Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän kiltin ja luotettavan miehen?

Vierailija
01.01.2016 |

Heti kärkeen on sanottava kaikille lassukoille: minä en etsi mitään miljonäärialfaa vaan tälle tytölle kelpaa ihan hyvin ujo ja "parisuhdemarkkinoiden laitamilla" seilaava mies, kunhan mies osaa arvostaa naista kokonaisena ihmisenä.

Olen reilu kolmekymppinen enkä ole vuosiin aktiivisesti etsinyt ketään mutta nyt on ruvennut tuntumaan siltä että haluaisin ihan vakavan parisuhteen kiltin miehen kanssa jonka kanssa voisin perustaa perheenkin. Tuttavapiirin kaikki miehet ovat varattuja, olen töissä naisvaltaisella alalla ja Tinderistäkään en ole vielä löytänyt sopivaa, oikeastaan koko konsepti tuntuu vähän väärältä minulle.

Olen ihan perusnätti nainen, luonteeltani iloinen ja rauhallinen mutten kuitenkaan mikään vässy ja kanssani on helppo tulla toimeen. Kiinnostuksen kohteeni vaihtelevat aika laidasta laitaan ja olen aina tullut hyvin juttuun myös miesten kanssa mutta olen kohdannut nuorempana liian monta kompleksista ja keskenkasvuista poikaa enkä jaksa enää yhtään veivaajia tai pettäjiä.

Kaipaisinkin nyt vinkkejä siihen mistä voisin löytää luotettavan ja mukavan miehen? Ulkonäölle tai yhteiskunnalliselle statukselle en tahdo antaa mitään ennakkorajauksia sillä parinvalinnassa on kuitenkin pitkälti kyse siitä miten kemiat kohtaavat. Olen sinut itseni kanssa ja itsetuntoni on terve enkä pelkää heittäytyä ihan uusiinkin kuvoihin elämänkumppania etsiessä. Tuntuu vain siltä että hyviä miehiä ei tunnu löytyvän mistään.

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisit kuitenkin voinut heti kärkeen mainita, että miehen työllisyys/työllistyminen on erittäin tärkeää. Eihän kukaan mitään miljonääriä etsi, kun ei niitä ole, mutta työssäkäyvää miestä etsii kaikki.

Vierailija
2/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita kuva, niin arvioimme mahdollisuutesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttien ja kunnollisten miesten itsetunto on lytätty silloin 20-30-vuotiaina, kun ylemmän tason miestä etsivät naiset ovat hänet torjuneet tylysti kerta toisensa jälkeen. Sen jälkeen he ovatkin keskittyneet työhön ja liikuntaharrastuksiin. Ehkä lenkkipolulta voit löytää tuollaisen.

Vierailija
4/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit kuitenkin voinut heti kärkeen mainita, että miehen työllisyys/työllistyminen on erittäin tärkeää. Eihän kukaan mitään miljonääriä etsi, kun ei niitä ole, mutta työssäkäyvää miestä etsii kaikki.

En ymmärrä, missä kohtaa luit rivien välistä että tahdon työssäkäyvän miehen? Tässä maassa on yli 200 000 työtöntä joiden joukossa voi hyvinkin olla että joku niistä 125 000 työttömästä miehestä on minun elämänkumppanini.

- Ap

Vierailija
5/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kyseinen miestä etsivä nainen käy itse töissä, ei ole liikaa vaadittu, että miehelläkin on työpaikka! Itse en naisena alkaisi sen enempää elättää miestä kuin eläisi hänen siivelläänkään. Itsekunnioitus!

Vierailija
6/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kilttien ja kunnollisten miesten itsetunto on lytätty silloin 20-30-vuotiaina, kun ylemmän tason miestä etsivät naiset ovat hänet torjuneet tylysti kerta toisensa jälkeen. Sen jälkeen he ovatkin keskittyneet työhön ja liikuntaharrastuksiin. Ehkä lenkkipolulta voit löytää tuollaisen.

Miten lähestyn lenkkipolulla miestä? Lenkkeilen kyllä itsekin mutta tuntuisi aika oudolta mennä jonnekin pururadan reunaan venyttelemään jos vaikka paikalle sattuisi lenkkeilemään joku kiva sinkkumies. Mitä muita liikuntaharrastuksia mainitsemasi kaltaiset harrastavat?

- Ap

Vierailija
7/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten lähestyn lenkkipolulla miestä? Lenkkeilen kyllä itsekin mutta tuntuisi aika oudolta mennä jonnekin pururadan reunaan venyttelemään jos vaikka paikalle sattuisi lenkkeilemään joku kiva sinkkumies. Mitä muita liikuntaharrastuksia mainitsemasi kaltaiset harrastavat?

- Ap

Eräretkeilyä, melontaa, uintia jne. yksilölajeja. Aavistuksen erakoitunut ehkä, koska vanhat kaverit on naimisissa+lapsia, eikä enää jouda harrastuskaveriksi.

Vierailija
8/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverien ja kavereiden puolisoiden kautta. Yksinäisiä miehiä on paljon, mutta kirjoitit ettet haluat kompleksista ja keskenkasvuista. Todennäköisesti sellaisella ei enää kolmekymppisenä ole kaveriporukkaa, ja jos on kovin kompleksinen, ei ole koskaan ollutkaan.

Vierailija
9/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Lähestymällä suoraan. Kysymällä vaikka jotain neuvoa. Tuskin kukaan normaali mies uskaltaa lähestyä venyttelevää naista lenkkipolulla keskellä metsää... mieti nyt vähän!

Vierailija
10/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä, missä kohtaa luit rivien välistä että tahdon työssäkäyvän miehen? Tässä maassa on yli 200 000 työtöntä joiden joukossa voi hyvinkin olla että joku niistä 125 000 työttömästä miehestä on minun elämänkumppanini.

- Ap

Kunhan on koulutus hyvään ammattiin ja hakee aktiivisesti töitä. (Jos ei saa siitä huolimatta moniin vuosiin niin jätät)

Vierailija
11/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä päin?

Vierailija
12/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Uskoisin, että naisen on helpompi lähestyä, koska jokainen mies on otettu, jos mukava naisihminen tulee jutustelemaan. Mutta jos mies lähestyy tuntematonta naista, niin hänet leimataan heti raiskaajaksi.

Vierailija
13/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisen Skotlannista.

Vierailija
14/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko rehellinen itsestäs. Ääni sisälläni sanoo että tarinasi on suurta valetta

Vierailija
15/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi24 treffit deittipalstalta löysin oman mieheni. Kiltti ja naisten kanssa ujo (ei ollut ikinä seurustellut) , lempeä ja hellä. Kunnollinen mies!

Vierailija
16/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ikä kovin tärkeä, hoitokodin vuodeosastolla tuollaisia miehiä löytyy ja jos ei ole tarpeeksi rauhallinen, niin neurolepteillä rauhoittuu.

Kannattaa valita sellainen jolla on jotain perittävääkin.

Vierailija
17/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Eräretkeilyä, melontaa, uintia jne. yksilölajeja. Aavistuksen erakoitunut ehkä, koska vanhat kaverit on naimisissa+lapsia, eikä enää jouda harrastuskaveriksi.

Kiitos, tämä oli hyvä vastaus. Voisin nyt kevään tullessa ilmoittautua vaikka melontakurssille, laji saattaisi muutenkin sopia minulle! Joku työkaveri vinkkasi frisbeegolfia mutta siinä vähän sama kuin tuossa lenkkeilyssä; tuntuu jotenkin todella sattumanvaraiselta että päätyisin samaan aikaan maalille jonkun iki-ihanan sinkkumiehen kanssa jolle voisin ruveta heittämään flirttailevaa small talkia.

Vierailija
18/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä teidät on jo ennenkin nähty ja epäkelvoksi havaittu.

Vierailija
19/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap oletko rehellinen itsestäs. Ääni sisälläni sanoo että tarinasi on suurta valetta

Kiinnostavaa että kuulet ääniä jotka käsittelevät minun elämääni. Tarinani on aivan totta ja valitettavasti tiedän itseni lisäksi muutaman muunkin mukiinmenevän kolmekymppisen naisen jolle ei ole sattunut vastaan oikeaa miestä. Tuntuu että nykyään puhutaan enemmän miesten yksinäisyydestä mutta kyllä meitä yksinäisiä naisiakin on, meitä kutsuttiin ennen vanhoiksi piiioiksi eli kyseessä ei ole mikään ihan uusi ilmiö.

Näin uuden vuoden ensimmäisenä päivänä tuntui ettei ole mitään menetettävää vaan voin hakea tilanteeseeni neuvoa jopa av-palstalta vaikka se joillekin voi näyttäytyä epärealistiselta. Kirjoittaisin jonnekin miespainotteisemmalle foorumille tästä mutta en tiedä mikä olisi oikea paikka eikä sinne tarvitsisi rekisteröityä.

- Ap

Vierailija
20/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melonta, suunnistus, perhokalastus ja geokätköily porukoista voisit aloittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi