Vesimyrkytys??!!
Hei, nyt kaipailisin apuanne!
Olen 2 tunnin sisällä juonut n. 13 normaalikokoista lasillista vettä.
Olo on aivan järkyttävä. Päätä särkee, oksettaa ja pyörryttää? Voikohan kyseessä olla vesimyrkytys?
Ja kyllä, tilanne on täysin tahalleen aiheutettua, olen 16 vuotias syömishäiriöinen. En kaipaa tästä mitään ikäviä kommentteja.
Ja ei, en kerro tilanteesta vanhemmillenni, ellei ole aivan pakko
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Upeaa kommentointia aikuiset ihmiset. Toivottavasti joku vittuilee teillekkin oikein urakalla, kun saatte vaikka syövän. Syömishäiriö on ihan oikea sairaus, ei mitään tahallista oikkuilua.
Ja mistä päättelit, että aikuiset ovat vastauksia kirjoittaneet? Palsta on nykyään julkisuuden vuoksi täynnä kaikenmaailman hörhöjä sekä lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, suola ei lihota yhtään. Suolakiteitä suoraan suuhun tai veden kanssa. Ellet ole trolli niin kiltti, ota.
Trolli en ole ja tänään olen saanut syötyä jo jotain. :) Eilisen oksentamisen jälkeen olo on ollut vähän parempi, mutta edelleen olo on tosi voimaton ja päätä särkee. Enemmän kuin yleensä. Siksi pelkään nyt sitä natriumarvoa..
Ja tänään olen syönyt pienen perunan, ihan vähän jauhelihakastiketta, kurkkua ja rasvatonta raejuustoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan, suola ei lihota yhtään. Suolakiteitä suoraan suuhun tai veden kanssa. Ellet ole trolli niin kiltti, ota.
Trolli en ole ja tänään olen saanut syötyä jo jotain. :) Eilisen oksentamisen jälkeen olo on ollut vähän parempi, mutta edelleen olo on tosi voimaton ja päätä särkee. Enemmän kuin yleensä. Siksi pelkään nyt sitä natriumarvoa..
Ja tänään olen syönyt pienen perunan, ihan vähän jauhelihakastiketta, kurkkua ja rasvatonta raejuustoa.
Tuossakin ruuassa on aika vähän suolaa. Ei varmaan haittaisi ottaa hieman ekstraa suoraan purkista. Oksentaminen entisestään sekoittaa suolojen tasapainoa.
Tosiaan ota sitä suolaa. Jos et halua ottaa suolaa sellaisenaan, niin etsi netistä ripuliin tarkoitetun juoman teko-ohje.
Lääkäriin heti. Anoppi sai pysyvän hermovaurion vesimyrkytyksestä, ei tule ikinä toipumaan vaan elää loppuelämänsä puolikuntoisena ja kipujen kanssa.
Ei normaali ihminen mutta kyseessä on anorektinen teini jolla on natrium alarajalla.