Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kannattaako minun puuttua asiaan kun kaveri kertoi ystävänsä polttavan pilveä vaikka on raskaana

Vierailija
01.01.2016 |

Niin itse olen myös raskaana ja tämä kaverini nyt kertoi, että hänen tulevan kummilpsen äiti polttaa pilveä ja on siis raskaana. Auttaa kuulemma pahoinvointii ja ehdotti minullekkin.

Kommentit (102)

Vierailija
101/102 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten, jos kannabis tulee tässä maassa lääkekäyttöön, se todetaan turvalliseksi ja sitä lääkäri kirjoittaa raskaana olevalle pahoinvointiin, voidaan olla huoletta sen suhteen. Mutta näin ei vielä ole. On kyllä aika karmeaa, jos ei mitenkään muuten raskauspahoinvoinnista selviä, kuin käyttämällä laitonta ainetta, joka on sekä äidille että sikiölle haitallinen.

Kannabis ei ole vaarallinen sen enempää äidille kuin sikiöllekään.

Vaarallinen se ei tosiaan ole kummallekaan, mutta se voi olla haitallinen, mutta mikään ei kuitenkaan ole asiassa täysin varmaa vieläkään. Ja koska selkeää varmuutta ei ole, niin raskaana ollessa ei kannata käyttää mitään päihteitä. Siitä ajatuksesta pitäisi lähteä.

Vierailija
102/102 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään muuta kuin vastenmielistä puolustella millään tavalla kannabiksen tai minkään muunkaan aineen käyttöä raskauden aikana.

Onkos joku sellaista käytöstä puolustellut?

Minä olen puolustellut. Kannabiksesta ei ole mitään haittaa sikiölle. Jos kanna on sinusta kivaa, niin anna mennä vaan, vaikka oletkin raskaana.

Suurin haitta lapselle tosiaan aiheutuu tuosta asenteesta, josta sinunkin kommenttisi kertoo. Että anna mennä, kunhan vaan joku asia on Sinusta kivaa. Minä minä minä ja Minun nautintoni.

Todennäköisesti tuo "puolustelija" on kuitenkin taas perityypillinen kannabiksen vastustaja, joka leikkii olevansa kannabiksen puolestapuhuja, ja tarkoituksena on tietoinen mustamaalaus ja valehtelu. Ihan normaalia käytöstä kannabiksen vastustajien taholta. Nähty monta kertaa vuosien aikana.

En ole kannabiksen vastustaja. Tosiasiat puhuvat kannabiksen puolesta. Kannabis ei aiheuta oikeastaan mitään haittoja, ja sillä on paljon hyviä puolia. Jollei kannabiksella ole mitään haittoja sikiölle, niin miksi ihmeessä se pitäisi raskaana olevilta naisilta kieltää?

Sinusta olisi siis ihan ok, että antaisi vauvalle tai taaperolle jointin suuhun ja antaisi palaa? En tiedä miten tyhmiä ihmiset voivat olla.

Palava jointti vauvan suussa on palovaara ympäristölle ja vauvalle itselleen.

Totta. Kannattaa varata vesiämpäri ja vaahtosammutin lähelle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kaksi