanssa
Neuvoja kaipaan. Ajatukset niin sekaisin. Meillä oli riita miehen kanssa ja meillä oli erotilanne. Mies oli pakkaillut tavaransa kasaan ja olin auttanut häntä pakkaamisessa. Olin tuohtuneessa tilassa. Hän oli siirtänyt tavaransa eteiseen, pääosin siis vaatteita pusseissa mutta myös pieni taulutv eteisen lattialla ja yhdessä pussissa oli mm. hänen läppärinsä. Olin vihainen ja tuohtuneessa tilassa ja mä kaadoin jalallani hänen tv:n joka oli lattialla ja heitin vaatteita rappukäytävään "Nyt kun lähdet mä en haluu enää ikinä nähdä sua" raivosin. Heitin myös sen pussin jossa oli hänen läppäri ja siitä hän sai kopin. Jatkoin vaatteiden heittelyä ja sitten hän tuli mua kohti ja heitti mut seinään. Seinän vieressä oli puinen rahi ja mua todella sattui osua siihen. Kuitenkin nousin vielä ja heitin taas vaatteita ulos. Sitten mies toisti saman uudestaan ja heitti mut toistamiseen seinään samaan kohtaan. Sen jälkeen häipyi tavaroineen. Mulle tuli mustelmia ympäri kehoa ja haava. Jälkeen päin noin puoli tuntia myöhemmin hän laittoi mulle viestin jossa syyllisti mua tapahtuneesta että hänellä oli oikeus toimia niin lain mukaan kun omaisuuttaan saa puolustaa jos joku uhkaa. Hänen mukaansa hänen tvseen ei tullut enää kuvaa (jännä juttu miten sen tietää vaikka tv:n kaukosäädin jäi meille), läppäristä hajosi jokin pieni osa ja kuulemma nahkatakki repesi. Nahkatakki hänen päällänsä repesi ehkä korkeintaan siinä rytäkässä kun kävi muhun käsiksi. Olin varmaan suuri uhka hänen vaatteille. Hän sanoi että jos teen rikosilmoituksen joudun itse maksumieheksi ja syytteeseen.
Kommentit (65)
Sulle ei tullut naarmuakaan, mutta miehen tavaroita on sökönä.
Aika hankalan kuuloinen juttu kaikkiaan ja tässä on nyt vain aapeen versio. Uskon, että tilanne on ollut uhkaava ja stressaavakin, mutta kyllähän hysteerisiäkin ihmisiä läppäistään poskelle, jotta tulisivat tolkkuihinsa. Onko mies siis pyrkinyt vain turvaamaan omaisuutensa (ja itsensä) tyrkkäämällä aapeeta, vai onko ollut tarkoitus satuttaa? Eihän miehellä ole ollut kauheasti vaihtoehtoja, joko katsoa vierestä kun omaisuus menee pirstaleiksi tai pysäyttää nainen jotenkin. Toki mies olisi voinut toimia toisinkin, mutta niin olisi aapeenkin pitänyt säilyttää hermonsa koko tilanteen ajan eikä antautua tunteiden valtaan ja alkaa hajoittaa paikkoja.
En siis hyväksy väkivaltaa yleisesti ottaen, mutta koska maailma ei ole mustavalkoinen on lievä voiman käyttö joskus paikallaan ja tarpeellista.
Sika mies. Idiootti mies kun ei osannut pitää näppejään erossa naisesta, vaan hönki rakkaiden pikku tavaroittensa perään. Niistä se ois voinut laittaa laskun aloittajalle, jos ois ollut kypsä, mitä koittaa esittää.
Kamala mies kertakaikkiaan.
Aloittajan käytökseen en ota kantaa sinänsä, mutta ymmärrän tulistumisen, aphan ei käynyt mieheen kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Love is on the air .... :)
in !! daiju!!!!
Oiskin käyttänyt vaan vähän voimaa. Vähempikin ois riittänyt. Oon kuitenkin 40kg pienempi kokoinen kuin hän. Harmittaa koko tämä juttu. En ole ylpeä omasta toiminnastani mutta kyllä satuttaa se miten mies vastasi siihen :( ja miten sen tapahtuneen jälkeenkin on kohdellut ylimielisesti.