Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itsetyyfytyksen aikana tuntuu että mua katsotaan?!

:)
01.01.2016 |

Kun minulla tekee mieli tehdä jotain sellaista niin myös teen sen mutta jos mieheni on kotona niin en tietenkään voi tehdä sitä makuuhuoneessa joten päätän sitten mennä vessaan ja olla mahdollisimman äänetön mutta aina rupean ajattelemaan että ihan niinkuin siellä kuitenkin olisi valvontakameroita ja mieheni katselisi minua niin se homma sitten lopahtaa kokonaan. Kivaa. :) onko teillä samanlaisia tunteita tai noloja tilanteita?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks et voi runkata ku mies on kotona?

Vierailija
2/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun edesmenneet isovanhemmat siellä vain sinua taivaasta katselevat päätään pudistellen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sua kukaan kattele,mutta vaihda hyvä ihminen ne kamalanväriset käsipyyhkees!

Vierailija
4/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu...ne sun suojelusenkelishän ovat mukana joka paikassa. Arvaa jos ne kattelee sun touhujas ja puistelee sekä päätään että siipiään. :/

Elikä, jätä väliin noi hommat. Tulee muuten liian hankalia kysymyksiä siellä portilla sitten.

Vierailija
5/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaa rauhassa, kukaan ei katsele eikä kysele, ei edes enkelit.

Vierailija
6/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli uskonnollinen kasvatus. Olin jotain 17 v. ennen kuin aloin päästä tunteesta, että Jeesus se siellä katonrajassa tarkkailee. Oli muuten todella häiritsevä tunne. Hitto noita uskovaisten metodeja.

Vierailija
7/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sinut on kasvatettu, syyllistyt vielä aikuisenakin kaikesta, jonka vanhemmat kielsivät joko sanoen tai sanomatta. Tarkastettiinko teillä, että lapset nukkuvat varmasti kädet peiton päällä?

Vierailija
8/14 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myös usein pelkään, että mun asunnossa on jotain vakoilukameroita (esim. vessan peilin sisällä) ja että jotkut tuntemattomat miehet katselevat mua. Tai että naapurit tarkkailevat mua kiikareilla ja näkevät verhojen läpi. Yms. Mutta mulla onkin ihan ahdistuneisuushäiriö ja nämä ovat mulla oireita siitä.

Miksei sun miehesi saisi tietää, että masturboit? Yrittääkö se jotenkin kontrolloida sun seksuaalisuutta tai jotain? On kieltänyt itsetyydytyksen? Tollanen kameroiden ja kiinnijäämisen pelko on aika huolestuttavaa jos pelkäät vaan omaa miestäsi eikä sulla ole mitään ahdistuneisuushäiriöitä tms. :/

Vierailija
9/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ajattelin kans vähän niinku sitä että joku muuki vois kattoa mua.

Vierailija
10/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Pidän peittoa päällä... Kyllä "isoveli" katselee.

Vierailija
11/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi nauttisi, kun saisi katsella masturbointiasi. Siksi kamerat vessassa...

Vierailija
12/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluat runkata, jos on mies kotona?

Mun mielestä tylsää, joudun turvautumaan joskus omaan apuun, jos mies on monta tuntia pois kotoa.

Miehen kanssa saa paremman orgasminkin, kuin yksin :)

N31

Vierailija
13/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
14/14 |
04.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos kysyt hellän varovasti mieheltäsi, tykkäisikö hän katsella sinun sooloasi. Samalla vinkkaisit, että hänen suorituksensa katseleminen kiinnostaisi sinua. Meillä tällaiset näytökset ovat ihan tavallista elämää, ja kivaa on molemmilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kaksi