LA Syyskuu 2016
Tervetuloa höpisemään odottajat, joiden laskettu aika on syyskuussa 2016 :)
Kommentit (70)
Moikka! Täällä 26-vuotias pääkaupunkiseudulta odottelee esikoista. Kuukautiset toista vuotta poissa urheilun? vuoksi. Lääkärissä kävin päivää ennen plussausta itkemässä hedelmättömyyttäni....:D La 15.9. Varhaisultralla katsottuna. Nyt kuvotusta etenkin aamuisin sekä vatsakipu ollut.
Nimeni jo ylläolevalle laitoin :) onko muita Vantaan suunnalta?
Moikka, olisin kanssa kiinnostunut fb ryhmästä? LA on 6.9. Kuinka pääsen/löydän ryhmän? :)
Heippa! Täällä LA 30.9 ja toisen lapsukaisen odottaja Tuusulasta :) Ensimmäistä lasta saatiinkin odotella muutama vuosi ja nyt kävi ihana tuuri, kun toinen ilmoitti tulostaan melkein heti imetyksen lopetettua<3 Esikoinen siis 9kk. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ens viikolla neuvola ja nyt viikkoja 7+3.
Täällä on niin hiljaista, että kaikki varmaan ovat FB:ssä...
Johanna.ho kirjoitti:
Moikka! Täällä 26-vuotias pääkaupunkiseudulta odottelee esikoista. Kuukautiset toista vuotta poissa urheilun? vuoksi. Lääkärissä kävin päivää ennen plussausta itkemässä hedelmättömyyttäni....:D La 15.9. Varhaisultralla katsottuna. Nyt kuvotusta etenkin aamuisin sekä vatsakipu ollut.
Nimeni jo ylläolevalle laitoin :) onko muita Vantaan suunnalta?
Moikka! Olen itse 27v esikoisen odottaja, myös Vantaalta :) Kuulutko kumpaankaan FB ryhmään? Itse olen tuossa ensimmäisessä :)
Täältä löytyisi kanssa uusi syyskuun odottaja.. LA 28.9. Tarkoitus olisi synnyttää kätilöopistolla.
Hieman on tämä alku takunnut jatkuvan pahan olon takia ja eron. Lapsia on ennestään iso liuta joten ei tämä uutta minulle ole. Uutta on se ettei tässä olekaan sitä puolisoa tukemassa.
Nyt on facebookkiin perustettu uusi ryhmä ensisynnyttäjille! :) eli kaikki ensisynnyttäjät rohkeesti liitttymään! Löytyy haulla " ensivauvat syyskuu 2016 "
Heippa kaikki odottavat äitylit, jotka olette käyneet äitiysneuvolakäynnillänne Lapset puheeksi- keskustelun!
Teemme opinnäytetyötä, johon tarvitsemme kokemuksianne Lapset puheeksi- keskustelusta äitiysneuvolassa. Jos kiinnostuit, laita rohkeasti sähköpostia ja osallistu tutkimukseemme. Kiitos jo etukäteen! :)
S.posti: tuuli_sopiva@hotmail.com
Ystävällisin terveisin,
Anne, Annette, Sofia ja Elena
Oulun ammattikorkeakoulu, sosiaali- ja terveysalan yksikkö
Myös toinen ryhmä on tehty joka on salainen :) jos sinne haluaa ne ketkä ei tuohon toiseen salaiseen päässyt niin laittakaa sähköpostilla linkki profiiliinne: fbryhma@luukku.com