LA Syyskuu 2016
Tervetuloa höpisemään odottajat, joiden laskettu aika on syyskuussa 2016 :)
Kommentit (70)
Hienoa jos saataisiin faceryhmä jossa tosiaan jäsenetkin salattu muilta kuin ryhmään kuuluvilta :)
Turvotusta, hajuaisti herkillä sekä nipistelyä ja kevyttä vilhontaa välillä.
Teema kirjoitti:
Hienoa jos saataisiin faceryhmä jossa tosiaan jäsenetkin salattu muilta kuin ryhmään kuuluvilta :)
Turvotusta, hajuaisti herkillä sekä nipistelyä ja kevyttä vilhontaa välillä.
Tuo ryhmä minkä tein, niin on juuri sellainen salainen 😊
Täällä myös oireita piisaa ja voimakkaimpana kova huimaus! Salmiakki auttaa jonkin verran mutta aika varovainen saa olla kokoajan. Lisäksi palelen tosi kovin jatkuvasti ja tämä kova pakkasviikko ei oo todellakaan auttanut asiaan 😀 No hyvän asian puolesta mitä vaan. :)
Täällä oireina toistaiseksi lähinnä tavallista kipeämmät rinnat (tätäkään ei kyllä huomaa oikeastaan ellei niitä tarkoituksella "möyhi") ja menkkamaiset möyrinnät jotka eivät kyllä varsinaisesti rauhoita mieltä näillä viikoilla, tosin jälkimmäiset hiukan hellittäneet eilen ja tänään. Sitten ihan yksittäisinä oireina ollut huimausta ja pientä etovaa oloa, viluttaa välillä mutta näillä säillä voi johtua muustakin (kyselen jatkuvasti mieheltäkin onko täällä asunnossa hänen mielestään kylmä, ihan vain että tietäisin onko kyseessä oire vai viileä kämppä. :D)
Oireina itellä on ainaki tissien kipuilu ja mankkamainen julinta. Pitää kuitenkin pysyä positiivisella asenteella!!
Itsekin voisin liittyä sinne fb ryhmään,mutta en halua että kukaan näkee mun olevan siellä?
Ainiin La itellä olis 19.9 :)
Millä viikoilla aiotte kertoa raskaudesta? Itse paljastan nt-ultran jälkeen luultavasti. :)
Täällä oireina väsymys, palelu, tissit arat ja turvoksissa alamahaa nippailee ja jomottaa ja mieli aivan sekasin. Hermo menee jatkuvasti tai sit ei muute vaan tajua mitää. Ja nyt iski vielä kauhee räkätauti.
Tiitu21
laita mulle vaan sähköpostia 😊 tuo ryhmä ei näy kun siellä oleville.
Voisin olla myös kiinnostunut siitä fb-ryhmästä :)
Itsellä on ollut oireina pientä kuvotusta ja huomaan että ruokahalu on kasvanut ja rinnat on arat. Viime raskaudessa hajuaisti herkistyi tosi nopeasti mutta vielä sitä ei ole tullut. Sillon kaikki hajut (esim bussissa hajuvedet, tupakoijat..) haisi tosi pahalle ja keskenmenoa aloin epäillä kun kaikki oireet loppu ja sitten alkoikin se vuoto. Kauhean vaikea nyt iloita, joillekkin ihmiselle olen kyllä jo kertonut.
Joo laitoin sähköpostia 😁
Mullaki tuntuu että koko ajan on nälkä! Yölläki on saanu käyä jääkaapilla roikkuu ku niin on muka iso ruokahalu. :) Ja se on jännä et heti ku raskautuu,niin alan näkemään ihan omituisia unia :D
Moikka! Täällä myös laskettu aika syyskuussa, nettilaskurin mukaan 18.9. Tämä olisi meidän toinen lapsi, ja mulla ikää 30 v. Tulen mieluusti myös mukaan face-ryhmään, laitan meiliä. :)
Moi! Olen 30v ja odotan ensimmäistä lasta ja mulla on laskettu aika 4.9. laskureiden mukaan. Oireina on jatkuvaa pahoinvointia, rintojen arkuutta ja väsymystä. Fb ryhmä kiinnostaa, pistän sähköpostia :)
Jokos on ekat neuvolat varattuna? tää raskaus tuntuu niin oudon vähäoireiselta edellisiin verrattuna. Ei eea ole huonoo oloa apua. :O
Heippa
Liityn seuraan! Eilen testattu plussa, viikkoja ehkä 4+1.
Laitan sähköpostia, jos fb ryhmään vielä mahtuu :)
Tällä olis 20v ja tänään sain vahvan plussan :) toinen lapsi kyseessä ja la olis 24.9 mut voi olla 1-2 viikkoo aiemminki :'D menkat oli meinaan viimeeks ennen ekaa lasta ni vaikee laskee niiden mukaa :D mut syyskuussa se la tulee olemaa jokatapauksessa ;)
Hei, täällä kaksi kertaa saatu haalea, mutta selkeä plussa. Pari keskenmenoa takana, niin vähän varauksella iloitsen tästä. LA olisi nettilaskureiden mukaan 16.9 eli nyt olisi 5+2 :) meillä on toinen lapsi tulossa, esikoinen on nyt 1v 8kk. Fb-ryhmä olisi kiva, laitan viestiä :)
Täällä meni kesken, joten poistin oman kommenttini.
Heippa! Mahtuuko mukaan vielä? Tuli viikonloppuna testattua muutama haalea plussa ja tänä aamuna oikein selvä plussa. Jos oikein laskin niin la 25.9. Ihan alussa siis vielä. :) ja ikää toisiaan tällähetkellä 20, ja pk-seudulla asustelen. Toivottu ja suunniteltu raskaus.
Ollut todella kovat menkkamaiset alavatsakivut koko viikonlopun ja jatkunut myös tänään. Kauhea pelko, että menee kesken tai jos on kohdunulkoinen..  Täytyy vielä varmaan tk:ssa käydä varmistamassa että onko totta koko raskaus, kun niin "epävarma" olo että olisi tärpännyt tokasta kierrosta jo :) 
syyskuunvauvat@gmail.com
Eli tuonne vaikka sähköposti osoite tai linkki face sivuista.