Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löydän kiltin ja luotettavan miehen?

Vierailija
01.01.2016 |

Heti kärkeen on sanottava kaikille lassukoille: minä en etsi mitään miljonäärialfaa vaan tälle tytölle kelpaa ihan hyvin ujo ja "parisuhdemarkkinoiden laitamilla" seilaava mies, kunhan mies osaa arvostaa naista kokonaisena ihmisenä.

Olen reilu kolmekymppinen enkä ole vuosiin aktiivisesti etsinyt ketään mutta nyt on ruvennut tuntumaan siltä että haluaisin ihan vakavan parisuhteen kiltin miehen kanssa jonka kanssa voisin perustaa perheenkin. Tuttavapiirin kaikki miehet ovat varattuja, olen töissä naisvaltaisella alalla ja Tinderistäkään en ole vielä löytänyt sopivaa, oikeastaan koko konsepti tuntuu vähän väärältä minulle.

Olen ihan perusnätti nainen, luonteeltani iloinen ja rauhallinen mutten kuitenkaan mikään vässy ja kanssani on helppo tulla toimeen. Kiinnostuksen kohteeni vaihtelevat aika laidasta laitaan ja olen aina tullut hyvin juttuun myös miesten kanssa mutta olen kohdannut nuorempana liian monta kompleksista ja keskenkasvuista poikaa enkä jaksa enää yhtään veivaajia tai pettäjiä.

Kaipaisinkin nyt vinkkejä siihen mistä voisin löytää luotettavan ja mukavan miehen? Ulkonäölle tai yhteiskunnalliselle statukselle en tahdo antaa mitään ennakkorajauksia sillä parinvalinnassa on kuitenkin pitkälti kyse siitä miten kemiat kohtaavat. Olen sinut itseni kanssa ja itsetuntoni on terve enkä pelkää heittäytyä ihan uusiinkin kuvoihin elämänkumppania etsiessä. Tuntuu vain siltä että hyviä miehiä ei tunnu löytyvän mistään.

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastuin.

Valitettavasti olen kiltti vain harvoin ja luotettava luultavasti kait omasta mielestäni.

Mukava olen siltikin.

Vierailija
42/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jatkoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse löysin kiltin miehen netin kautta. Meillä on molemmilla pari yhteistä harrastusta joista yksi ovat videopelit. Jos ei oteta huomioon peliaddikteja tai tunnekuolleita teini-ikäisiä, olen huomannut että nörttipiireissä todella on niitä suloisimpia kilttejä miehiä.

Tietenkään kukaan ei ole täydellinen ja kaikissa ihmisissä on jotain joka itseään ärsyttää, mutta olen huomannut että tunnen oloni arvostetummaksi ja rakastetummaksi nörttini kanssa kuin kenenkään urheilevan muotovalion kanssa. en yleistä mitään kenestäkään ihmistyypistä mutta sanon vaan että näin kävi minun kanssa :) hyvät miehet ei tosiaan vaan kävele vastaan, valitettavasti! Mutta jatkavaan etsintöjä äläkä lopeta ennenkuin löydät sellaisen ihmisen joka arvostaa sinua

Vierailija
44/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oisit kuitenkin voinut heti kärkeen mainita, että miehen työllisyys/työllistyminen on erittäin tärkeää. Eihän kukaan mitään miljonääriä etsi, kun ei niitä ole, mutta työssäkäyvää miestä etsii kaikki.

Miljonäärejä ei ole?

Itse sanoisin, että työttömyys sinänsä ei ole ongelma, jos siihen ei jää makaamaan.

Vierailija
45/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkuja kirjoitti:

Voi ei, minun oli pakko tehdä tunnukset, että pääsin kommentoimaan aihetta! :) En tiedä mitä kautta eksyin tälle keskustelufoorumille kun googlasin konsteja miten saisi unesta kiinni (elämä stressaavassa/ahdistavassa tilanteessa ja häiritsee vähän nukahtamista. Käytännössä murehdin joitain asioita liikaa). 

Palaten kuitenkin aiheeseen. Luettuani kirjoituksesi minun oli pakko tulla vastaamaan. Olen itsekin jonkun aikaa sinkkuna ollut ja alkuun etsin naista baareista. Sieltä mukaan tuntui aina löytyvän vain joitain bilehirmuja kenestä ei ollut vaimomateriaalia. Lopetin baareissa käymisen kokonaan, koska en kokenut sieltä olevan todennäköistä löytää muuta kuin bilettäjiä. Loogista tavallaan. Samalla lopetin ns. aktiivisen etsimisen ja ajattelin, että se oikea osuu kohdalle jos on osuakseen. Olen sinua jonkinverran nuorempi.

Sovin hyvin kuvaukseesi. Miljonääri en ole tosin en myöskään liiemmaksi ujokaan. Arvostan suuresti rehellisyyttä. En voi mm. ymmärtää pettämistä ja sitä kuinka joku voi toiselle edes niin tehdä. Sanoisin, että mieluummin jättää kuin pettää. Mutta jos mietin esimerkiksi omalta kantilta missä olisi suurimmat todennäköisyydet törmätä minuun niin sanoisin, että ei missään. Käyn töissä (erittäin epätodennäköistä, että sillon joku tulisi pokailemaan), käyn ruokakaupassa parikertaa viikossa (tässä ehkä pienet mahdollisuudet, mutta uskoisin senkin olevan todella epätodennäköistä. En ainakaan itse kaupassa käydessä ole millään saalistuslinjalla vaan haen tarpeet ja lähden pois). Vapaa-ajallani muuten teen mitä teen, mutta mieleeni ei tosiaan tule sellaista tilannetta, jossa me voisimme todennäköisesti törmätä. Voisin kuitenkin suositella baarista miehen etsimistä, koska asiakkaista jokunen prosentti saattaa kuitenkin jossain määrin osua sinun kategoriaan. Jossain kaupassa saattaisi ehkä olla töissä joku hyvä ehdokas? Ei muutakun pilkettä silmäkulmaan ja kokeilemaan kepillä jäätä aina mahdollisuuden tullen. Myös netin deittipalstat voisi olla varteenotettava vaihtoehto. Itselläni ei tosin niistä ole omakohtaista kokemusta, enkä itse sieltä seuraa hakisi, mutta miksipä ei sieltäkin. Varmasti joku hyvä osuu kohdalleen. Itse tosiaan en jaksa väkisin yrittää kun tuntuu vain sutta löytyvän.

Tsemppiä miehen etsintään! Kyllä se unelmien prinssi vielä jostain esiin tupsahtaa. Ja kyllä, kuvaustasi vastaavia miehiä on olemassa! Itse jatkan turhanpäiväistä googlettelua! :)

Ihme jaarittelija...Ei jatkoon!

Vierailija
46/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reserviläiset ja maanpuolustushekiset ns pyyteettömät isänmaan ystävät muista kiertää kaukaa, eivät ajettele omilla aivoillaan, pyrkyrit.

Vierailija
47/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Tampereen suunnalla paikkaa jossa vois tavata sinkkunaisia ihan arkena, selvinpäin ja ilman taka-ajatuksia. Haluaisin nähdä ja keskustella naamakkain jolloin kaikki mikä näkyy ja kuuluu olisi rehellisesti näytillä eikä mitään jäisi epäselväksi. Toisin sanoen nettideittailu ei sovi minulle.

Olen havainnut että jos naiselle kertoo kaiken rehellisesti niin se karkottaa rohkeimmatkin mimmit. Tajuan kyllä että kaikkea ei pitäisi kertoa heti mutta minun tapauksessani se vaan ei käy. Vaikka pistäisin kuvan nettiin niin kaikkea ei kuvakaan kerro. 

Vierailija
48/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Tampereen suunnalla paikkaa jossa vois tavata sinkkunaisia ihan arkena, selvinpäin ja ilman taka-ajatuksia. Haluaisin nähdä ja keskustella naamakkain jolloin kaikki mikä näkyy ja kuuluu olisi rehellisesti näytillä eikä mitään jäisi epäselväksi. Toisin sanoen nettideittailu ei sovi minulle.

Olen havainnut että jos naiselle kertoo kaiken rehellisesti niin se karkottaa rohkeimmatkin mimmit. Tajuan kyllä että kaikkea ei pitäisi kertoa heti mutta minun tapauksessani se vaan ei käy. Vaikka pistäisin kuvan nettiin niin kaikkea ei kuvakaan kerro. 

Rehellisesti näytillä, mutta ei kerrota kaikkea rehellisesti? Mitä ihmettä?

Vierailija
49/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ketjun määritelmän mukaan kunnollisia miehiä eli mahdollisimman köyhiä, itsetunnottomia ja kokemattomia on deittipalstat täynnä. Sinne vaan.

Vierailija
50/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päin?

Asun itse Espoossa joten jostain täältä Etelä-Suomesta. Ongelmani onkin varmaan asuinpaikkasidonnainen, tiedän että muualla Suomessa on enemmän vapaita miehiä kuin pääkaupunkiseudulla mutta etäsuhdetta en tahdo enkä aio muuttaa sillä minulla on vakituinen työpaikka.

- Ap

Jos asut Espoossa, niin suuntaa Otaniemeen (baariin, tapahtumiin, harrastuksiin). Siellä on varmaan eniten sinkkumiehiä kuin missään muualla Suomessa väestömäärään suhteutettuna.

Vierailija
51/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Ap[/quote]

Lähestymällä suoraan. Kysymällä vaikka jotain neuvoa. Tuskin kukaan normaali mies uskaltaa lähestyä venyttelevää naista lenkkipolulla keskellä metsää... mieti nyt vähän![/quote]

No, pelkästään neuvoa kysymällä, olettaisin, että kysyt ihan oikeasti vain neuvoa. Sormusta en näkisi koska pitäisit hansikkaita kädessä, joten yhä olisit vain kysymässä neuvoa, johon toki auliisti vastaisin, koska uskon vielä olevani herrasmies. Lyhyen keskustelun ja neuvon saatuasi juoksisinkin jo kovaa pururadalle, koska olettaisin että olet naimisissa, muuten varattu tai minun kaltaisiani ukkoja jo viisi jonossa :-)

Muistakaa naiset, että miehet toimii "syy-seuraus" mentaliteetilla, ei kaiken tarvi olla niin monimutkaista.

Vierailija
52/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi olla kyynikko, mutta onko tässä nyt kullikarusellista ajot loppumassa?

Vierailija
53/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oisit kuitenkin voinut heti kärkeen mainita, että miehen työllisyys/työllistyminen on erittäin tärkeää. Eihän kukaan mitään miljonääriä etsi, kun ei niitä ole, mutta työssäkäyvää miestä etsii kaikki.

Jos kyseinen miestä etsivä nainen käy itse töissä, ei ole liikaa vaadittu, että miehelläkin on työpaikka! Itse en naisena alkaisi sen enempää elättää miestä kuin eläisi hänen siivelläänkään. Itsekunnioitus!

Kuulostaa äkkiseltään fiksulta, mutta jos miehen täytyy kaikessa olla vähintään samaa "tasoa" kuin naisen, niin seuraa juuri se, mistä lassukat puhuvat: ylöspäin naiminen. Tämän ongelman kanssa painivat lukuisat sinkkunaiset nykyään.

Vierailija
54/58 |
02.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa todella mennä harrastuksiin, olivatpa ne sitten urheilujuttuja tai vaikka järjestöjen vapaaehtoistoimintaa. siellä pääsee tutustumaan vähän kun säännöllisesti tapaa. ihan "lennostakin" onnistuu kun kulkee avoimin mielin, mutta harvemmin sellaisista mitään taitaa tulla. tai ainakin tarvitsee rutkasti onnea :) eli juttelee vain ihmisille, kaikenlaisille ja ilman mitään tausta-ajatuksia. kyllä siellä sit rupee niitä miehiäkin tulee vastaan :) tärkeintä on, että menet johonkin ryhmässä tehtävään, mutta itseäsi kiinnostavaan juttuun mukaan. siten löydät samanhenkisiä ihmisiä.

Vierailija
55/58 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Vierailija
56/58 |
27.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä on lassukat? Mutta kysymykseesi. Voisiko työkavereissasi olla, naapureissasi, liikuntaharrastuksissa? Olen sinua vanhempi ja vähän sama ongelma, paitsi lapsia on, eikä enempää tulisi.

Se on täällä palstalla käytetty termi katkerista, naisvihamielisistä miehistä jotka kääntävät oman pahan olonsa ja yksinäisyytensä vain ja ainoastaan naisten syyksi ja perustelevat sitä pseudotieteellisillä 'tutkimustuloksilla' jotka pohjautuvat kyseenalaiseen mutu-tuntumaan evoluutiopsykologiasta. Termi juontuu maisteri Henry Laasasesta.

Tällä palstalla se termi on inflatorisesti laajentunut viittaamaan jo kilttiä yksinäistä miestä, riippumatta mitä muita ominaisuuksia hänessä on.

Tällä ja monella muulla palstalla itseään kiltiksi mainostavat miehet ovat kyllä kaikkea muuta kuin kilttejä. Sanovat olevansa kilttejä ja heti perään raivoavat kun eivät saakaan lätkäistä joka naiselle otsaan tämän markkina-arvon kertovaa lappua joka määrittää ketä kyseinen nainen saa haluta.

Vierailija
57/58 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni tuntemani mies on kilttejä. Tiedän yhden sinkkumiehen 31 vuotias ja kyllä hänelle naiset kelpaa. Ja lomakin on, mutta en tiedä pystyttekö tavata, mutta kyllä se unelmien mies löytyy vielä. Tai onko jo löytynyt kun tämä on melkein 2 vuotta vanha paikka!

ONNEA KAIKILLE JOTKA KILTTEJÄ PUOLISOJA HALUAA VAIKKA ITSE EN HALUKAS OLE TOIVOTTAVASTI SAATTEE KUNNON RAKKAUDEN JA SEN MITÄ HALUSITTE RAKASTAKAA TOISIANNE IKUISESTI JA MUISTAKAA ETTÄ KUKAAN EI OLE TÄYDELLINEN!!! kiitos ja anteeksi

Vierailija
58/58 |
09.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on korvassa lävistus mulla on vaaleat hiukset.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän neljä