Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Otin maksun seksistä :-o

Vierailija
13.02.2006 |

Olen ihan tavallinen nainen, jolla ei edes ole kovin montaa kumppania elämäni aikana (5 kpl). Viime viikonloppuna olin pubissa aikaa viettämässä kavereitteni kanssa. Kaverini lähtivät yökerhoon ja mä päätin lähteä kotiin kunhan saan olueni juotua. Siinä kun yksin istuin, tuli tyylikäs mies juttelemaan. Melko pian kysyi, että paljonko. En tiedä, mikä muhun meni, mutta päätin lähteä leikkiin mukaan ja heitin hinnan. Mies oli sellainen, jonka kanssa olisin voinut viettää yhden illan jutun anyway. Ajatus rahastamisesta oli kiihottava ;) Menimme hotelliin ja sekstailimme noin tunnin ajan. Jotenkin se, että perin maksun, sai mut villiintymään ja jäi hyvät muistot illasta.

Onpahan tämäkin nyt koettu :) En sano, että tekisin tuota toiste, mutta mukava kokemus oli. Varmasti mies vaikutti asiaan, hän oli niin herrasmies ja fiksu.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan ole tekoani toistanut, mutta nyt olen yllättäen joutunut pieneen rahapulaan. Huomaan pyöritteleväni koko ajan mielessäni sitä vaihtoehtoa, että myisin seksiä. Eka kerta oli hyvä kokemus, joten senkin takia kiehtoo. Toisaalta varmasti jos enemmän tekisi, tulisi myös huonoja kokemuksia.

Tuolleen se toimi, ettei mulla ollut tarvetta myydä seksiä, mutta tilaisuus tuli ja sen käytin. Mutta että jos lähtisi siitä, että tarvitsisin rahat ja tähtäisin tienaamiseen..

Kokemuksia? Neuvoja?

Mikään katastrofaalinen rahatilanne minulla ei ole, mutta helppo raha houkuttaa.

Vierailija
22/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...miten vähän itseänne arvostatte. En voi muuta sanoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran risteilyllä joku mies tuli kysymään, jos sadalla eurolla tulisin hänen ja tyttöystävänsä kaveriksi. En suostunut.

Vierailija
24/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

y periaatteessa..

Vierailija
25/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo viimeisin viestisi paljasti jutun keksityksi ;-)

Vierailija
26/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen oikea AP enkä todellakaan miettimässä rahan ottamista seksistä tienatakseni. Tuskin homma olisi yhtään nautittavaa, jos siihen tulisi " pakko tienata" -lisä.

Enpä tosiaan oo tehnyt tuota toiste, vaikka olen leikitellyt ajatuksella. Eipä ole tullut vastaavaa tilannetta eteen enkä ole sellaista hakenutkaan. Toisaalta ajatus kiihottaa, toisaalta en haluaisi pilata kaunista muistoa aiheesta (toinen kerta ei kenties yhtä hyvä?). Jotenkin se maksu tuo siihen oman kiksinsä, jota ei normi yhdenillanjutuissa oo.

Vierailija
27/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävää..

Vierailija
28/28 |
14.11.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kerran risteilyllä joku mies tuli kysymään, jos sadalla eurolla tulisin hänen ja tyttöystävänsä kaveriksi. En suostunut.