Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On mahtava herätä uuteen vuoteen täysin skarppina ilman minkäänlaista krapulaa.

Vierailija
01.01.2016 |

Täysin tipaton vuodenvaihde takana ja tästä jatkuu ja jatkuu. En ole raskaana.

Ihanaa uutta vuotta kaikille, oli sitten krapula tai ei! !

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei okseta eikä päätä särje täälläkään.  Tein äsken pienen kävelylenkin ja olo on NIIIIN terve.

Hyvää uutta vuotta!

Vierailija
2/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin totta! Tämä on paras uuden vuoden toivotus, thanks! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on! Känni on yhä päällä

t. rapis

Vierailija
4/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kabs yksi krapulaton. ☺

Vierailija
5/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, oli täysin tipaton uusi vuosi. Kuitenkin heräsin samaan "krapulaan" ja kootaan kuin koko viime vuoden. No, ei okseta tai päätä särje.

Vierailija
6/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

VITUTTAA , NAITATTAA JA RAPULA.

Vierailija
7/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama paitsi että mulla on kuukautiset ja niska ja hartiat ihan jumissa, sydänsuruja ja muutenkin olo, kuin piestyllä koiralla...

Krapulattomuus ei ole ihan niin iso juttu mulle, kuin mitä se ilmeisesti on sinulle?

Vierailija
8/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. rapis

Siitä vaan uuteen nousuun!

Vierailija
9/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

t. rapis

Ei käy kateeks sitä sun ekaa krapulapäivää :)  Vai aiotko olla kännissä tämänkin armon vuoden läpi?

Vierailija
10/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama paitsi että mulla on kuukautiset ja niska ja hartiat ihan jumissa, sydänsuruja ja muutenkin olo, kuin piestyllä koiralla...

Krapulattomuus ei ole ihan niin iso juttu mulle, kuin mitä se ilmeisesti on sinulle?

Ikävä kuulla. Toivon että tästä vuodesta tulee sullekin parempi!!

AP

Vierailija
11/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuukautiset kans ja eilen huomasin, että jäljellä on vain pikkuhousunsuojia :D

Vierailija
12/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se iso plussa, että voi herätä ilman krapulaa. Itselläni tulee todella pienestä määrästä alkoholia krapula, ja näinpä teen lupauksen jättää senkin vähäisen määrän juomatta.

Vierailija
13/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, musta ihan syvältä. Raskaana ja töissä 5. tuntia. Ainoa lohtu 12 tunnin työvuoron sunnuntaikorvaus. Olisin mieluummin eilen juonut pari lasia skumppaa ystävien kanssa ja maannut tänään kullan kainalossa syöden pizzaa. Onneksi huomenna vapaa.

Vierailija
14/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mullakaan krapulaa. Menin illalla ajoissa nukkumaan ja heräsin pirteänä tähän päivään. Ap, sulle myös hyvää uutta vuotta!  :)

Vierailija
15/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole krapulaa, kun juomana oli tuoremehu. Mutta päätä särkee silti. Olis pitäny ottaa jotain vissiin.

Vierailija
16/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. rapis

Ei käy kateeks sitä sun ekaa krapulapäivää :)  Vai aiotko olla kännissä tämänkin armon vuoden läpi?

En pysty. Viimevuoden olin kännissä yli 90%, mutta nyt on töitä tiedossa.

t. rapis

Vierailija
17/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä sulle joku uusi kokemus?

En ole vielä koskaan ollut uutenavuotena humalassa. Itseasiassa olen ollut humalassa kerran elämässäni ja se riitti. Eikä edes aamulla silloin ollut kipeä olo, nuhjuinen vaan. Ei kiitos.

Vierailija
18/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle siis uusi aluevaltaus? :)

Jotkut on juomatta aina ja ei näe siinä mitään erikoista. Ainakaan en itse näe, enkä edes ole ajatellut asiaa minään päätöksenä olla juonatta, ei vaan ole huvittanut niin en ole niin tehnyt.

Vioden vaihtuessa kohotin kuitenkin maljan eikä se minulle krapulaa tehnyt. ;)

Hyvää vuotta 2016 !

Vierailija
19/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä sulle joku uusi kokemus?

En ole vielä koskaan ollut uutenavuotena humalassa. Itseasiassa olen ollut humalassa kerran elämässäni ja se riitti. Eikä edes aamulla silloin ollut kipeä olo, nuhjuinen vaan. Ei kiitos.

Olen ollut ennekin uudenvuoden ja muita "pakollisia" ryyppyjuhlia (vappuja ja juhannuksia) selvinpäin, ei ole uusi kokemus, mutta vuosi 2015 oli alkoholin suhteen mulle käänteentekevä; huomasin että se ei enää maistu hyvältä! En ole koskaan lasiin sylkenyt, en tosin mikään ongelmakäyttäjäkään, mutta nyt vain erränä viikonloppuna menneenä vuonna huomasin että eiköhän tämä ollut tässä ja riitti se otto.

Katotaan koska alkaa tekemään mieli vai alkaako koskaan. Aika näyttää.

AP

Vierailija
20/31 |
01.01.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpä on kehut. Itse en juonut pisaraakaan alkoholia, mutta rakettien takia pääsin 01:30 nukkumaan ja heräsin levottomuuteen 06:00. Levottomuus johtui eilisestä kovasta treenistä + etten päässyt aiemmin nukkumaan. Enpä ole tosiaankaan skarppi, vaan väsynyt eli tipattomuudesta ei ollut mitään hyötyä. Aion kyllä ensi vuoden vaihteena VÄHÄN juoda alkoholia.

Paska päivä tästä tulossa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän