Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän kiltin ja luotettavan miehen?

Vierailija
01.01.2016 |

Heti kärkeen on sanottava kaikille lassukoille: minä en etsi mitään miljonäärialfaa vaan tälle tytölle kelpaa ihan hyvin ujo ja "parisuhdemarkkinoiden laitamilla" seilaava mies, kunhan mies osaa arvostaa naista kokonaisena ihmisenä.

Olen reilu kolmekymppinen enkä ole vuosiin aktiivisesti etsinyt ketään mutta nyt on ruvennut tuntumaan siltä että haluaisin ihan vakavan parisuhteen kiltin miehen kanssa jonka kanssa voisin perustaa perheenkin. Tuttavapiirin kaikki miehet ovat varattuja, olen töissä naisvaltaisella alalla ja Tinderistäkään en ole vielä löytänyt sopivaa, oikeastaan koko konsepti tuntuu vähän väärältä minulle.

Olen ihan perusnätti nainen, luonteeltani iloinen ja rauhallinen mutten kuitenkaan mikään vässy ja kanssani on helppo tulla toimeen. Kiinnostuksen kohteeni vaihtelevat aika laidasta laitaan ja olen aina tullut hyvin juttuun myös miesten kanssa mutta olen kohdannut nuorempana liian monta kompleksista ja keskenkasvuista poikaa enkä jaksa enää yhtään veivaajia tai pettäjiä.

Kaipaisinkin nyt vinkkejä siihen mistä voisin löytää luotettavan ja mukavan miehen? Ulkonäölle tai yhteiskunnalliselle statukselle en tahdo antaa mitään ennakkorajauksia sillä parinvalinnassa on kuitenkin pitkälti kyse siitä miten kemiat kohtaavat. Olen sinut itseni kanssa ja itsetuntoni on terve enkä pelkää heittäytyä ihan uusiinkin kuvoihin elämänkumppania etsiessä. Tuntuu vain siltä että hyviä miehiä ei tunnu löytyvän mistään.

Kommentit (58)

Vierailija
21/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin?

Asun itse Espoossa joten jostain täältä Etelä-Suomesta. Ongelmani onkin varmaan asuinpaikkasidonnainen, tiedän että muualla Suomessa on enemmän vapaita miehiä kuin pääkaupunkiseudulla mutta etäsuhdetta en tahdo enkä aio muuttaa sillä minulla on vakituinen työpaikka.

- Ap

Vierailija
22/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin?

Asun itse Espoossa joten jostain täältä Etelä-Suomesta. Ongelmani onkin varmaan asuinpaikkasidonnainen, tiedän että muualla Suomessa on enemmän vapaita miehiä kuin pääkaupunkiseudulla mutta etäsuhdetta en tahdo enkä aio muuttaa sillä minulla on vakituinen työpaikka.

- Ap

Raha on aina tärkeämpää kuin rakkaus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse ulkoisesti kiltin ja kunnollisen näköinen? Veikkaan, että etsimäsi miehet arvostavat sellaista naapurintyttö-tyyppiä. Pelästyvät, jos on kova meikki, lävistyksiä, vihreä tukka jne.

Vierailija
24/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on lassukat? Mutta kysymykseesi. Voisiko työkavereissasi olla, naapureissasi, liikuntaharrastuksissa? Olen sinua vanhempi ja vähän sama ongelma, paitsi lapsia on, eikä enempää tulisi.

Vierailija
25/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et mistään

Vierailija
26/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin?

- Ap

No, tuskin kovinkaan monen miehenkään mielestä on viehättävää jos nainen ottaa loparit, muuttaa Kajaaniin työttömäksi tuntematta paikkakunnalta ketään ja alkaa etsiä vapaata miestä vain siksi että se on siellä tilastollisesti helpompaa.

- Ap

Vierailija
27/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin?

- Ap

No, tuskin kovinkaan monen miehenkään mielestä on viehättävää jos nainen ottaa loparit, muuttaa Kajaaniin työttömäksi tuntematta paikkakunnalta ketään ja alkaa etsiä vapaata miestä vain siksi että se on siellä tilastollisesti helpompaa.

- Ap

Ei ainakaan sellaisen miehen mielestä joka pitää rahaa kaikesta tärkeimpänä.

Vierailija
28/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se toisaalta hyvä että kaikki rahanahneet akat sijoittuu etelään. Tietää ainakin että kannataa pysyä pohjoisessa.

Vierailija
29/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko itse ulkoisesti kiltin ja kunnollisen näköinen? Veikkaan, että etsimäsi miehet arvostavat sellaista naapurintyttö-tyyppiä. Pelästyvät, jos on kova meikki, lävistyksiä, vihreä tukka jne.

Sanoisin että olen aika tavallisen näköinen, vaalea tukka ja siniset silmät. Meikkaan töihin kevyen päivämeikin ja iltarientoihin ehkä vähän vahvemmin. Tyylini on rento toimistolook, farkut + siisti paita. Muistutan ehkä vähän tätä naista: http://1304810830.rsc.cdn77.org/wp-content/blogs.dir/18/files/2012/10/K…

- Ap

Vierailija
30/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin?

- Ap

- Ap

Ei ainakaan sellaisen miehen mielestä joka pitää rahaa kaikesta tärkeimpänä.

Elämässä nyt on tiettyjä realiteettejä, mikä on järkevää toimintaa, mikä ei. Työpaikat ovat aika kiven alla, joten viitsi nyt katkeruuttasi huudella.

Vierailija
31/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin että olen aika tavallisen näköinen, vaalea tukka ja siniset silmät. Meikkaan töihin kevyen päivämeikin ja iltarientoihin ehkä vähän vahvemmin. Tyylini on rento toimistolook, farkut + siisti paita. Muistutan ehkä vähän tätä naista: http://1304810830.rsc.cdn77.org/wp-content/blogs.dir/18/files/2012/10/K…

- Ap

Nätin näköinen :)

Pohjoisen sinkkumies

Vierailija
32/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on lassukat? Mutta kysymykseesi. Voisiko työkavereissasi olla, naapureissasi, liikuntaharrastuksissa? Olen sinua vanhempi ja vähän sama ongelma, paitsi lapsia on, eikä enempää tulisi.

Se on täällä palstalla käytetty termi katkerista, naisvihamielisistä miehistä jotka kääntävät oman pahan olonsa ja yksinäisyytensä vain ja ainoastaan naisten syyksi ja perustelevat sitä pseudotieteellisillä 'tutkimustuloksilla' jotka pohjautuvat kyseenalaiseen mutu-tuntumaan evoluutiopsykologiasta. Termi juontuu maisteri Henry Laasasesta.

Vierailija
33/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hyvät on jo varattu ne vietiin kun ne oli 20-30v jos saat joltain semmosen ota. Osa jättää ne 35-50 vuotiaana ja katuu loppuelämänsä. Katso suuremmalla ikähaarukalla 10-20v vanhemmista löytyy paljon niitä.

Vierailija
34/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melonta, suunnistus, perhokalastus ja geokätköily porukoista voisit aloittaa.

Miten niihin porukoihin pääsee? Esim. geokätköily voisi kiinnostaa vaikka kokemusta ei ole, tykkään liikkua luonnossa. Onko olemassa jotain tapaamisia vai pitääkö ensiksi tehdä myyräntyötä jonkun harrastusfoorumin kautta?

- Ap

Vierailija
35/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Nätin näköinen :)

Pohjoisen sinkkumies

Kiitos :) Ehkä pitää varata pääsiäislomaksi retki jonnekin hyvien latureittien ääreen ja toivoa että suksivuokraamon tiskin takana seisoo elämäni rakkaus!

- Ap

Vierailija
36/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on täällä palstalla käytetty termi katkerista, naisvihamielisistä miehistä jotka kääntävät oman pahan olonsa ja yksinäisyytensä vain ja ainoastaan naisten syyksi ja perustelevat sitä pseudotieteellisillä 'tutkimustuloksilla' jotka pohjautuvat kyseenalaiseen mutu-tuntumaan evoluutiopsykologiasta. Termi juontuu maisteri Henry Laasasesta.

Tällä palstalla se termi on inflatorisesti laajentunut viittaamaan jo kilttiä yksinäistä miestä, riippumatta mitä muita ominaisuuksia hänessä on.

37/58 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti kärkeen on sanottava kaikille lassukoille: minä en etsi mitään miljonäärialfaa vaan tälle tytölle kelpaa ihan hyvin ujo ja "parisuhdemarkkinoiden laitamilla" seilaava mies, kunhan mies osaa arvostaa naista kokonaisena ihmisenä.

Olen reilu kolmekymppinen enkä ole vuosiin aktiivisesti etsinyt ketään mutta nyt on ruvennut tuntumaan siltä että haluaisin ihan vakavan parisuhteen kiltin miehen kanssa jonka kanssa voisin perustaa perheenkin. Tuttavapiirin kaikki miehet ovat varattuja, olen töissä naisvaltaisella alalla ja Tinderistäkään en ole vielä löytänyt sopivaa, oikeastaan koko konsepti tuntuu vähän väärältä minulle.

Olen ihan perusnätti nainen, luonteeltani iloinen ja rauhallinen mutten kuitenkaan mikään vässy ja kanssani on helppo tulla toimeen. Kiinnostuksen kohteeni vaihtelevat aika laidasta laitaan ja olen aina tullut hyvin juttuun myös miesten kanssa mutta olen kohdannut nuorempana liian monta kompleksista ja keskenkasvuista poikaa enkä jaksa enää yhtään veivaajia tai pettäjiä.

Kaipaisinkin nyt vinkkejä siihen mistä voisin löytää luotettavan ja mukavan miehen? Ulkonäölle tai yhteiskunnalliselle statukselle en tahdo antaa mitään ennakkorajauksia sillä parinvalinnassa on kuitenkin pitkälti kyse siitä miten kemiat kohtaavat. Olen sinut itseni kanssa ja itsetuntoni on terve enkä pelkää heittäytyä ihan uusiinkin kuvoihin elämänkumppania etsiessä. Tuntuu vain siltä että hyviä miehiä ei tunnu löytyvän mistään.

Moi!

Nörtit ovat parhaita. Killttejä ja kunnollisia miehiä pääsääntöisesti. Hevarit on toinen aika otollinen kohde. Kummassakin ryhmässä enimmäkseen miehiä ja kivoja tyyppejä ovat. Harrastusten piiristä voi toki myös löytää! Joku miesvaltainen laji kuten kiipeily, lautapelit tai vaikka kamppailulajit voisi toimia!

38/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Ap

Vaalea tukka ja siniset silmät tavallisia? Ne eivät todellakaan ole tavallisia nykyisen 7,2 miljardin ihmisen joukossa. Suomi nyt sattuu toistaiseksi olemaan maa missä vaaleatukkaisten osuus väestöstä on maailman suurin. Maailman suurin on myös vaaleasilmäisten osuus väestöstä.

Mutta maailman mittakaavassa kaikista suomalaista yhteensäkään ei saataisi aikaan kummoistakaan suurkaupunkia alle 200 kilomeriä rajalta olisi silti suurempi kaupunki, pietarilaista on yksistään jo enemmän kuin kaikki suomalaiset yhteensä.

Suomessakin nuo piirteet laimenee tällä menolla nopeasti ja ykköspaikalle molemmissa siirtyy Viro kansainvaelluksen myötä hyvin nopeasti, ennen vuotta 2020 se on jo ollut Virossa pitkään. Edellyttäen että siellä pidetään nykyinen linja.

Nyt Viro on kakkonen eikä ero Suomeen ole suuri.

Oletko lyönyt lukkoon tuon Espoossa ja Suomessa asumisen?

Vierailija
39/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, minun oli pakko tehdä tunnukset, että pääsin kommentoimaan aihetta! :) En tiedä mitä kautta eksyin tälle keskustelufoorumille kun googlasin konsteja miten saisi unesta kiinni (elämä stressaavassa/ahdistavassa tilanteessa ja häiritsee vähän nukahtamista. Käytännössä murehdin joitain asioita liikaa). 

Palaten kuitenkin aiheeseen. Luettuani kirjoituksesi minun oli pakko tulla vastaamaan. Olen itsekin jonkun aikaa sinkkuna ollut ja alkuun etsin naista baareista. Sieltä mukaan tuntui aina löytyvän vain joitain bilehirmuja kenestä ei ollut vaimomateriaalia. Lopetin baareissa käymisen kokonaan, koska en kokenut sieltä olevan todennäköistä löytää muuta kuin bilettäjiä. Loogista tavallaan. Samalla lopetin ns. aktiivisen etsimisen ja ajattelin, että se oikea osuu kohdalle jos on osuakseen. Olen sinua jonkinverran nuorempi.

Sovin hyvin kuvaukseesi. Miljonääri en ole tosin en myöskään liiemmaksi ujokaan. Arvostan suuresti rehellisyyttä. En voi mm. ymmärtää pettämistä ja sitä kuinka joku voi toiselle edes niin tehdä. Sanoisin, että mieluummin jättää kuin pettää. Mutta jos mietin esimerkiksi omalta kantilta missä olisi suurimmat todennäköisyydet törmätä minuun niin sanoisin, että ei missään. Käyn töissä (erittäin epätodennäköistä, että sillon joku tulisi pokailemaan), käyn ruokakaupassa parikertaa viikossa (tässä ehkä pienet mahdollisuudet, mutta uskoisin senkin olevan todella epätodennäköistä. En ainakaan itse kaupassa käydessä ole millään saalistuslinjalla vaan haen tarpeet ja lähden pois). Vapaa-ajallani muuten teen mitä teen, mutta mieleeni ei tosiaan tule sellaista tilannetta, jossa me voisimme todennäköisesti törmätä. Voisin kuitenkin suositella baarista miehen etsimistä, koska asiakkaista jokunen prosentti saattaa kuitenkin jossain määrin osua sinun kategoriaan. Jossain kaupassa saattaisi ehkä olla töissä joku hyvä ehdokas? Ei muutakun pilkettä silmäkulmaan ja kokeilemaan kepillä jäätä aina mahdollisuuden tullen. Myös netin deittipalstat voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Itselläni ei tosin niistä ole omakohtaista kokemusta, enkä itse sieltä seuraa hakisi, mutta miksipä ei sieltäkin. Varmasti joku hyvä osuu kohdalleen. Itse tosiaan en jaksa väkisin yrittää kun tuntuu vain sutta löytyvän.

Tsemppiä miehen etsintään! Kyllä se unelmien prinssi vielä jostain esiin tupsahtaa. Ja kyllä, kuvaustasi vastaavia miehiä on olemassa! Itse jatkan turhanpäiväistä googlettelua! :)

Vierailija
40/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

höpöhöpö,jos naisessa on jotain puoleensa vetävää on ihan sama minkä värinen tukka on,itse ainakin tunnen yhden naisen millä on pinkkitukka,lävistyksiä ja silti ihan helvetin kaunis,mukava,kaunis vartalo ja jotenkin todella puoleensa vetävä.

vaikka yleensä tykkään juuri tuon näköisistä naisista minkä ap linkitti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi viisi