Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä odotettavaa uudelle vuodelle?

Vierailija
01.01.2016 |

Ei mitään.

Avioliitto ja parisuhde jatkunee kuten tähänkin asti, niin hyvässä kuin huonossakin, työ on sitä samaa mitä ollut 11v ja jossa en oikein viihdy/jaksa, lapset teini-iässä ja itse täytin juuri 40v. Kavereita ei ole, ei ne ainakaan yhteyttä pidä, ei myöskään suku, ei edes oma sisko. Isä on alkkis jossain 500km päässä ja äitini saattohoidin vuosia sitten.

Mitä tässä siis on, ei mitään. Olisi edes matkan suunnittelu ja varaus realistista mutta ei nyt sekään.

Raataa töissä ja kuolla pois, toiv ei ainakaan taudista kituen ja kärsien 40+v iässä kuten äitini.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tas odotan innolla elämän jatkumista nykyisellään. Elämäni on ihan kivaa, erästä suomalaista filosofia lainatakseni "ihmisen parasta aikaa".

Jtsin pieniä muutoksia aion tehdä, joista tärkein lienee, että tänä vuonna aion oikeasti pitää lomaa.

Vierailija
2/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä tas odotan innolla elämän jatkumista nykyisellään. Elämäni on ihan kivaa, erästä suomalaista filosofia lainatakseni "ihmisen parasta aikaa".

Jtsin pieniä muutoksia aion tehdä, joista tärkein lienee, että tänä vuonna aion oikeasti pitää lomaa.

nykänen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin tänäkään vuonna eroan, suunnitellut vuosikausia, toteutus ontuu. Työssä ottaa päähän, ei luottotyökaveria, kaikilla muilla omat piirit - ulkopuolinen olo. Pieniä terveysongelmia. Esikoisen tulevaisuus mietityttää. 

Perusvire negatiivinen, yritän keksiä jotain pientä tekemistä (jumppaan, leffaan, tms.), niistä saa välillä hetken piristyksen.

Se mitä toivoisin, on ihminen joka tykkäisi viettää aikaa kanssani, rapsuttelisi välillä ja jonka kanssa voisi hassutellakin.

Vierailija
4/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään. Tänäkin vuonna katselen vierestä kun muiden elämät ns. etenee. Omani ei, enkä sille paljoa mitään voi.

Vierailija
5/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valivalivali, pikkusieluiset valittajanyhveröt. omassa käsissänne on muutos jos johonkin ette ole tyytyväisiä.

Vierailija
6/6 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi ap uutta työpaikkaa? Onpahan jotain odotettavaa, kun saa odottaa vastauksia hakemuksiin.

Itse odotan mm. valmistumistani ja syntymäpäivääni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi neljä