Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

LA Syyskuu 2016

01.01.2016 |

Tervetuloa höpisemään odottajat, joiden laskettu aika on syyskuussa 2016 :)

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
01.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös toinen ryhmä on tehty joka on salainen :) jos sinne haluaa ne ketkä ei tuohon toiseen salaiseen päässyt niin laittakaa sähköpostilla linkki profiiliinne: fbryhma@luukku.com

62/70 |
02.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka! Täällä 26-vuotias pääkaupunkiseudulta odottelee esikoista. Kuukautiset toista vuotta poissa urheilun? vuoksi. Lääkärissä kävin päivää ennen plussausta itkemässä hedelmättömyyttäni....:D La 15.9. Varhaisultralla katsottuna. Nyt kuvotusta etenkin aamuisin sekä vatsakipu ollut.

Nimeni jo ylläolevalle laitoin :) onko muita Vantaan suunnalta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
63/70 |
03.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka, olisin kanssa kiinnostunut fb ryhmästä? LA on 6.9. Kuinka pääsen/löydän ryhmän? :)

Vierailija
64/70 |
13.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouluneito laita sähköpostia fbryhma@luukku.com niin lisään sit ryhmään :)

65/70 |
15.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa! Täällä LA 30.9 ja toisen lapsukaisen odottaja Tuusulasta :) Ensimmäistä lasta saatiinkin odotella muutama vuosi ja nyt kävi ihana tuuri, kun toinen ilmoitti tulostaan melkein heti imetyksen lopetettua<3 Esikoinen siis 9kk. Toivottavasti kaikki menee hyvin! Ens viikolla neuvola ja nyt viikkoja 7+3. 

Vierailija
66/70 |
22.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on niin hiljaista, että kaikki varmaan ovat FB:ssä...

67/70 |
19.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna.ho kirjoitti:

Moikka! Täällä 26-vuotias pääkaupunkiseudulta odottelee esikoista. Kuukautiset toista vuotta poissa urheilun? vuoksi. Lääkärissä kävin päivää ennen plussausta itkemässä hedelmättömyyttäni....:D La 15.9. Varhaisultralla katsottuna. Nyt kuvotusta etenkin aamuisin sekä vatsakipu ollut.

Nimeni jo ylläolevalle laitoin :) onko muita Vantaan suunnalta?

Moikka! Olen itse 27v esikoisen odottaja, myös Vantaalta :) Kuulutko kumpaankaan FB ryhmään? Itse olen tuossa ensimmäisessä :)

Vierailija
68/70 |
23.02.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä löytyisi kanssa uusi syyskuun odottaja.. LA 28.9. Tarkoitus olisi synnyttää kätilöopistolla.

Hieman on tämä alku takunnut jatkuvan pahan olon takia ja eron. Lapsia on ennestään iso liuta joten ei tämä uutta minulle ole. Uutta on se ettei tässä olekaan sitä puolisoa tukemassa.

69/70 |
07.03.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on facebookkiin perustettu uusi ryhmä ensisynnyttäjille! :) eli kaikki ensisynnyttäjät rohkeesti liitttymään! Löytyy haulla " ensivauvat syyskuu 2016 "

70/70 |
21.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki odottavat äitylit, jotka olette käyneet äitiysneuvolakäynnillänne Lapset puheeksi- keskustelun!

Teemme opinnäytetyötä, johon tarvitsemme kokemuksianne Lapset puheeksi- keskustelusta äitiysneuvolassa. Jos kiinnostuit, laita rohkeasti sähköpostia ja osallistu tutkimukseemme. Kiitos jo etukäteen! :)

S.posti:     tuuli_sopiva@hotmail.com

Ystävällisin terveisin,  

Anne, Annette, Sofia ja Elena

Oulun ammattikorkeakoulu, sosiaali- ja terveysalan yksikkö